Auteur Topic: Peter [kandidaat B]  (gelezen 20352 keer)

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #20 Gepost op: 16-10-2005, 09:59:46 »
volgens mij wist ie niet hoe snel hij weer boven water moest komen  ::rofl:: ::rofl::

Ehm dat idee had ik eigenlijk ook  ;)

Ik heb er zo mijn twijfels bij dat puur het tactisch was  :-X
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #21 Gepost op: 16-10-2005, 12:22:29 »
Klopt hij had zelfs nog niet 1 blokje boven water,dus dat verhaal dat hij niet wilde winnen gaat voor mij zeker niet op,hij had inderdaad gewoon dan een paar blokjes naar boven moeten halen al was het maar voor de show.Ik denk dat hij gewoon bang was onder water en als hij dat gewoon had toegegeven had niemand hem dat verweten.Ik vind het dan ook niet erg netjes om te zeggen dat je expres verloren hebt en ook niet erg tactisch om het tegen de armen te zeggen dat je expres hebt verloren in verband met toekomstige situaties.Feitelijk heeft hij niets goed gedaan voor de arme want het eten heeft hij gewoon meegekregen.Duel al dan niet expres verloren en toch beloond worden(vreemd?)
Aan de eventuele tactische kwaliteiten van Peter ontbreekt er in ieder geval één. Nl. de zeer belangrijke tactisch/strategische kwaliteit van timing. Door het moment van afhaken kon hij niet bij iedereen de indruk wegnemen dat hier een andere reden voor zou kunnen zijn.  ;)

Aangezien ik niet de indruk had dat het mogelijk was om negen blokken in één keer boven water te halen, waren nog enkele onderdompelingen noodzakelijk geweest. Het uitzingen van een paar had al het wantrouwen kunnen wegnemen.....

Nu blijft voor elke minder goedgelovige geest een andere mogelijkheid wagenwijd openstaan. ;D
Aan zijn verbale kwaliteiten en zijn improvisatievermogen daarentegen doe ik niets af.  ::jaja:: ::ok::

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #22 Gepost op: 16-10-2005, 12:45:59 »
Wat ik vooral lullig vond is dat de mensen die uren en uren bezig waren met het opzetten van die proef, en het testen ervan, het nog geen 3 seconden in actie hebben kunnen zien. Maar ik denk dat die discussie nog wel omhoog wordt gehaald, dat hoop ik althans.

~Tycho

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #23 Gepost op: 16-10-2005, 12:52:54 »
Wat ik vooral lullig vond is dat de mensen die uren en uren bezig waren met het opzetten van die proef, en het testen ervan, het nog geen 3 seconden in actie hebben kunnen zien. Maar ik denk dat die discussie nog wel omhoog wordt gehaald, dat hoop ik althans.

~Tycho

Werkt het niet zo als bij ER? Dat een proef wordt klaargezet voor meerdere producties van verschillende landen?
sic transit gloria mundi

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #24 Gepost op: 16-10-2005, 21:13:44 »
Dan nog zou ik het vervelend vinden als maker van die proef om iemand meteen te zien opgeven, maar als het door meerdere producties worden gebruikt dat verlicht al de pijn :)

~Tycho

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #25 Gepost op: 16-10-2005, 21:23:30 »
Aan de eventuele tactische kwaliteiten van Peter ontbreekt er in ieder geval één. Nl. de zeer belangrijke tactisch/strategische kwaliteit van timing. Door het moment van afhaken kon hij niet bij iedereen de indruk wegnemen dat hier een andere reden voor zou kunnen zijn.  ;)
De manier waarop kon ik me ook niet echt in vinden, ik had het spel gespeeld, maar dan gewoon bewust verloren  ::jaja::

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #26 Gepost op: 16-10-2005, 21:24:13 »
Werkt het niet zo als bij ER? Dat een proef wordt klaargezet voor meerdere producties van verschillende landen?
De Amerikanen zitten er nu of zijn net klaar en daarna de Russen

