Auteur Topic: Oberon Pool 2005  (gelezen 124896 keer)

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #140 Gepost op: 26-11-2005, 16:12:27 »
Sorry, sorry, sorry!!! Ik weet al hoe het zit... Ik zag bij de puntenverdeling dus de (goede) antwoorden staan (ook de niet vetgedrukte), en dacht dat het mijn antwoorden waren. Heb net bij 'mijn antwoorden van vorige week' gekeken, en die waren anders... haha. Echt dom van mij. Vond het al raar. Sorry voor mijn impulsiviteit.
JJF

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #141 Gepost op: 26-11-2005, 17:27:55 »
Sorry, sorry, sorry!!! Ik weet al hoe het zit... Ik zag bij de puntenverdeling dus de (goede) antwoorden staan (ook de niet vetgedrukte), en dacht dat het mijn antwoorden waren. Heb net bij 'mijn antwoorden van vorige week' gekeken, en die waren anders... haha. Echt dom van mij. Vond het al raar. Sorry voor mijn impulsiviteit.
Geeft niet hoor, kan gebeuren. :)

Vanaf heden kan je ook het stemgedrag terugzien van alle voorgaande afleveringen. Hiermee kan je bijvoorbeeld zien hoeveel mensen wellicht nog punten gaan scoren als de winnaar en de tweede bekend worden aan het eind van Oberon. De (beknopte) uitleg van het stemgedrag vind je eveneens op deze pagina.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #142 Gepost op: 2-12-2005, 12:19:06 »
Firefoot: er ontstaat volgende week een rare situatie: NL zendt Oberon niet uit op 9 december, "EEN", daarentegen wel. Is hierop in te spelen met de pool?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #143 Gepost op: 2-12-2005, 12:26:52 »
NL zendt de aflevering een dag later uit Jos. Dus er lijkt me geen probleem.
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #144 Gepost op: 2-12-2005, 12:36:52 »
Ha, dat is al prettig nieuws, dat kon ik nog niet uit de programmagegevens opmaken. Ik vind het jammer dat de netmanagers zo slordig met het programma omspringen, maar het is niet alleen Oberon dat dit lot treft. ::niet-ok::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #145 Gepost op: 2-12-2005, 22:28:46 »
Nightwish blijft nog steeds regentes. ::ok:: Bekijk verder in de nieuwe tussenstand waar je zelf staat. Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Ook kun je weer meestemmen in de pool vanaf vanavond 23:30. Zorg dat je dat voor volgende week vrijdag 20:30 hebt gedaan, tot ongeveer een half uur de uitzending op Één. Als je afgelopen aflevering(en) ook al had gestemd kan je op deze pagina bekijken wat je had gestemd.

Moge de beste winnen. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #146 Gepost op: 3-12-2005, 11:25:41 »
En toch blijf ik erbij dat Silke ooit nog eens in dat kasteel weet te komen  ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #147 Gepost op: 6-12-2005, 17:20:24 »
Worden er nog 'aangepaste spelregels' toegepast op de Oberon pool nu de site een tijdje down is geweest? Ik heb na de reminder 2 x geprobeerd te stemmen maar dit lukte niet. Ik wil niet zeggen dat er nu sprake is van competitivervalsing maar er is nu toch een beetje een scheve verhouding...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #148 Gepost op: 6-12-2005, 19:53:50 »
Worden er nog 'aangepaste spelregels' toegepast op de Oberon pool nu de site een tijdje down is geweest? Ik heb na de reminder 2 x geprobeerd te stemmen maar dit lukte niet. Ik wil niet zeggen dat er nu sprake is van competitivervalsing maar er is nu toch een beetje een scheve verhouding...
Hierover zal nog overleg plaats vinden, maar gezien het feit dat je zeker 3 dagen de tijd hebt om te stemmen denk ik van niet.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #149 Gepost op: 7-12-2005, 10:15:53 »
Ik ben helaas 'afhankelijk' van die Oberon pool reminder. Ná die reminder is het bijna niet meer mogelijk geweest.

Misschien is het een idee te kijken naar het percentage uitgebrachte stemmen t.o.v. het normale aantal stemmen. Als daar een groot verschil in zit, is dit misschien een overweging om deze stemming niet mee te tellen. Heeft maar een fractie zijn/ haar stem niet uitgebracht, dan is het redelijk niets te wijzigen.

