Auteur Topic: Nicolle [kandidaat NL]  (gelezen 40014 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #40 Gepost op: 13-10-2005, 23:02:10 »
Ik wil nog niemand afschieten maar ik begrijp niet waarom die Nicolle nu al zo in de "belangstelling" staat en men van de andere kandidaten zo weinig hoort ???:o


Omdat ze zélf die "belangstelling" op zoekt?
Althans, die indruk krijg ik sterk.


Edit: quote gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 13-10-2005, 23:07:23 door Test »
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline kruikie

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #41 Gepost op: 14-10-2005, 18:55:49 »
vanavond zullen we het zien ::ok:: Volgens mij zoekt ze die belangstelling niet bewust op maar ze is ook niet schuw om in de belangstelling te staan. Ze laat het gewoon over zich heen komen en pikt die dingen er uit die leuk voor haar zijn. Ik denk dat ze het ook wel leuk zou vinden als de belangstelling naar andere kandidaten uit zou gaan ::ok::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #42 Gepost op: 15-10-2005, 03:01:28 »
Nog weinig van deze 'drukke levendige' persoon gemerkt  :-X

Sws zag je sommige kandidaten best veel in beeld en anderen nauwelijks.. zal wel komen in due time I guess  :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #43 Gepost op: 15-10-2005, 11:06:59 »
Nog weinig van deze 'drukke levendige' persoon gemerkt  :-X


Ze was niet echt veel in beeld nee.
Het fragment dat ze de tros druiven in haar decolleté stopte herinner ik me nog en
was zij het ook niet die de koe in het armenhuis gelijk Betsie noemde?  ;D
...unbeschreiblich weiblich...

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #44 Gepost op: 15-10-2005, 22:17:35 »
Hoi Nightwish
Ik vond ze wel veel in beeld...Er waren sommige kandidaten die helemaal niet aan bot kwamen.Ik vind het nog steeds goed dat zij de persoon is die uit 600 personen werd gekozen. En nu iemand uit het Zeeuwse land. Ik weet dat ze super reaktie's heeft gehad want gisteren zat ze in Brussel live te kijken met haar kinderen! En dat het nog altijd Nicolle zal blijven. En dat kunnen vele personen niet zeggen.Want ze is niet uit op publiciteit. Ze blijft een nuchtere Zeeuw. En ze doet het toch maar.. Aldus....

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #45 Gepost op: 15-10-2005, 22:23:18 »
 ::zwaai::Volgens mij is er veel gefilmd maar er wordt maar een gedeelte uitgezonden. Nicolle kennende, is zij iemand die eerst goed kijkt wie erin zit, en dan zal je haar horen! Ik weet zeker dat ze het kaas niet van haar brood zal laat nemen.!

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #46 Gepost op: 15-10-2005, 22:30:13 »
Er waren sommige kandidaten die helemaal niet aan bot kwamen.

Dat is waar, ik heb net weer de herhaling gekeken en Nicolle wel enkele keren kort voorbij zien komen hoor. (moest wel lachen met die koe trouwens  ;D )
Ik bedoelde dat we nog niet echt heel veel van haar hebben gezien in de eerste aflevering, wat voor een hoop anderen natuurlijk ook geldt. Ieder komt vast wel aan de beurt, dit was slechts de eerste aflevering ;)
...unbeschreiblich weiblich...

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #47 Gepost op: 15-10-2005, 22:40:31 »
 ::jaja::Ze zullen wel een climax opbouwen in hun programma.Ik denk dat we van die Fred ook wel wat kunnen verwachten als je naar zijn ogen kijkt. En wat een lul is die Dolf zeg!!! Om te zeggen tegen Imelda loopt mij achterna.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #48 Gepost op: 16-10-2005, 11:53:45 »
Ik wil nog niemand afschieten maar ik begrijp niet waarom die Nicolle nu al zo in de "belangstelling" staat en men van de andere kandidaten zo weinig hoort ???:o



Omdat er hier wat mensen zijn die nodig moeten laten blijken dat ze Nicolle kennen  ;D ;D
Het lijkt wel of je minstens over inside info behoort te beschikken voor je hier mag posten. :P

Het is wel leuk allemaal hoor, inside grapjes enzo, maar zeg gewoon wat je wilt zeggen en wens je favo kandidaat succes. Geef je mening over de afleveringen en hou het daarbij. Maar dat is mijn bescheiden mening   ::)::bravo::
sic transit gloria mundi

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #49 Gepost op: 16-10-2005, 11:58:33 »
Het is wel leuk allemaal hoor, inside grapjes enzo, maar zeg gewoon wat je wilt zeggen en wens je favo kandidaat succes. Geef je mening over de afleveringen en hou het daarbij. Maar dat is mijn bescheiden mening   ::)::bravo::

helemaal mee eens  ::ok::  onderonsjes kunnen ook via pm  ::vergroot::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #50 Gepost op: 16-10-2005, 12:10:56 »
helemaal mee eens  ::ok::  onderonsjes kunnen ook via pm  ::vergroot::

Ben ik het ook helemaal mee eens hoor  ::ok::
Geen idee of jullie mij hiermee bedoelen, een deelneemster promoten is zeker niet mijn bedoeling.
Tuurlijk is het grappig iemand te zien in Oberon die je toevallig een beetje kent, dat heb ik gemeld en verder ken ik hier niemand persoonlijk en hou zeker niet van onderonsjes  ;)



...unbeschreiblich weiblich...

