Auteur Topic: Oberon Pool 2005  (gelezen 124470 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #80 Gepost op: 30-10-2005, 16:04:24 »
Overigens zit er een foutje in de pool. De naam van Candida wordt geschreven als Chandida  ;)
Bedankt, heb het met terugwerkende kracht aangepast. :)

(offtopic)Ik zag ook ergens een spelfoutje, overzichten - duel, Wie dueleerde met wie? winaar ipv winnaar  ;)
Ook gelijk meegenomen, bedankt.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #81 Gepost op: 1-11-2005, 18:19:55 »
Ik moet mijn pool nog invullen en het is al dinsdag. Ik weet echt niet wie ik regent(es) moet maken. En wat gaan ze doen met de edele die de plaats moet innemen van Jeroen. Vorige afl kon je kiezen uit de vier edelen van dat moment maar nu... ??? Als jullie niet kunnen speculeren zal ik maar Poly nemen denk ik... Moeilijk deze pool... :-\\

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #82 Gepost op: 1-11-2005, 20:23:47 »
Ja, doordat Jeroen vertrokken is is er veel mogelijk. Ik heb m'n vermoedens wel wie de nieuwe edele gaat worden wat ik denk te zien in het "volgende week" filmpje... Het is sws een "ze" wat je Stella hoort zeggen. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #83 Gepost op: 1-11-2005, 20:49:01 »
Ja, doordat Jeroen vertrokken is is er veel mogelijk. Ik heb m'n vermoedens wel wie de nieuwe edele gaat worden wat ik denk te zien in het "volgende week" filmpje... Het is sws een "ze" wat je Stella hoort zeggen. ;)

Ik meen de nieuwe edele al gezien te hebben ;) Maar de grote vraag is: neemt ze de plaats is van Jeroen? Of wint ze van een edele in de proef?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #84 Gepost op: 1-11-2005, 21:22:25 »
Ik meen de nieuwe edele al gezien te hebben ;) Maar de grote vraag is: neemt ze de plaats is van Jeroen? Of wint ze van een edele in de proef?
Ja, dat is ook mijn vraag ja. :) Maar het duel zit pas helemaal op het eind dus minder kans op beelden. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #85 Gepost op: 2-11-2005, 07:34:18 »
Ja, dat is ook mijn vraag ja. :) Maar het duel zit pas helemaal op het eind dus minder kans op beelden. ;)

Ik ga er ook vanuit dat ze de plaats van Jeroen in mag nemen en meteen aan het begin van de uitzending het kasteel in mag.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Modswith

  • Forumlid
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #86 Gepost op: 4-11-2005, 15:05:07 »
Volgens mij snap ik er even niks van  ::tandpastasmiley::
Voor aflevering 3 had ik de hele pool goed, toch heb ik maar 2 punten.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?

Bedankt.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #87 Gepost op: 4-11-2005, 21:44:06 »
Volgens mij snap ik er even niks van  ::tandpastasmiley::
Voor aflevering 3 had ik de hele pool goed, toch heb ik maar 2 punten.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?
In dit overzicht zie je de antwoorden die punten hebben gekregen. Diegene die vetgedrukt zijn, dat zijn de antwoorden waarmee je punten hebt verdient. Overigens kan je hier ook nog zien welke antwoorden je had gegeven.

Ik hoop dat het zo duidelijk is? Anders hoor ik het graag.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #88 Gepost op: 4-11-2005, 21:46:03 »
Ik heb 32 punten gescoord  ::oink::

En Test is verslagen  >:D DOOR Nightwish  ::bravo::

Tword nog spannend  ::hypocriet::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #89 Gepost op: 4-11-2005, 21:47:44 »
In de nieuwe tussenstand is te zien dat Nightwish Test heeft verstoten van de leidende positie en nu regentes voor in ieder geval de volgende ambstermijn is. ;) Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Wil je ook kans maken om de huidige regentes van de troon te stoten, stem dan mee in de pool. Zorg dat je dat voor volgende week vrijdag 20:00 hebt gedaan. Als je afgelopen aflevering(en) ook al had gestemd kan je op deze pagina bekijken wat je had gestemd.

Deze week is er een vraag toegevoegd omdat de baljuw niet perse de duellist hoeft de zijn. Hiervoor zijn nu dus twee vragen.

