Auteur Topic: Geef je mening over Oberon...  (gelezen 90872 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #140 Gepost op: 14-11-2005, 11:58:23 »
Ik vind het programma met de week groeien. Komende vrijdag belooft een spektakel te worden. Ik kijk er al een paar dagen naar uit.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #141 Gepost op: 14-11-2005, 12:03:26 »
Ik ook, maar ik zal moeten inlopen, want ik ben één week niet thuis...Dus donderdag thuis finale ER en Oberon afl 6 kijken... Duimen jullie dat Stella terugvliegt ??? >:D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #142 Gepost op: 14-11-2005, 12:13:27 »

 Duimen jullie dat Stella terugvliegt ??? >:D
Naar de armen (zacht duimen), naar huis (hard duimen). Geef maar een gil ::rofl:: ::rofl::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #143 Gepost op: 14-11-2005, 12:44:39 »
Ik ook, maar ik zal moeten inlopen, want ik ben één week niet thuis...Dus donderdag thuis finale ER en Oberon afl 6 kijken... Duimen jullie dat Stella terugvliegt ??? >:D

Ik weet het niet meer goed... Ik vind Stella vaak te ver gaan in haar uitlatingen en gedragingen, té rebels en té opstandig, maar ik heb best respect gekregen voor haar posts op de site van Polly. Wát een humor heeft ze!
Ze vertelt er overigens ook dat ze nooit zo boos naar Imelda gekeken heeft om haar te intimideren. Maar dat ze misschien gewoon "zo'n sjagerijnige rotkop" heeft.
Tja.. zit natuurlijk wat in... De proef was er nou niet echt naar om jezelf lekker vrolijk te voelen, dus wie weet keek ze met pijn en sjagerijnigheid naar Imelda. Ik weet het niet...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline sirione

  • Forumlid
  • always in charge
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #144 Gepost op: 14-11-2005, 12:52:07 »
Ik weet het niet meer goed... Ik vind Stella vaak te ver gaan in haar uitlatingen en gedragingen, té rebels en té opstandig, maar ik heb best respect gekregen voor haar posts op de site van Polly. Wát een humor heeft ze!
Ze vertelt er overigens ook dat ze nooit zo boos naar Imelda gekeken heeft om haar te intimideren. Maar dat ze misschien gewoon "zo'n sjagerijnige rotkop" heeft.
Tja.. zit natuurlijk wat in... De proef was er nou niet echt naar om jezelf lekker vrolijk te voelen, dus wie weet keek ze met pijn en sjagerijnigheid naar Imelda. Ik weet het niet...

Iedereen moet het voor zich weten natuurlijk, maar wat Stella zogenaamd aardig bedoelt kun je beter met een berg zout nemen volgens mij. Ze liegt zelfs tegen Polly over dat eten en probeert het nu achteraf goed te praten in die zgn weblog. Vergeet niet: dat weblog schetst het beeld ook maar van 1 kant..

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #145 Gepost op: 14-11-2005, 13:12:54 »
Weet je wat ik zo jammer vind? Dat iets dat als een spelletje begon blijkbaar veel meer is geworden. Eigenlijk al bijna vanaf het begin van dit forum merkt je de spanningen tussen een paar deelnemers. En dat is jammer. Want het verpest voor de deelnemers toch een stuk van de (neem ik aan) leuke tijd die ze daar hebben beleefd, maar eigenlijk verpesten zij het ook voor de kijkers/forumers. Want ik geloof niet dat die zitten te wachten op kandidaten die elkaar nog allerlei verwijten lopen te maken, nadat de opnames al lang achter de rug zijn.
« Laatst bewerkt op: 14-11-2005, 14:23:53 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #146 Gepost op: 14-11-2005, 13:43:02 »
Daar zaten ze in het spel ook niet op te wachten.
Een groot aantal deelnemers is volgens hun zeggen mee gaan doen omdat Oberon een spel zou zijn waarbij ze in de Middeleeuwen moesten zien te overleven.
Dat er na de eerste twee afleveringen zoveel herrie was, trok de meensten bepaald niet aan. Jeroen had het ook heel anders verwacht, Hedwig kon er ook niet tegen, Isaak had er ook wat anders van verwacht.
Op zich wel heel jammer.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #147 Gepost op: 14-11-2005, 13:52:16 »
Mij zou het juist leuk lijken als zoiets afwijkt van je verwachtingen.

