Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 13886 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 11
« Gepost op: 23-12-2005, 22:48:43 »
Zo... hier kun je alles kwijt over aflevering 11. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #1 Gepost op: 23-12-2005, 22:51:00 »
Ik had graag Stella en Dolf toch de finale in zien gaan... :-X Vooral Olivier vind ik maar een rare snuiter en dat etensgevecht vond ik ook niet echt kunnen hoor... Hoop dat ze een waardeloze nacht hebben door de natte bedden. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #2 Gepost op: 23-12-2005, 22:52:45 »
Daar is-ie.  ::rofl::

Ik was vandaag niet van plan te gaan kijken (dat geschuif met die uitzendtijdstippen  :-X), maar ben blij dat ik het wel gedaan heb. Het was een leuke aflevering, met Stella die weer helemaal top was en de edelen die denken dat ze al in de finale zitten en er toch (bijna) uit lagen. Het mindere vond ik dat Andreas toch wel erg overkwam als de marionet van Olivier en dat hij geen beslissingen lijkt te durven nemen. Nu moe'k maar Olivier gaan supporteren.  :-X
Nog even niks.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #3 Gepost op: 23-12-2005, 22:53:13 »
Ik vind het heel erg jammer dat Dolf en Stella eruit liggen tov Iris en Silke, maar ze hebben het aan zichzelf te wijten, een tactische fout gemaakt. Stella was dan wel niet mijn favoriete kandidate, maar zo'n apart figuur had ik wel graag in de finale gehad, samen met Dolf, Erik en Andreas. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Ik gun het Silke wel om te winnen, anders Andreas wel. Olivier en Iris heb ik niks mee.

Maar zou die zwarte ridder misschien ook nog een kans maken? Dat de edelen hem/haar moeten verslaan om koning te kunnen worden ofzo?

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #4 Gepost op: 23-12-2005, 22:54:58 »
Maar zou die zwarte ridder misschien ook nog een kans maken? Dat de edelen hem/haar moeten verslaan om koning te kunnen worden ofzo?
Ja, wellicht wel... Een oud kandidaat met een tweede kans? Ik heb wel m'n vermoedens wie het is. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Speculaties
« Reactie #5 Gepost op: 23-12-2005, 23:03:20 »
Zebardijn zei toch zoiets van 'misschien heb ik het wel verkeerd gezien'. Daaruit begreep ik dat hij iemand had laten afvallen die wel een goede edele had kunnen zijn. Hij stuurt Imelda het woud in en die zou dan een persoon (?) tegenkomen. Misschien dat ze bij die persoon één van de afvallers moet aanwijzen die nog een tweede kans krijgt om het tegen de huidige edelen op te nemen? Die persoon kwam dan als Zwarte Ridder het kasteel ingereden om de edelen op te schrikken.  :P
Nog even niks.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #6 Gepost op: 23-12-2005, 23:12:43 »
Ja, wellicht wel... Een oud kandidaat met een tweede kans? Ik heb wel m'n vermoedens wie het is. ;)

Volgens mij moet het iemand van het trio Erik, Jeroen of Isaak zijn. Ik hoop in ieder geval op Erik; wie heb jij in gedachten?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #7 Gepost op: 23-12-2005, 23:14:24 »
Als Imelda heeft mogen kiezen dan is het Dolf of Eric..... Ik zou liever cor terugzien, want hij is er door omstandigheden uit gemoeten of Jeroen met zijn gebroken voet...
Maar ik ben toch voor Olivier als uiteindelijke Koning, maar dat wisten jullie al natuurlijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #8 Gepost op: 23-12-2005, 23:17:59 »
Ikzelf denk ook Erik of Dolf, Imelda kennende. Ik vond de persoon alleen te groot om Erik te zijn, want die is niet zo groot. Dus ik zou zeggen Dolf.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #9 Gepost op: 23-12-2005, 23:50:15 »
Persoonlijk zou ik zeggen Cor: de raadsheer was erg te spreken over hem en hij is volgens mij de enige die niet zelf heeft opgegeven of is afgevallen door een duel. Stiekem hoop ik er wel op, hij dronk dan welliswaar wat veel, maar hij was zeker geen slechte. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Madine