Moge de beste winnen. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #90 Gepost op: 4-11-2005, 21:50:35 »
Ik had puur gegokt omdat ik het niet keek, ik heb 2 punten vandaag verdiend, maar deze week heb ik een betere intuïtie denk ik!  ::trots::
🜃

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #91 Gepost op: 4-11-2005, 22:01:13 »
Whaah eerste!!! ik schrik er zelf van  ::tandpastasmiley::  ::rofl::

Ik had deze keer werkelijk totaal geen idee wat ik moest invullen haha
Isaak weg was een een gok na wat hij vorige week zei en hoe hij zich gedroeg (valt me erg van hem tegen overigens), sja en ehm de rest ook pure gok eigenlijk...
 
Voor volgende aflevering wordt het wederom erg moeilijk maar goed daar gaan we nog maar eens goed over peinzen  ;D
...unbeschreiblich weiblich...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #92 Gepost op: 4-11-2005, 23:25:12 »
Whaah eerste!!! ik schrik er zelf van  ::tandpastasmiley::  ::rofl::

Ik had deze keer werkelijk totaal geen idee wat ik moest invullen haha
Isaak weg was een een gok na wat hij vorige week zei en hoe hij zich gedroeg (valt me erg van hem tegen overigens), sja en ehm de rest ook pure gok eigenlijk...
 
Voor volgende aflevering wordt het wederom erg moeilijk maar goed daar gaan we nog maar eens goed over peinzen  ;D
BRAVO   ::ok:: ::ok:: nightwish, maar pas op!! in de pools schiet ik van niets op plaats 1,of omgekeerd   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: (meestal het laatste)  8) 8)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #93 Gepost op: 4-11-2005, 23:28:24 »
Ik had er 1 goed slaagt de herendienst NEE  ::rofl:: :) ::ok::

Ik dacht al dat die niet slaagde want meestal slagen ze wel en deze keer dus niet  :)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #94 Gepost op: 4-11-2005, 23:39:24 »
Ik had er 1 goed slaagt de herendienst NEE  ::rofl:: :) ::ok::

Ik dacht al dat die niet slaagde want meestal slagen ze wel en deze keer dus niet  :)
::rofl:: Die had ik ook goed! Ik vond t wel een moeilijke keuze! ::rofl::
🜃

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #95 Gepost op: 5-11-2005, 00:00:14 »
BRAVO   ::ok:: ::ok:: nightwish, maar pas op!! in de pools schiet ik van niets op plaats 1,of omgekeerd   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: (meestal het laatste)  8) 8)

hehe okay ;D
Tis mijn eerste pool, we zien het wel hoor, het gaat om de fun van het meedoen.
Het is toch gewoon nattevingerwerk meestal  ;D

maar dit was wel ff leuk natuurlijk ::tandpastasmiley::

...unbeschreiblich weiblich...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #96 Gepost op: 5-11-2005, 11:06:12 »
Voor mij is het ook puur een gok. Bedenk dat het slechts een momentopname is. Ik was al blij met een paar puntjes, en maak me echt geen illusies dat ik de pool zou kunnen winnen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #97 Gepost op: 6-11-2005, 18:35:51 »
Ik had goed dat de herendienst niet zou slagen en dat Isaak de noodklok zou luiden. Ik had de gok genomen dat Bob Stella zou nomineren voor het duel, maar dat kwam helaas niet uit.

Voor volgende week is ie weer heel lastig :-\\

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #98 Gepost op: 6-11-2005, 18:36:41 »
Voor mij is het ook puur een gok. Bedenk dat het slechts een momentopname is. Ik was al blij met een paar puntjes, en maak me echt geen illusies dat ik de pool zou kunnen winnen.

Idd, je kan nog zo goed scoren, als je op het eind de winnaar en verliezer al die tijd hebt omgedraaid (zoals ik in de Farmpool had), zak je alsnog een heel eind terug.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #99 Gepost op: 6-11-2005, 20:14:57 »

Deze week is er een vraag toegevoegd omdat de baljuw niet perse de duellist hoeft de zijn. Hiervoor zijn nu dus twee vragen.

Moge de beste winnen. :)

Zou je misschien ook niet de vraag 'Wie luidt de noodklok?" toe kunnen voegen? Ook al weten we niet zeker of iemand dat doet, je zou natuurlijk ook altijd nog de mogelijkheid 'niemand' kunnen kiezen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.