Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Fred!  (gelezen 46860 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Stel hier je vragen aan Fred!
« Gepost op: 29-10-2005, 23:33:47 »

Stel hier al je brandende vragen over Oberon aan deelnemer Fred. Respecteer wel dat Fred niet op alle vragen mag, kan en wil antwoorden!

Veel Plezier  ::ok::

=======================================================================================



Mogen we je ook vragen stellen Fred, zoals we dat aan Fleur kunnen doen in ER ?

Indien ja : heb jij je voorbereid op Oberon ? Bv. gaan paardrijden, je verdiept in de middeleeuwen, allerlei proeven geoefend of ben je er zomaar naar toe gegaan met in je achterhoofd we zien wel...

Zonder teveel te onthullen : wie was je beste vriend of vriendin in OBERON ?

Bedankt en groetjes
Millesime
« Laatst bewerkt op: 30-10-2005, 12:59:24 door Test »

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #1 Gepost op: 30-10-2005, 09:14:44 »
Ik heb mijn contract er nog eens op nagelezen en ik mag inderdaad vrijwel niets zeggen(wat ook wel begrijpelijk is)Het is natuurlijk een uniek programma,dan is het logisch dat de kijkers zoveel mogelijk in spanning gehouden worden.Je bent als deelnemer natuurlijk geneigd om na iedere aflevering te reageren op uitspraken van mensen in het Forum maar ik denk als mensen het gewoon een beetje nuchter bekijken en zich niet teveel laten meeslepen door emoties of wat dan ook sat je dan gewoon heel veel plezier hebt aan het programma,(deelnemer of niet!!!)
En wat betreft je vraag of ik daar vrienden had?het is onmogelijk om vrienden te maken in zo'n betrekkelijk korte periode maar ik heb er wel een paar goeie kennissen aan over gehouden waar ik nog steeds contact mee heb(mannelijk en vrouwelijk)En het in principe onmogelijk om je zelf goed voor te bereiden omdat je niet weet welke opdrachten CQ duels er gaan komen,dat heb je misschien wel bij Erik gezien?Die was (is) zijn leven lang al een sportman(karateka) en hij kreeg een stel vragen in het duel samen met Polly,dus zo zie je maar dat je altijd voor verrassingen komt te staan.Ik heb in iedergeval een prachtige tijd daar gehad en als het aan mij ligt doe ik het zo weer.
Mogen we je ook vragen stellen Fred, zoals we dat aan Fleur kunnen doen in ER ?

Indien ja : heb jij je voorbereid op Oberon ? Bv. gaan paardrijden, je verdiept in de middeleeuwen, allerlei proeven geoefend of ben je er zomaar naar toe gegaan met in je achterhoofd we zien wel...

Zonder teveel te onthullen : wie was je beste vriend of vriendin in OBERON ?

Bedankt en groetjes
Millesime

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #2 Gepost op: 30-10-2005, 09:49:44 »
 ::ok:: Fred, fijn dat je nu herkenbaar bent!!

De selectieprocedure voor een programma als Expeditie Robinson is heel zwaar. Men wordt zowel fysiek als psychologisch flink door de mangel gehaald. Ook worden de deelnemers voorbereid op het feit dat 'heel Nederland' over hen heen kan vallen en onmiddellijk een mening klaar heeft.
Hoe was dat voor Oberon?
er was eens......

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #3 Gepost op: 30-10-2005, 10:05:52 »
Er schijnen mensen te zijn die denken dat sommige (of alle) kandidaten acteurs zijn...

Zou je even voor iedereen duidelijk willen maken dat dit niet het geval is.  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #4 Gepost op: 30-10-2005, 10:12:16 »
Idem Dito
::ok:: Fred, fijn dat je nu herkenbaar bent!!

De selectieprocedure voor een programma als Expeditie Robinson is heel zwaar. Men wordt zowel fysiek als psychologisch flink door de mangel gehaald. Ook worden de deelnemers voorbereid op het feit dat 'heel Nederland' over hen heen kan vallen en onmiddellijk een mening klaar heeft.
Hoe was dat voor Oberon?

