Auteur Topic: Oberon Pool 2005  (gelezen 124879 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #120 Gepost op: 18-11-2005, 23:43:46 »
Jammer, Faabjuh, maar het gaat om de lol he. Bij mij is nu alles in orde.
Jaa ik vind dat ik t best wel goed doe! Is me beste pool van Realitynet! :)
🜃

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #121 Gepost op: 19-11-2005, 19:27:19 »
Voor mij is het NU al geslaagd, hoor, ik geloof nooit dat ik hem echt zal kunnen winnen. Is ook voor mij de eerste deelname.

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #122 Gepost op: 21-11-2005, 16:01:37 »
Ik sta nu op de 14de plek! Maar het gaat nu wel moeilijker worden volgens mij, omdat de afleveringen steeds meer veranderen. Het kan nu alle kanten opgaan. Wel spannend.
JJF

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #123 Gepost op: 22-11-2005, 00:08:45 »
Wow! nog steeds bovenaan!  :o
Heb net de hh gekeken, was er vrijdag niet en ik had totaal geen idee meer wat ik had ingevuld  ;D

Sjonge het wordt er voor volgende keer zeker niet makkelijker op  ::ohno::
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #124 Gepost op: 25-11-2005, 21:11:27 »
Let op! De pool van Oberon zal vanaf deze week bijgewerkt worden naar aanleiding van de uitzending op Één, dus de Belgische uitzending van 21:15. De uitzending op Nederland 2 is dan nog niet geweest, dus wees hierop bedacht als je de tussenstand opvraagt of dit topic leest in de tussenliggende periode.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #125 Gepost op: 25-11-2005, 22:27:25 »
Nightwish doet het nog steeds erg goed, gaat zij voor koningin? :) Bekijk dit in de nieuwe tussenstand. Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Wil je ook kans maken om de huidige regentes van de troon te stoten, stem dan mee in de pool vanaf vanavond 23:30 (om verwarring te voorkomen). Zorg dat je dat voor volgende week vrijdag 20:30 hebt gedaan, een half uurtje langer de tijd vanaf heden vanwege de latere uitzendtijd op Nederland 2. Als je afgelopen aflevering(en) ook al had gestemd kan je op deze pagina bekijken wat je had gestemd.

Moge de beste winnen. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #126 Gepost op: 25-11-2005, 22:49:09 »
48 punten erbij en gestegen naar de 4e plek 8)

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #127 Gepost op: 25-11-2005, 23:42:13 »
Nightwish doet het nog steeds erg goed, gaat zij voor koningin?

Haha, de weg is nog lang Firefoot  ;)
Ik voel de hete adem van Test in m'n nek  ;D

Twee vragen goed deze ronde, 24 puntjes...
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #128 Gepost op: 25-11-2005, 23:47:46 »
Haha, de weg is nog lang Firefoot  ;)
Ik voel de hete adem van Test in m'n nek  ;D
Haha, maar wel alleen boven de 200 punten al. ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #129 Gepost op: 26-11-2005, 00:59:53 »
niks nada nope erbij,....wat kan je het dan toch mis hebben ::oink:: ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #130 Gepost op: 26-11-2005, 09:55:29 »
 :\'( Ik stond op zo'n mooie 19e plek, maar door de verkeerschaos gisteren (treinen reden niet en toen ik uiteindelijk ergens met de auto opgepikt werd kwam ik in een file van 89 kilometer...) heb ik mijn pool niet op tijd in kunnen vullen...  :\'( Ik was 6 uur onderweg naar huis in plaats van 1,5 uur normaal gesproken... Nu had ik dus nog helemaal niks ingevuld en ben ik gekelderd in de ranking...  :\'(
Nog anderen die dit zelfde probleem hadden?  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #131 Gepost op: 26-11-2005, 10:17:20 »
Niet veel aan te doen, vrees ik. ::hug:: Poolen is gewoon een kwestie van gokken, en dit is overmacht. Ik ben ook gezakt in de pool, maar heb er toch nog 12 punten bij. Hier sneeuwt het NU pas.

