Auteur Topic: Nicolle [kandidaat NL]  (gelezen 40013 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #100 Gepost op: 16-11-2005, 23:27:17 »
zijn we verdwaald met zn allen ??? Fred heeft een eigen topic, 2 zelfs  ::tandpastasmiley:: ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline hommeltje

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #101 Gepost op: 17-11-2005, 10:08:17 »
Als ik het goed begrijp kon nicolle nogal goed opschieten met Fred, dus waarom mag er dan niet over allebei in dit topic worden gesproken?

Nicolle je komt vast nog meer in beeld, want wie wil er nu niet naar zo'n vrolijke tante kijken. Gaan we binnenkort weer om een fiero?

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #102 Gepost op: 18-11-2005, 15:37:29 »
Helaba meid,
Ken één van de kandidaten persoonlijk en hoorde al veel goeds van je!!!!!
Doorgaan meid want met jouw persoonlijkheid (die veel te weinig op het scherm komt)
ben jij nu al mijn viendin!!
Hoop je snel te mogen ontmoeten!!!!!


Lijkt me een gezonde basis voor vriendschap   ;)

Heb niks tegen Nicolle ook niet echt voor haar. Ik begrijp dat ze meer uit de verf had moeten komen volgens sommigen... ;)

Kan best, de productie verkiest nu eenmaal een bepaald verhaal te vertellen met bijbehorende beelden, waarbij zoveel mogelijk inconsistenties worden weggefilterd anders snapt de kijker het niet meer zo goed  ::) Kennelijk vonden ze het andere verhaal dus interessanter cq dachten ze dat de kijker het meer aan zou spreken.

Wees gerust : als Nicolle zo spraakmakend is als sommige mensen vinden dan krijgt ze vast vroeger of later wel haar zegje, óók in de montagekamer ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #103 Gepost op: 18-11-2005, 21:48:17 »
Wees gerust : als Nicolle zo spraakmakend is als sommige mensen vinden dan krijgt ze vast vroeger of later wel haar zegje, óók in de montagekamer ;)
Maar helaas, ik geloof niet dat dat meer gaat gebeuren... nu exit, geen noodklok meer dus ook geen nieuwelingen.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #104 Gepost op: 18-11-2005, 21:52:25 »
Maar helaas, ik geloof niet dat dat meer gaat gebeuren... nu exit, geen noodklok meer dus ook geen nieuwelingen.

;D  Tja miss dat ze met een andere Reality mee kan doen om alsnog spraakmakend te zijn..
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #105 Gepost op: 22-11-2005, 00:22:11 »
Ik begrijp dat ze meer uit de verf had moeten komen volgens sommigen... ;)

Het verbaast me wel dat ze er al uitligt, ze kreeg hier behoorlijk wat aandacht van de media dus ik verwachtte eerlijkgezegd toch wel wat meer  ???
...unbeschreiblich weiblich...

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #106 Gepost op: 22-11-2005, 14:11:49 »
  ::oink:: Jammer is het zeker, maar het heeft niets met de reaktie's te maken van de media maar met het spel. Ik denk dat haar reaktie goed was, maar het is maar hoe je het bekijkt! Die kaars was volgens mij uit....Maar wat gebeurde er toen? Daar zullen we nooit achter komen. Een ding weet ik zeker dat Nicolle vele reaktie's heeft gekregen over de kaars. In de positieve zin.En dat sommige mensen haar benaderen over of het wel of niet eerlijk was.Zij blijft gewoon een nuchtere Zeeuw met een glimlach. En gaat gewoon weer rustig door met het dagelijkse leven. ::zwaai::

Offline tqam

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #107 Gepost op: 29-12-2005, 15:03:03 »
Vlgs mij is de serie zo gemonteerd.

Ze weten wie winnen en wie er een hoofdrol speelt.
Die komen vaak in beeld ondanks dat ze weinig inbrengen.

Ik denk dat Nicolle wel wat dingen heeft uitgehaald en misschien was het dan een stuk boeiender geworden.

Waren de kijkcijfers hoger en was er volgend jaar een vervolg geweest.

Ik zou zeggen Nicolle vor Presidente :)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #108 Gepost op: 30-12-2005, 22:21:39 »
Zenuwwachtig mens   ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #109 Gepost op: 1-01-2006, 15:36:50 »
 ::bravo:: oké
jij denkt haar te kennen, dan denk ik dat jezelf nog niet goed kent. want als er iemand is die niet zenuwachtig is dan is zij het wel. ik denk maar eens ga jij maar eens kijken in je eigen boezem of je werkelijk zo'n kanjer bent maar bewaar je reaktie dat iemand zenuwachtig is  ze is gewoon een moordwijf. recht doorzee! ::jaja:: en dat kunnen niet vele zeggen en ik denk dat jij ook zo'n persoon bent die met de grote hoop meekachelt. succes

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolle [kandidaat NL]
« Reactie #110 Gepost op: 2-01-2006, 17:32:38 »
::bravo:: oké
jij denkt haar te kennen, dan denk ik dat jezelf nog niet goed kent. want als er iemand is die niet zenuwachtig is dan is zij het wel. ik denk maar eens ga jij maar eens kijken in je eigen boezem of je werkelijk zo'n kanjer bent maar bewaar je reaktie dat iemand zenuwachtig is  ze is gewoon een moordwijf. recht doorzee! ::jaja:: en dat kunnen niet vele zeggen en ik denk dat jij ook zo'n persoon bent die met de grote hoop meekachelt. succes

 ??? ??? ??? het zal wel  ??? ??? ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta