Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 13885 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #20 Gepost op: 24-12-2005, 11:31:20 »
Zeer jammer van Stella en Dolf.

Ik gun Silke het nu het meest  ::jaja:: Een rechercheur zou wel weten hoe je rechtvaardig een land regeert.

En die zwarte ridder, wie zou dat zijn  ??? Was de vorige koning ook niet in gevecht tegen een zwarte ridder  ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #21 Gepost op: 24-12-2005, 11:39:55 »
Ik denk dat (als het een oud kandidaat is) dat de keuze dan tussen Stella, Dolf of Eric zou valllen. Ik denk dat het dan Eric is. Candida was in de ogen van de raadsheer ook een geschikte, dus die zou er ook nog kunnen staan  :-\\

Cor lijkt me niet terug te komen, want die ging naar huis wegens familieproblemen, en dan lijkt me niet dat je terugkomt. Evenmin Isaac of Jeroen, want de ene verliet vrijwillig en de andere had last van z'n voet. Daarbij was dat zo lang geleden dat die echt niet ineens een kans krijgen hoor  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #22 Gepost op: 24-12-2005, 13:34:52 »
En over Imelda zal het toch ook niet gaan, want die zal er in haar nieuwe rol toch niet meer uitgewerkt kunnen worden? 


Ik dacht juist wel dat het Imelda was. Ze lieten zien dat Imelda het kasteel binnenbreekt, misschien gaat ze zich daar wel zo irritant gedragen dat gniffel en gnaffel haar eruit willen hebben.

??? En als de zwarte ridder een vrouw is, wie zou het dan zijn?  ??? Stella?  ???

Of Candida, die lijkt me ook wel een goede. Misschien Polly? Van de andere vrouwen zie ik eigenlijk niemand terugkeren.
Nog even niks.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #23 Gepost op: 24-12-2005, 13:44:47 »
Ik hou het op Dolf.. En ik denk niet dat Imelda koningin wordt ze is Raadsvrouwe....
Maar ik hoop zo hard nog op Cor... Dan zijn de fab 5 terug herenigd... ::tandpastasmiley::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #24 Gepost op: 24-12-2005, 13:50:30 »
Maar ik hoop zo hard nog op Cor... Dan zijn de fab 5 terug herenigd... ::tandpastasmiley::
Ik denk niet dat Cor nog terug komt of dat Imelda voor hem gaat kiezen..
Imelda heeft Dolf in vergelijking met Cor veel langer mee gemaakt. En ze weet wat ze aan Dolf heeft.....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #25 Gepost op: 24-12-2005, 14:04:31 »
Ik weet het Plienke.. het zal Dolf, Eric of misschien zelfs Jeroen of Isaak zijn...

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 11
« Reactie #26 Gepost op: 24-12-2005, 16:03:05 »
Candida is drie maal regentes geweest en dus recordhoudster, misschien dat ze daarom een herkansing krijgt. Aan de andere kant, die Zwarte Ridder kwam toch flink hard met dat paard 't binnenhof opstormen en we weten inmiddels dat Candida geen goede ruitster was.. dus die optie vlak ik al uit. Persoonlijk hoop ik natuurlijk op Cor, maar goed.. we wachten af.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #27 Gepost op: 24-12-2005, 16:34:12 »
Die zwarte ruiter die je zag kan uiteraard een stand-in zijn. This is tv man. Dus je keuze maken op wie er goed kan rijden, lijkt me niet de meest verstandige.
Geniet nooit met mate...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #28 Gepost op: 24-12-2005, 20:21:44 »
Het zou mooi zijn als Imelda voor Dolf koos...
Hij begon als regent.
Maar heeft heeft als heel gauw gezien hoe de arme leefden.
Als regent heeft hij het ook zwaar gehad.
Ik zou het ook mooi vinden als de zwarte ridder zou zijn.