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #132 Gepost op: 26-11-2005, 10:18:22 »
:\'( Ik stond op zo'n mooie 19e plek, maar door de verkeerschaos gisteren (treinen reden niet en toen ik uiteindelijk ergens met de auto opgepikt werd kwam ik in een file van 89 kilometer...) heb ik mijn pool niet op tijd in kunnen vullen...  :\'( Ik was 6 uur onderweg naar huis in plaats van 1,5 uur normaal gesproken... Nu had ik dus nog helemaal niks ingevuld en ben ik gekelderd in de ranking...  :\'(
Nog anderen die dit zelfde probleem hadden?  :-\\

Nee, hier heb ik geen last van. Misschien een tip voor jou en de anderen met hetzelfde probleem: Vul de pool in zodra je de uitzending hebt bekeken. De aflevering ligt dan nog vers in je geheugen zodat je de vragen beter in kunt vullen. Ook ben je dan op tijd met het invullen van de antwoorden en kan je hierdoor geen punten mislopen.

Ik ben gestegen van plek 14 naar plek 9!!! Jihaa, ik ga best goed! ::tandpastasmiley::
JJF

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #133 Gepost op: 26-11-2005, 10:19:24 »
Niet veel aan te doen, vrees ik. ::hug:: Poolen is gewoon een kwestie van gokken, en dit is overmacht. Ik ben ook gezakt in de pool, maar heb er toch nog 12 punten bij. Hier sneeuwt het NU pas.

Hier ook pas sinds vanmorgen. Woon je ook in het noorden?
JJF

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #134 Gepost op: 26-11-2005, 10:27:44 »
Ik had trouwens bij de volgende vragen de volgende antwoorden ingevuld:

Welke arme moet dueleren voor een plek in het kasteel? Riet
Wie wint het duel? Riet

Dit is toch gebeurd? Hier heb ik geen punten voor gekregen, hoe kan dit?
JJF

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #135 Gepost op: 26-11-2005, 11:18:26 »
:\'( Ik stond op zo'n mooie 19e plek, maar door de verkeerschaos gisteren (treinen reden niet en toen ik uiteindelijk ergens met de auto opgepikt werd kwam ik in een file van 89 kilometer...) heb ik mijn pool niet op tijd in kunnen vullen...  :\'( Ik was 6 uur onderweg naar huis in plaats van 1,5 uur normaal gesproken... Nu had ik dus nog helemaal niks ingevuld en ben ik gekelderd in de ranking...  :\'(
Nog anderen die dit zelfde probleem hadden?  :-\\

Ik vul mijn pool voor Oberon al gewoonlijk maandag of dinsdag in voor de uitzending van vrijdag....
Kijk eerst naar het filmpje  : Oberon volgende week en probeer dan iets te voorspellen....

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #136 Gepost op: 26-11-2005, 15:20:23 »
Hier ook pas sinds vanmorgen. Woon je ook in het noorden?
Ligt eraan hoe je de atlas vasthoudt.  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Maastricht, dus.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #137 Gepost op: 26-11-2005, 15:22:34 »
Ik vul 'm ook altijd in het weekend in. Niemand kan toch spieken. En als ik van gedachte verander wijzig ik het gewoon.

Maar wel balen :(. Ik was gelukkig gister vrij en gezien het noodweer hier (het heeft hier 15 uur nostop gehoost van de regen) ben ik de duur niet uitgeweest!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #138 Gepost op: 26-11-2005, 15:34:23 »
Ik vul de pool vaak ook wel wat eerder in, maar de laatste keer dus helaas niet... Ik had dan ook verwacht dat ik om 16.15 uur thuis zou zijn. Ik had dus bijna vier uur speling, maar ook dat bleek niet genoeg... Als ik van tevoren gedacht zou hebben bijvoorbeeld om 19.45 uur thuis te komen, dan had ik natuurlijk wel op een eerdere dag de pool ingevuld. Maar ja, met dat soort omstandigheden kan je natuurlijk ook geen rekening houden.  :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Oberon Pool 2005
« Reactie #139 Gepost op: 26-11-2005, 15:43:43 »
Ik had trouwens bij de volgende vragen de volgende antwoorden ingevuld:

Welke arme moet dueleren voor een plek in het kasteel? Riet
Wie wint het duel? Riet

Dit is toch gebeurd? Hier heb ik geen punten voor gekregen, hoe kan dit?

Hoe kom je erbij dat je hier geen punten voor gekregen zou hebben? ??? Als je kijkt op deze pagina (Puntenverdeling) kan je precies zien wat de juiste antwoorden waren en als een antwoord vetgedrukt is was dit het juiste antwoord en heb je hier het aantal punten voor gekregen dat tussen haakjes erachter staat.
Geniet nooit met mate...