  • Gast
Re: Speculaties
« Reactie #10 Gepost op: 24-12-2005, 00:20:30 »
Zebardijn zei toch zoiets van 'misschien heb ik het wel verkeerd gezien'. Daaruit begreep ik dat hij iemand had laten afvallen die wel een goede edele had kunnen zijn. Hij stuurt Imelda het woud in en die zou dan een persoon (?) tegenkomen. Misschien dat ze bij die persoon één van de afvallers moet aanwijzen die nog een tweede kans krijgt om het tegen de huidige edelen op te nemen? Die persoon kwam dan als Zwarte Ridder het kasteel ingereden om de edelen op te schrikken.  :P
Wat ik ook dacht. Ik vind het in ieder geval reuze spannend... in het begin vond ik Oberon een beetje gezapig moet ik zeggen, maar het wordt met de aflevering beter.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #11 Gepost op: 24-12-2005, 01:02:32 »
Persoonlijk zou ik zeggen Cor: de raadsheer was erg te spreken over hem en hij is volgens mij de enige die niet zelf heeft opgegeven of is afgevallen door een duel. Stiekem hoop ik er wel op, hij dronk dan welliswaar wat veel, maar hij was zeker geen slechte. :)

Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik begin te geloven dat je het bij het rechte eind hebt. :) Het zou eigenlijk ook niet meer dan rechtvaardig zijn als dit het geval zou zijn. Van mij mag het alleszins.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #12 Gepost op: 24-12-2005, 01:09:39 »
Cor heb ik altijd geweldig tof gevonden.. Maar ik vrees dat het Dolf toch zal worden. Cor zou het van mij verdienen maar Raadsdame Imelda kiest haar Dolfje...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 11
« Reactie #13 Gepost op: 24-12-2005, 01:12:01 »
Ik denk ook dat Imelda Dolf gaat kiezen, en die zit op dat paard vermoed ik maar, van mijn mag Oli4 wel winnen.  ::zwaai::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #14 Gepost op: 24-12-2005, 01:43:09 »
Ik denk ook dat Imelda Dolf gaat kiezen, en die zit op dat paard vermoed ik maar, van mijn mag Oli4 wel winnen.  ::zwaai::

Dat is lief Nicky ! ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #15 Gepost op: 24-12-2005, 07:16:06 »
Persoonlijk zou ik zeggen Cor: de raadsheer was erg te spreken over hem en hij is volgens mij de enige die niet zelf heeft opgegeven of is afgevallen door een duel. Stiekem hoop ik er wel op, hij dronk dan welliswaar wat veel, maar hij was zeker geen slechte. :)

Ik heb de aflevering niet gezien gisteravond, maar als ik terugkijk naar wie ik het zou gunnen dan zou dat Cor wel zijn ja...hij moest er uit vanwege familieomstandigheden.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 11
« Reactie #16 Gepost op: 24-12-2005, 10:42:51 »
Maar zei één van de edelen niet: "Dan zit er niets anders op dan haar er zo snel mogelijk uit te werken." ?
Dan zou die zwarte ridder wel eens een vrouw kunnen zijn, tenzij er ruzie is onder de edelen en dit over Silke of Iris ging. En over Imelda zal het toch ook niet gaan, want die zal er in haar nieuwe rol toch niet meer uitgewerkt kunnen worden?  ??? En als de zwarte ridder een vrouw is, wie zou het dan zijn?  ??? Stella?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #17 Gepost op: 24-12-2005, 10:46:37 »
Oh neen laat het niet waar zijn ? Toch niet Stella...

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #18 Gepost op: 24-12-2005, 11:23:58 »
Maar zei één van de edelen niet: "Dan zit er niets anders op dan haar er zo snel mogelijk uit te werken." ?
Dan zou die zwarte ridder wel eens een vrouw kunnen zijn, tenzij er ruzie is onder de edelen en dit over Silke of Iris ging. En over Imelda zal het toch ook niet gaan, want die zal er in haar nieuwe rol toch niet meer uitgewerkt kunnen worden?  ??? En als de zwarte ridder een vrouw is, wie zou het dan zijn?  ??? Stella?  ???

Ik ben ook niet helemaal zeker, maar ik dacht toch dat ik 'hem' verstaan had.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #19 Gepost op: 24-12-2005, 11:29:19 »
Het zou mooi zijn als Imelda voor Dolf koos...
Hij begon als regent.
Maar heeft heeft als heel gauw gezien hoe de arme leefden.
Als regent heeft hij het ook zwaar gehad.
Ik zou het ook mooi vinden als de zwarte ridder zou zijn.