Auteur Topic: Nicolle [kandidaat NL]  (gelezen 40017 keer)

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #60 Gepost op: 16-10-2005, 13:54:08 »
Ik denk dat we de eerstvolgende uitzending moeten afwachten voordat wij ongenuanceerde meningen gaan spuien of kandidaten gaan afzagen

mee eens, het leuke aan dit soort programmas is juist hoe de karakters zich gedurende de afleveringen gaan ontwikkelen en wie op de lange termijn overeind blijft, de smeerlap blijkt of de juist de goeierik. Misschien dat Nicolle nog een heel belanrijke rol gaat spelen voor het programma en/of de groep!


Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #61 Gepost op: 16-10-2005, 14:03:55 »
  ::oink:: Ik denk dat we de eerstvolgende uitzending moeten afwachten voordat wij ongenuanceerde meningen gaan spuien of kandidaten gaan afzagen ::oink::

Je citeert hier mijn post en ik denk dus dat je bedoelt dat ik ongenuanceerd ben en/of kandidaten afzaag. Niets is minder waar, ik zei dat Nicolle geen indruk op me gemaakt heeft in aflvering 1 net als nog 10 andere kandidaten. Maw ik heb geen mening nog over haar, itt de zeer velen die dat al wel hebben gezien het aantal posts in dit topic.
sic transit gloria mundi

Offline kruikie

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #62 Gepost op: 16-10-2005, 14:13:41 »
mee eens, het leuke aan dit soort programmas is juist hoe de karakters zich gedurende de afleveringen gaan ontwikkelen en wie op de lange termijn overeind blijft, de smeerlap blijkt of de juist de goeierik. Misschien dat Nicolle nog een heel belanrijke rol gaat spelen voor het programma en/of de groep!


Daar sluit ik me bij aan. Een ding weet ik zeker ik bewonder alle kandidaten die aan zo'n programma meedoen! Want volgens mij zijn de middeleeuwen geen pretje om in te leven. Dus ik kijk met spanning af naar de volgende aflevering.  ::bravo::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #63 Gepost op: 16-10-2005, 21:33:48 »
opeens zie ik t  8)

ze lijkt op Kwebbel van kabouter Plop  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #64 Gepost op: 16-10-2005, 21:55:13 »
Nu je het zegt idd
opeens zie ik t  8)

ze lijkt op Kwebbel van kabouter Plop  ::ok::



Edit: quote gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 16-10-2005, 23:51:44 door Test »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #65 Gepost op: 17-10-2005, 00:24:21 »
Is dit de nieuwe regentes van Oberon ????

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #66 Gepost op: 17-10-2005, 11:55:08 »
Is dit de nieuwe regentes van Oberon ????
Wie weet ik denk dat ze wel behoorlijk kan kwebbelen....Maar we hebben haar nog niet gehoord.
Maar als ze hier op lijkt is ze zeker een hele aardige vrouw. ::jaja::

Offline sirione

  • Forumlid
  • always in charge
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #67 Gepost op: 17-10-2005, 14:47:58 »
Wie weet ik denk dat ze wel behoorlijk kan kwebbelen....Maar we hebben haar nog niet gehoord.
Maar als ze hier op lijkt is ze zeker een hele aardige vrouw. ::jaja::

Lijkt inderdaad op Kwebbel! Strakke actie trouwens van Nicolle om die druiven en haar decoleté te stoppen, ik moest er hard om lachen. we gaan nog lol beleven met deze kwebbel let op mijn woorden  ::zwaai::

Offline kloontje

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #68 Gepost op: 18-10-2005, 20:07:41 »
Deze vrouw gaat het ver schoppen in Oberon denk ik. ::jaja:: Hier in in de buurt spreken ze niet anders over Nicolle van Oberon. ::oink::Groeten je fans Uit Zeeland!!

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #69 Gepost op: 22-10-2005, 17:51:41 »
 ::ohno::Ik geloof dat die nicolle niet eens was met die aktie van Dolf en de openhaard. En nu ik nicolle een beetje ken, weet ik zeker dat ze zich zat optevreten. Maar ze heeft zich goed ingehouden. Volgens mij sprak haar gezicht boekdelen.!!!!
Haar neus was wel erg rood. Hadden ze toch drank??? ::tandpastasmiley::

Offline kloontje

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #70 Gepost op: 22-10-2005, 18:07:14 »
Goed gedaan wijfie met je opmerking tegen Dolf met ze "gore kop". ::bravo:: Nicolle is een tofwijf. Ik hoop nog meer van deze acties te zien. ::love:: je FAN.

Offline kloontje

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #71 Gepost op: 22-10-2005, 18:10:37 »
Ooohja liefie je bent een lekkerding om te zien. Ik weet hoe je er dagelijks uitziet rarara... Je bent toch single ::tandpastasmiley:: Kon ik het je maar vragen. Liefs je FAN.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #72 Gepost op: 22-10-2005, 18:11:03 »
Let even op je spaties ajb anders gaan mensen nog denken dat jullie dezelfde persoon zijn  ::)    >:D

Back on topic: Nicolle, nog te weinig van gezien om een echt duidelijk oordeel te hebben. Lijkt me niet iemand waar je ruzie mee wil hebben  :-X
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline kloontje

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #73 Gepost op: 22-10-2005, 18:16:35 »
Let even op je spaties ajb anders gaan mensen nog denken dat jullie dezelfde persoon zijn  ::)    >:D

Back on topic: Nicolle, nog te weinig van gezien om een echt duidelijk oordeel te hebben. Lijkt me niet iemand waar je ruzie mee wil hebben  :-X
Volgens mij kan je alle kanten met haar op. In dagelijks leven is het een vrolijke persoonlijkheid. In de serie is ze zeker niet lui. Heb je haar zien werken?

Offline tqam

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #74 Gepost op: 22-10-2005, 19:28:18 »
Nicolle gaat winnen, ze heeft net een nieuwe auto gekocht dus die heeft de poet gewonnen  ::jaja::

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #75 Gepost op: 22-10-2005, 21:41:11 »
Nicolle gaat winnen, ze heeft net een nieuwe auto gekocht dus die heeft de poet gewonnen  ::jaja::
Ik weet ze is niet groot. En heeft ze een grote auto gekocht.???
Heb gehoord dat ze in de prive komt?  :o

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #76 Gepost op: 22-10-2005, 22:13:42 »
 ::zwaai::  roddelen kan ook bij de supermarkt  ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #77 Gepost op: 22-10-2005, 22:29:21 »
::zwaai::  roddelen kan ook bij de supermarkt  ;)
Kan best....
Ik denk niet dat het haar wat interesseert!
 ::ohno::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #78 Gepost op: 22-10-2005, 22:41:24 »
Gelukkig voor de autobranch kopen niet alleen winnaars van reality programma's een auto... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #79 Gepost op: 22-10-2005, 23:57:51 »
Gelukkig voor de autobranch kopen niet alleen winnaars van reality programma's een auto... ;)

Dan moet ik toch eens gaan informeren welk reality programma mijn pa heeft gewonnen een paar maanden geleden  ::rofl::
sic transit gloria mundi