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #5 Gepost op: 30-10-2005, 10:21:40 »
Ik kan je uit je dromen helpen ,er zitten geen acteurs in Op Huub na natuurlijk>Er wordt gedacht dat Jeroen en Dolf acteurs zijn omdat het misschien zo overkomt.Maar ik kan je garanderen dat ons geen worden in de mond gelegd zijn.Alleen hebben sommigge mensen wat meer inlevingsvermogen om zich met de middeleeuwen te vereenzelvigen en het dan misschien een beetje te overdrijven(maar dat heeft ook weer zijn charme of niet?)
Er schijnen mensen te zijn die denken dat sommige (of alle) kandidaten acteurs zijn...

Zou je even voor iedereen duidelijk willen maken dat dit niet het geval is.  ;D
Er schijnen mensen te zijn die denken dat sommige (of alle) kandidaten acteurs zijn...

Zou je even voor iedereen duidelijk willen maken dat dit niet het geval is.  ;D

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #6 Gepost op: 30-10-2005, 10:30:45 »
En nog wat Dolf is echt fietskoerrier,hij heeft zelfs een eigen website
in Belgie.

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #7 Gepost op: 30-10-2005, 11:08:13 »
Maar ik kan je garanderen dat ons geen worden in de mond gelegd zijn.Alleen hebben sommigge mensen wat meer inlevingsvermogen om zich met de middeleeuwen te vereenzelvigen en het dan misschien een beetje te overdrijven(maar dat heeft ook weer zijn charme of niet?)

Tuurlijk, juist leuk dat sommigen zich echt helemaal inleven (oke soms iets té misschien)  ;)

Leuk trouwens dat je hier post Fred  ::ok::
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #8 Gepost op: 30-10-2005, 12:13:22 »
Van mij ook bedankt Fred. Ik zou mij ook zoveel mogelijk inleven in de middeleeuwen, maar aan hekserij zou ik mij niet wagen. Wel zou ik echt een edele vrouw spelen en zoals Imelda zeggen : kijk Heer wat voor goede broden wij gebakken hebben. Leuk dat we weten van Fred dat al die mensen echt zo zijn en geen acteursspelletje spelen...

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Fred!
« Reactie #9 Gepost op: 30-10-2005, 13:44:20 »
 ;D fred je vertelde dat je er goede kennisen aan overhad gehouden. Zien jullie elkaar regelmatig en wil je vertellen wie het zijn? Dan krijgen we meer een indruk over de personen die bij jou passen? ::zwaai::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #10 Gepost op: 30-10-2005, 14:56:36 »
En nog wat Dolf is echt fietskoerrier,hij heeft zelfs een eigen website
in Belgie.
Wat leuk, min of meer collega van mij, dus.

Heb je je bij andere deelnemers nooit afgevraagd: hoe is DIE door de selectie gekomen?

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Stel hier je vragen aan Fred!
« Reactie #11 Gepost op: 30-10-2005, 16:55:31 »
We zien elkaar een enkele keer en mailen en telefoneren ook met elkaar.
het lijkt mij voor de ontwikkeling van het programma niet handig om nu te vertellen met wie ik goed om gaat,ik denk en hoop dat het in de loop van de uitzendingen zichtbaar zal worden?als ik er dan nog inzit want dat is natuurlijk altijd afwachten?Dat heb je aan Jeroen gezien zo ben je de King of the world en zo kan je naar huis>Lets wait and see?
;D fred je vertelde dat je er goede kennisen aan overhad gehouden. Zien jullie elkaar regelmatig en wil je vertellen wie het zijn? Dan krijgen we meer een indruk over de personen die bij jou passen? ::zwaai::

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Stel hier je vragen aan Fred!
« Reactie #12 Gepost op: 30-10-2005, 17:08:02 »
De reden waarom ikzelf ben uitgekozen zal voor mij waarschijnlijk een raadsel blijven?want welk criteria ze gebruiken om iemand wel of niet te selecteren zeggen ze niet tegen ons.Het klinkt natuurlijk wel logisch dat ze mensen met verschillende achtergronden en zeker met verschillende karaktereigenschappen nemen.Als iedereen hetzelfde zou zijn wordt het al snel heel erg saai lijkt mij?wat je wel merkt ook bij andere reality programma's is dat ze mensen uitkiezen die vrij stevig in hun sandalen staan en ook mensen die nogal snel emotioneel worden(bij wijze van spreken als je een scheet laat dan huilen ze(ik?)want dat kan natuurlijk ook?en dat maakt het voor de makers waarschijnlijk ook interessanter?
Wat leuk, min of meer collega van mij, dus.