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #51 Gepost op: 16-10-2005, 12:25:01 »
Ben ik het ook helemaal mee eens hoor  ::ok::
Geen idee of jullie mij hiermee bedoelen, een deelneemster promoten is zeker niet mijn bedoeling.
Tuurlijk is het grappig iemand te zien in Oberon die je toevallig een beetje kent, dat heb ik gemeld en verder ken ik hier niemand persoonlijk en hou zeker niet van onderonsjes  ;)


Ik had mijn opmerking ook in een ander topic kunnen posten, het valt me gewoon op dat er een paar mensen zijn die kandidaten kennen, niets mis mee, maar als je dan opmerkingen gaat maken die niet te volgen zijn voor de andere 'forummers' dan vind ik dat een beetje irri worden. Ook zit het risico erin dat als je je mening geeft over een kandidaat, je te horen krijgt dat je die kandidaat niet kent en er dus niets over kan zeggen.

Maar on topic:
Als je vlak na de uitzending aan mij had gevraagd wie Nicolle is had ik geen antwoord kunnen geven, geen indruk gemaakt dus tot nu toe, net als nog 10 andere kandidaten... ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #52 Gepost op: 16-10-2005, 12:36:31 »
Maar on topic:
Als je vlak na de uitzending aan mij had gevraagd wie Nicolle is had ik geen antwoord kunnen geven, geen indruk gemaakt dus tot nu toe, net als nog 10 andere kandidaten... ;D ;D

Precies, dat bedoelde ik eerder ook al.
Het is dat ik er speciaal op heb gelet, dat doe je denk ik automatisch als er iemand bij is die je (her)kent.
(en ik hou er nu over op, ik kijk Oberon omdat het me een tof programma lijkt en vind het leuk om hier meningen van anderen te lezen, punt)  ;)
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #53 Gepost op: 16-10-2005, 12:38:15 »
Ik vond ze wel veel in beeld...Er waren sommige kandidaten die helemaal niet aan bot kwamen.

Ze was vroeger een stuk dikker, heb nog foto's van haar toen ze heel stevig was :)
Nu is ze heel slank geworden na de uitzending.

daarom dus  ;)

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #54 Gepost op: 16-10-2005, 12:40:53 »
::jaja::Ze zullen wel een climax opbouwen in hun programma.Ik denk dat we van die Fred ook wel wat kunnen verwachten als je naar zijn ogen kijkt. En wat een lul is die Dolf zeg!!! Om te zeggen tegen Imelda loopt mij achterna.

Dolf een lul omdat hij tegen Imelda zei: "Achter mij" ?

Dat vond ik juist 1 van die geniale dingen en is waarschijnlijk precies waarom hij door de selectierondes is heengekomen. Hij heeft de positie gekregen als regent en daar gedraagt hij zich naar, prachtig als je het mij vraagt. Het is natuurlijk wel een beetje grof, maar zo speelt hij zijn regent. Ik denk niet dat als hij een arme was iets dergelijks had gezegd.

Heerlijk dat rollenspel, voelde me er echt in thuis :)

~Tycho

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #55 Gepost op: 16-10-2005, 12:51:37 »
Je kan het rollenspel ook overdrijven en dat is wel gebleken.Wat hem wel sierde was dat hij zichzelf wilde straffen daarvoor maar of dat mag daar ben ik wel benieuwd naar?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #56 Gepost op: 16-10-2005, 12:53:30 »
Ik denk dat we het hier maar bij Nicolle moeten houden, dat zijn al posten genoeg  ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #57 Gepost op: 16-10-2005, 13:35:29 »
ok dan ik denk dat Nicolle een gezellige tante is maar of dat genoeg is om Koningin te worden valt nog te bezien?Ik heb ook nog een foto van haar op het internet gevonden weet alleen niet meer waar.
Ik denk dat we het hier maar bij Nicolle moeten houden, dat zijn al posten genoeg  ;)
« Laatst bewerkt op: 16-10-2005, 13:58:28 door Test »

Offline kruikie

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #58 Gepost op: 16-10-2005, 13:45:24 »
Ik had mijn opmerking ook in een ander topic kunnen posten, het valt me gewoon op dat er een paar mensen zijn die kandidaten kennen, niets mis mee, maar als je dan opmerkingen gaat maken die niet te volgen zijn voor de andere 'forummers' dan vind ik dat een beetje irri worden. Ook zit het risico erin dat als je je mening geeft over een kandidaat, je te horen krijgt dat je die kandidaat niet kent en er dus niets over kan zeggen.

Maar on topic:
Als je vlak na de uitzending aan mij had gevraagd wie Nicolle is had ik geen antwoord kunnen geven, geen indruk gemaakt dus tot nu toe, net als nog 10 andere kandidaten... ;D ;D

  ::oink:: Ik denk dat we de eerstvolgende uitzending moeten afwachten voordat wij ongenuanceerde meningen gaan spuien of kandidaten gaan afzagen ::oink::

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #59 Gepost op: 16-10-2005, 13:49:41 »
ok dan ik denk dat Nicolle een gezellige tante is maar of dat genoeg is om Koningin te worden valt nog te bezien?Ik heb ook nog een foto van haar op het internet gevonden weet alleen niet meer waar.
;DZe heeft wel rode wangen zeg?Het is niet bepaald een mooie foto. Had ze misschien een wijntje op?