Ik hoop dat het Erik of Cor is...
Ik denk dat Imelda het Erik of Dolf het het meest gunt om terug te komen. Misschien Cor nog, omdat hij het spel zo abrupt heeft moeten verlaten, maar ik weet niet of dat mag.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 11
« Reactie #29 Gepost op: 25-12-2005, 02:19:43 »
Ik hoopte dat al die afvallers terug kwamen om de posities in het kasteel overhoop te halen. Maar ik denk dat de zwarte ridder Cor is.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #30 Gepost op: 25-12-2005, 02:46:50 »
Ik hoopte dat al die afvallers terug kwamen om de posities in het kasteel overhoop te halen. Maar ik denk dat de zwarte ridder Cor is.


Was het Cor maar, dat zou leuk zijn.....
Cor is de tofste van de afvallers....

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Aflevering 11
« Reactie #31 Gepost op: 25-12-2005, 09:12:59 »
Ik zou het wel heel gek vinden als iemand van de
afvallers terug zou komen in het spel.Het waren toch
duels op leven en dood?En als er dan iemand terugkomt
dan mag het van mij Cor zijn want die heeft door onvoorziene
omstandigheden het spel moeten verlaten.Maarja this is tv man.
Er zal wel weer een onterechte beslissing genomen worden door
de productie,dan kan er weer lekker veel over nagebabbeld worden
op het forum.Het is mij wel opgevallen dat na aflevering 6 de
kijkcijfers drastisch zijn teruggelopen.Hoe zou dat nou komen?
Ik denk ook niet dat er volgend jaar nog een Oberonserie komt?
Dus de deelnemers kunnen dan wel zeggen dat ze aan een uniek
programma hebben meegedaan ::jaja::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 11
« Reactie #32 Gepost op: 25-12-2005, 13:11:34 »
Was het Cor maar, dat zou leuk zijn.....
Cor is de tofste van de afvallers....

Tja..dat is uwe mening! Ik kan er nog wel een paar opnoemen  ;)
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #33 Gepost op: 25-12-2005, 13:26:18 »
Silke vind ik nu het best en moet volgens mij winnen.
Als het van die zwarte ridder waar is dat het een oud kandidaat is hoop ik op Candida of anders Polly.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #34 Gepost op: 25-12-2005, 13:32:53 »


Was het Cor maar, dat zou leuk zijn.....
Cor is de tofste van de afvallers....


Tja..dat is uwe mening! Ik kan er nog wel een paar opnoemen  ;)


Ook Jack Nicholson  deelt mijn mening.. En dat is waar iemand die door duels op leven en dood is weggevallen moet niet meer terugkomen...

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 11
« Reactie #35 Gepost op: 25-12-2005, 13:40:32 »
Ook Jack Nicholson  deelt mijn mening.. En dat is waar iemand die door duels op leven en dood is weggevallen moet niet meer terugkomen...

Wel dat mag. Ik zei alleen maar dat er naast Cor nog wel een paar toffe afvallers tussen zitten.

Maar iedereen die Oberon zelf heeft verlaten mag dus wel terugkomen? Jeroen heeft trouwens Oberon ook gedwongen moeten verlaten.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #36 Gepost op: 25-12-2005, 13:42:00 »
Wel dat mag. Ik zei alleen maar dat er naast Cor nog wel een paar toffe afvallers tussen zitten.

Maar iedereen die Oberon zelf heeft verlaten mag dus wel terugkomen? Jeroen heeft trouwens Oberon ook gedwongen moeten verlaten.



Ja Jeroen zou van mij ook mogen terugkomen, maar voor Cor heb ik wat meer sympathie en de meesten begrijpen zeker waarom... ::tandpastasmiley::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 11
« Reactie #37 Gepost op: 25-12-2005, 13:57:20 »

Ja Jeroen zou van mij ook mogen terugkomen, maar voor Cor heb ik wat meer sympathie en de meesten begrijpen zeker waarom... ::tandpastasmiley::

En dat mag! Ik respecteer gewoon je mening (mocht je eraan twijfelen) maar ik geef ook gewoon mijn visie.

Even voor de goede orde: Cor vind ik ook wel sympathiek.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.