Auteur Topic: Nicolle [kandidaat NL]  (gelezen 40015 keer)

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #20 Gepost op: 5-10-2005, 19:31:05 »
maar zo erg was het niet bij haar was alles in de proportie's. En daarom stond het haar ook zo leuk. Maar nu is ze nog leuker.Hahaha

Offline kruikie

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #21 Gepost op: 5-10-2005, 20:15:42 »
Ik ken dat vrouwke ook....

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #22 Gepost op: 5-10-2005, 20:23:09 »
Nicolle heeft wel veel bekende op het forum  ::oink::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #23 Gepost op: 5-10-2005, 21:23:24 »


Uit het Zeeuwsch Vlaams Advertentieblad van woensdag 5 oktober 2005
...unbeschreiblich weiblich...

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #24 Gepost op: 5-10-2005, 21:57:20 »
nightwish,

vind je het erg als we hem op de Media-pagina zetten? ;)

Mochten jullie nog meer artikels over Oberon vinden? stuur ze dan op naar media@oberon.tv  ;)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #25 Gepost op: 5-10-2005, 22:00:36 »
In dat ding van Nightwish ziet ze er een stuk menselijker uit...

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #26 Gepost op: 5-10-2005, 22:01:56 »
nightwish,

vind je het erg als we hem op de Media-pagina zetten? ;)

tuurlijk is dat goed!  ;)
...unbeschreiblich weiblich...

Offline sirione

  • Forumlid
  • always in charge
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #27 Gepost op: 5-10-2005, 22:05:53 »
ze doet wel heel erg haar best om in de belangstelling te komen........komt zeker iets tekort.... ::bravo::

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #28 Gepost op: 5-10-2005, 22:13:36 »
het artikel staat er op ;)

>>>>>Bekijk het Hier<<<<<
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Gijs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #29 Gepost op: 6-10-2005, 09:56:08 »
Weet niet zo goed wat ik van die Nicolle moet denken, ik vind het een beetje vreemd dat zij overal opduikt en dat er dan over haar zaak gesproken wordt. Volgens mij is het iemand die alleen maar uit is op publiciteit.
Maar we zullen het zien  ;D

Offline tqam

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #30 Gepost op: 6-10-2005, 10:03:31 »
Ze is wel geinig, heb haar al verschillende malen gefotografeerd.
Werk zelf als fotograaf van de Prive dus wie weet komt ze daar ook nog in.


Hier met Marieke van Ginneken.

Heb zelf heel wat foto's van haar en andere kandidaten die geschoten zijn exclusief.
Alleen die zie je pas na publicatie.

Nog een



Met Marieke en Miss NL Irena Pantelic

Ze is nu een stuk slanker ( dat was goed te zien op de foto's )

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #31 Gepost op: 6-10-2005, 18:29:20 »
Weet niet zo goed wat ik van die Nicolle moet denken, ik vind het een beetje vreemd dat zij overal opduikt en dat er dan over haar zaak gesproken wordt. Volgens mij is het iemand die alleen maar uit is op publiciteit.
Maar we zullen het zien  ;D
Nou dat is alleen goed voor haar dat haar zaak wordt genoemd. Een ding is zeker ze staat er altijd voor en ook voor personeel!!!En natuurlijk hoge bomen vangen veel wind.En als je dan niet in de publiciteit bent dan vinden ze altijd weer iets nieuws over haar.Ik weet zeker dat aan oberon heeft meegedaan puur voor haar zelf.Super....
En natuurlijk is Nicolle al immuun geworden voor negatieve reklame. Het is hoe je het ziet. ::zwaai:: En een ding is zeker ze kent enorm veel mensen door het gehele land.

Offline rietje5

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #32 Gepost op: 7-10-2005, 23:22:28 »
 ::bravo::

Ik ken Nicolle nu al meer dan 5 jaar en in die 5 jaar is zij een heel goede vriendin van mij geworden, ik wens haar daarom ook heel veel succes toe en weet zeker dat zij het heel goed zal doen, want ze is heel spontaan en heel aardig en gezellig en je kan erg met haar lachen. ze is geweldig en ik ben dan ook zeer nieuwschierig hoe de eerste uitzending zal zijn. ik denk erg leuk, vooral ook omdat er een aantal personen meedoen die je dan ook werkelijk kent en wens haar heel veel succes toe. dikke kus van mij.  ::bravo::

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #33 Gepost op: 8-10-2005, 02:02:44 »
Ik ken Nicolle ook een beetje,ze is voor zover ik weet
een toffe meid alleen ze heeft nog wel eens de neiging
om teveel te kwekken.
Ik hoop dat ze het heel goed zal doen in Oberon en
ze zal daar best de boel op stelten gaan zetten en ook een
paar goeie maatjes aan over houden.
Zet em op Nic?
 ::ok::

Offline kruikie

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #34 Gepost op: 8-10-2005, 10:19:17 »
Volgens nij kan ze behoorlijk kwekken ::oink:: want meestal maken kleintjes veel lawaai.
En zo te zien is ze niet erg groot...

Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #35 Gepost op: 10-10-2005, 15:09:24 »
Ik denk eerder dat het een hele verlegen en bedeesde vrouw is... Maar, ik ken haar natuurlijk niet!

Offline kruikie

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #36 Gepost op: 12-10-2005, 16:14:12 »
Gezien in de PZC van van 11 oktober

Droom van Wieme komt uit
door Patricia de Ryck

OOSTBURG - De eerste aflevering van het nieuwe programma Oberon is nog niet uitgezonden, maar nu al herkennen mensen Nicolle Wieme (41) uit Oostburg uit de stukjes waarmee de serie wordt aangekondigd. „Al die reacties vind ik geweldig!”.


 
  Nicolle Wieme in de kleding van het spelprogramma: ,,Voor Oberon heb ik alles over.''


Oberon is een psychologisch spel waarin de deelnemers , acht Nederlanders en acht Vlamingen, het middeleeuwse bestaan aan den lijve ondervinden: het standenverschil, het miserabele leven van de armen, met nauwelijks comfort en hygiëne, en het leven in weelde van de edelen op het kasteel. Ze strijden om de titel koning of koningin van Oberon.

Om alles zo echt mogelijk te laten lijken, werden de opnames gemaakt in een oud kasteel in Polen. Wieme: ,,Ik heb de tijd daar als heel fijn ervaren. Ik kan heel simpele dingen nu veel meer waarderen. Je bent daar op elkaar aangewezen en je moet keihard werken.”

Kans

Nicolle Wieme heeft haar eigen schoonheidsinstituut, Natural Beauty. Daarnaast is ze ook werkzaam als visagiste en doktersassistente in het ziekenhuis. Ze droomt al jaren van een carrière voor de camera’s en greep nu haar kans. ,,Ik zocht naar de website van het programma ’Looking Good’, toen ik op deze oproep stuitte. Ik heb meteen een mailtje gestuurd om me aan te melden. Daarna werd ik uitgenodigd voor een gesprek. Na dat gesprek met de producer en een psychologische test zag ik heel veel mensen huilen. Die mensen wilden allemaal zo graag meedoen. Ze zaten ook heel stil bij elkaar, maar dat is niks voor mij. Ik heb een groepje gezellige mensen gezocht én heb rustig gewacht.” Uit meer dan zeshonderd Nederlandse en Belgische kandidaten werd Wieme gekozen.

Tot haar schrik hoorde Wieme dat ze ook een conditietest moest doen. „Ik heb helemaal geen conditie én ben meteen begonnen met hardlopen. Tien dagen lang heb ik rondjes gelopen. Mijn vrienden lagen in een deuk. Ik ben zo iemand die wel een pas van de sportschool heeft, maar er nooit heengaat, maar voor Oberon heb ik alles over.” Haar conditie ging met stappen vooruit, maar ze liep een zweepslag op. „Ik dacht: nu ben ik uitgespeeld, maar de leiding wilde me heel graag bij de groep hebben.”

Tijdens de opnames wist niemand waar Wieme precies zat. Haar naasten vertelde ze wel dat ze in Polen zat voor opnames van een nieuw programma. Haar medewerkers hoorden zes weken niets van hun bazin en konden ook geen contact opnemen. „Ik ben echt ontzettend trots op mijn personeel. Ze hebben het zo goed gedaan. Die zes weken dat ik weg was, hebben ze Natural Beauty draaiende gehouden.”

Spijt van haar deelname heeft ze niet. „Als ze me nu vragen of ik terug wil, ga ik weer. Niets is me tegengevallen. Ik heb hier juist hele leuke, lieve mensen leren kennen.”

De avonturen van Nicolle Wieme en de andere deelnemers zijn te zien vanaf vrijdag om 20.30 uur op Nederland 2.

Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #37 Gepost op: 12-10-2005, 16:37:41 »
Wat ee nbofkont is die Nicolle toch... Ze mocht meedoen aan Oberon en heeft ook nog leuke en lieve mensen leren kennen. Goed gedaan meis!!!

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #38 Gepost op: 13-10-2005, 20:51:25 »
He biertje maar volgens mij ben jij ook een heeeeeeele leuke vent....hahahaha.Ken je haar ook??

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #39 Gepost op: 13-10-2005, 21:58:36 »
Ik wil nog niemand afschieten maar ik begrijp niet waarom die Nicolle nu al zo in de "belangstelling" staat en men van de andere kandidaten zo weinig hoort ???:o