Verder is het toch zo dat die mensen volkomen vreemd zijn voor elkaar? Diverse karakters die uiteraard flink kunnen botsen. En natuurlijk zorgt dat in sommige gevallen voor irritaties. 't Is dan de kunst om daarmee om te kunnen gaan. En de 1 is daar beter in dan de ander.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #148 Gepost op: 14-11-2005, 14:34:07 »
Verder is het toch zo dat die mensen volkomen vreemd zijn voor elkaar? Diverse karakters die uiteraard flink kunnen botsen. En natuurlijk zorgt dat in sommige gevallen voor irritaties. 't Is dan de kunst om daarmee om te kunnen gaan. En de 1 is daar beter in dan de ander.

Helemaal waar, alhoewel ik de indruk krijg dat het verder gaat dan alleen wat irritaties. Maar het is nu wel zoveel maanden na de opnames en dan mag je toch verwachten dat men wel eens klaar is met elkaar verwijten maken ed. Ik denk dat het onderling wel duidelijk is wie elkaar wel en niet mag. Maar moet dat dan publiekelijk allemaal nog eens uitgekauwd worden op diverse fora?
Geniet nooit met mate...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #149 Gepost op: 18-11-2005, 16:22:45 »
Ben benieuwd hoe lang ze nog doorgaan met nieuwe kandidaten inbrengen..

Tot nu toe heeft niemand van de regenten gekozen voor een op leven en dood duel iig. Was het niet zo dat halverwege het spel er een wending zou komen, vwb die duels, wat er met de verliezer gebeurt? Of is dat dit leven en dood beslissing van de regent?

Ze kunnen toch niet eeuwig doorgaan met nieuwe kandidaten aanvullen, lijkt me, op een gegeven moment moeten er ook mensen afvallen toch? Of gebeurt dat door manipulaties spelelementen zoals de pest enzo.. dat eenderde afvalt ???

Vraag me af of ze daar een heel legertje nieuwe kandidaten hebben zitten in het poolse dorp nabij  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #150 Gepost op: 18-11-2005, 21:59:15 »
Geweldige draai aan het spel zo... spannend zeker weer met de aanval der armen en met het vuur ook wat aan moest blijven. Ik kan eik elke week niet wachten tot de volgende aflevering omdat het vaak zo boordevol met dingen zit. :D Jammer dat de kijkcijfers zo tegenvallen... :(
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #151 Gepost op: 24-11-2005, 21:20:04 »
Ik kreeg de nieuwsbrief waar nog 20:30 onder stond... ::) Het zou toch later komen. ???
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #152 Gepost op: 24-11-2005, 21:31:35 »
Teletekst geeft 23.10 uur als start uitzending...
Geniet nooit met mate...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #153 Gepost op: 24-11-2005, 21:32:22 »
Teletekst geeft 23.10 uur als start uitzending...
Ah, ok... toch wel raar dat er dan in de officiele nieuwsbrief nog een oude tijd staat. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline O_Melissa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oberon_Melissa
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #154 Gepost op: 18-12-2005, 19:38:58 »
Oberon Oberon Oberon Oberon Oberon OberonGeweldig natuurlijk :)...
Andreas Mijn Koning...

Offline morgan_le_fay

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #155 Gepost op: 4-03-2006, 22:35:39 »
Geweldige realityserie. Ik heb nog nooit zo genoten van een realityserie als van Oberon. Prachtige kleding ook. Erg mooi.