Heb je je bij andere deelnemers nooit afgevraagd: hoe is DIE door de selectie gekomen?
Wat leuk, min of meer collega van mij, dus.

Heb je je bij andere deelnemers nooit afgevraagd: hoe is DIE door de selectie gekomen?

Offline Paige

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Fred!
« Reactie #13 Gepost op: 30-10-2005, 17:08:20 »
weet ni goe waar dit juist te zetten, maar aangezien vele deze topic lezen !

Op de site van één, kan je zien wie er ooit edele zal worden en  wie niet ! De fotos bij de kandidaten verklappen het deels. sommige die nog niet in het kasteel hebben gezeten staan er op in mooie kleren. En dan zijn er ook die arm zijn en ook die kleren dragen ! Zeker eens gaan kijken !

En misschien iet som over natedenken. In de nieuwe trailer komen er personen voor die wij niet kennen. Zou er iemad jeroen gaan vervangen ofzo? Het is oa ne gast met blond haar !

Misschien weet fred hier meer over !

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Stel hier je vragen aan Fred!
« Reactie #14 Gepost op: 30-10-2005, 18:47:22 »
Paige kan je mij de link doorsturen want ik kan het niet vinden.
ik ben nl zelf ook benieuwd naar die foto's
weet ni goe waar dit juist te zetten, maar aangezien vele deze topic lezen !

Op de site van één, kan je zien wie er ooit edele zal worden en  wie niet ! De fotos bij de kandidaten verklappen het deels. sommige die nog niet in het kasteel hebben gezeten staan er op in mooie kleren. En dan zijn er ook die arm zijn en ook die kleren dragen ! Zeker eens gaan kijken !

En misschien iet som over natedenken. In de nieuwe trailer komen er personen voor die wij niet kennen. Zou er iemad jeroen gaan vervangen ofzo? Het is oa ne gast met blond haar !

Misschien weet fred hier meer over !

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Stel hier je vragen aan Fred!
« Reactie #15 Gepost op: 30-10-2005, 19:25:55 »
Als dat van die foto's zo is, lijkt het mij een klein beetje spoiler-achtig. Dus wie het niet op voorhand wil weten: goed dat die link hier dus niet staat.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Fred!
« Reactie #16 Gepost op: 30-10-2005, 19:30:19 »
Ik denk dat Paige bedoelt de foto's van de kandidaten bij de profielen op de offiële Oberon site. Daar zie je bepaalde mensen in luxe kledij en bepaalde mensen alleen in arme kledij. Jeroen heeft zelfs een doodshoofd erbij gekregen... :o ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Fred!
« Reactie #17 Gepost op: 30-10-2005, 19:39:25 »
Jeroen heeft zelfs een doodshoofd erbij gekregen... :o ;D

Lekker morbide dan...  ???
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Stel hier je vragen aan Fred!
« Reactie #18 Gepost op: 30-10-2005, 19:52:21 »
Het ligt misschien aan mij maar ik kan het niet vinden?
Ik denk dat Paige bedoelt de foto's van de kandidaten bij de profielen op de offiële Oberon site. Daar zie je bepaalde mensen in luxe kledij en bepaalde mensen alleen in arme kledij. Jeroen heeft zelfs een doodshoofd erbij gekregen... :o ;D

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Stel hier je vragen aan Fred!
« Reactie #19 Gepost op: 30-10-2005, 19:56:53 »
Het staat op de Trossite. Daar kun je je inschrijven, en krijg je de episodes te lezen, daarboven staan ook de foto's van de kandidaten. Dat doodshoofd had idd anders gemogen.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2005, 20:00:30 door Bodejos »