Ik hoor het wel, het is jullie beslissing en die wordt uiteraard gerespecteerd.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #150 Gepost op: 7-12-2005, 22:18:23 »
Na overleg met de Oberon-Crew en Firefoot is besloten om alles te laten zoals het was. De site ging pas zaterdag de lucht uit, dat betekent dat het vrijdag nog mogelijk was om te stemmen.

De Oberon Crew
« Laatst bewerkt op: 7-12-2005, 22:22:58 door JvB »
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #151 Gepost op: 8-12-2005, 03:32:54 »
Hoe het vrijdag overdag was weet ik niet, maar de site was vrijdagavond (voor de uitzending) wel eventjes down. Na de reminder lukte het mij namelijk ook niet om te stemmen, ik zat al helemaal te stressen  ;)
Even voor acht uur werkte het overigens weer en kon ik snel nog stemmen.
Voor diegene die altijd pas op vrijdagavond stemmen (zoals ik) was het dus wel even schrikken.

Ook leuk om het stemgedrag eens te bekijken trouwens  ::ok::

oja, was grapppig, ik zag tijdens het winkelen Jeroen nog zaterdag, coole gast was dat toch en nog niks veranderd  ;D
...unbeschreiblich weiblich...

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #152 Gepost op: 8-12-2005, 12:58:18 »
De site ging pas zaterdag de lucht uit, dat betekent dat het vrijdag nog mogelijk was om te stemmen.

Ben het hier niet mee eens want vrijdag is de site ook (tijdelijk) uit de lucht geweest. Heb 2 x geprobeerd te stemmen maar 2 x niet op de site te komen. Heb helaas geen tijd om continue te checken of ik weer kan stemmen.

Maar goed, zoals gezegd respecteer ik de beslissing. In ieder geval dank voor het in beraad nemen van het verzoek.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #153 Gepost op: 8-12-2005, 12:59:45 »
Ik stem misschien niet altijd goed maar ik stem gewoonlijk op dinsdag of woensdag dan heb ik geen problemen.. Misschien een tip voor de toekomst... Begin ik te twijfelen dan verander ik nog op vrijdag... maar dan is de basis er toch al.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #154 Gepost op: 8-12-2005, 20:47:11 »
Ik stem misschien niet altijd goed maar ik stem gewoonlijk op dinsdag of woensdag dan heb ik geen problemen.. Misschien een tip voor de toekomst... Begin ik te twijfelen dan verander ik nog op vrijdag... maar dan is de basis er toch al.
Inderdaad, ik stem ook altijd na de aflevering en als ik wil veranderen dan doe ik dat later in de week nog maar dan heb ik iig toch vast m'n stemmen staan.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #155 Gepost op: 8-12-2005, 23:27:35 »
Ik zat vandaag ook nagels te bijten. Ik had een behoorlijke crash....

Zaak om die pool zo snel mogelijk in te vullen.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #156 Gepost op: 9-12-2005, 22:29:39 »
Nightwish is haar regentesschap voorlopig kwijtgeraakt aan Test. Bekijk verder in de nieuwe tussenstand waar je zelf staat. Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Ook kun je weer meestemmen in de pool vanaf zaterdagavond 23:00 (vanaf de uitzending op Nederland 2). Zorg dat je dat voor volgende week vrijdag 20:30 hebt gedaan, tot ongeveer een half uur de uitzending op Één. Als je afgelopen aflevering(en) ook al had gestemd kan je op deze pagina bekijken wat je had gestemd.

Moge de beste winnen. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #157 Gepost op: 9-12-2005, 22:31:10 »
Oei, het afvallen van Candida is niet zo best voor de pool van mij... :o
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #158 Gepost op: 9-12-2005, 22:46:13 »
Oei, het afvallen van Candida is niet zo best voor de pool van mij... :o
;D bedankt voor de Spoiler  8)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #159 Gepost op: 9-12-2005, 22:49:33 »
Let op! De pool van Oberon zal vanaf deze week bijgewerkt worden naar aanleiding van de uitzending op Één, dus de Belgische uitzending van 21:15. De uitzending op Nederland 2 is dan nog niet geweest, dus wees hierop bedacht als je de tussenstand opvraagt of dit topic leest in de tussenliggende periode.
Herhaling speciaal voor jouw dan Guik. ::) ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)