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #27 Gepost op: 16-10-2005, 21:26:06 »
De Amerikanen zitten er nu of zijn net klaar en daarna de Russen
Daarmee bedoel je het kasteel?? ja, lijkt mij ook wel idd dat dat meer gebruikt wordt

Offline gtn

  • Forumlid
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #28 Gepost op: 16-10-2005, 22:35:18 »
Zowel Isaak als Peter waren klaarblijkelijk onder de indruk van het koude water en de proef op zich. De reactie van Peter is dan misschien ook tactisch, om zulke reacties uit te lokken...? Het geeft in ieder geval goed aan dat hij onder de armen wil blijven! Ik ben er trouwens steevast van overtuigd dat hij over minder capsones beschikt dan de edelen, wat duidelijk te merken was bij het avondmaal. Wie er de literatuur een beetje op na leest weet dat Oberon de koning van de Elfen is/was, en weet ook welke goede eigenschappen zulke regent nodig heeft. En op dit ogenblik (met de eerste aflevering in het achterhoofd) laat Peter mijnsinziens de beste indruk na... hij is dan ook niet voor niks 'baas van een evenementenbureau'  ;)

Offline Taxus

  • Forumlid
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #29 Gepost op: 21-10-2005, 22:59:33 »
Peter is een toffe pee met een helder hoofd , alleen de middeleeuwen zijn een beke over the top voor hem , en de spelletjes die over ieders hoofd heen gespeeld worden doen zijn brabants bloed koken ::oink::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #30 Gepost op: 21-10-2005, 23:21:08 »
Peter is een toffe pee met een helder hoofd , alleen de middeleeuwen zijn een beke over the top voor hem , en de spelletjes die over ieders hoofd heen gespeeld worden doen zijn brabants bloed koken ::oink::

Sounds like an insider perspective to me.. ;)

Question being: insider Oberon or Insider Peter-circle.. Ik gok op optie 1 voor nu ::tandpastasmiley:: Of bent u ook 'ne Brabander?  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Paige

  • Forumlid
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #31 Gepost op: 24-10-2005, 17:19:55 »
Peter lijkt mij wel iemand waarbij iedereen terecht kan. En dat is ook wel mooi meegnomen, want er zullen wel wat tranen gelaten zijn daar in het armenhuis denk ik ! Een beetje een vaderfiguur, en dat vind iedereen wel fijn  ;)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #32 Gepost op: 24-10-2005, 17:33:42 »
Spijtig dat we Peter niet zoveel gehoord hebben in afl 2, maar ik vind  hem wel heel sympathiek.. Alleen had ik die stenen wel verder versleept en niet gezegd : "waar is dat nu goed voor" ?
In de middeleeuwen lieten edelen soms hun lijfeigenen dingen doen die zinloos waren, denk ik.
En dan had Andreas zijn straf niet moeten uitzitten.

Offline Paige

  • Forumlid
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #33 Gepost op: 1-11-2005, 16:01:04 »
was wat aant rondkijken op het internet en vond deze site
www.groovycreations.be

Heel chique evenmentenbureau dat hij heeft. Ik hoop da we ng veel van hem mogen horen de volgende weken!

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #34 Gepost op: 1-11-2005, 23:23:57 »
Het is wel iemand met veel gevoel voor rechtvaardigheid
en daar hou ik ook van.
was wat aant rondkijken op het internet en vond deze site
www.groovycreations.be

Heel chique evenmentenbureau dat hij heeft. Ik hoop da we ng veel van hem mogen horen de volgende weken!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #35 Gepost op: 11-11-2005, 23:18:41 »
Jammer dat Peter er uit is. Ik vond hem een van de sterkere kandidaten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #36 Gepost op: 11-11-2005, 23:25:53 »
Jammer dat Peter er uit is. Ik vond hem een van de sterkere kandidaten.

Erg jammer ja, het leek me een sympatieke gast.
Toen ik hem uit dat hooi zag kruipen vreesde ik al dat hij het niet lang meer vol zou houden  :(
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #37 Gepost op: 11-11-2005, 23:31:15 »
Erg jammer ja, het leek me een sympatieke gast.
Toen ik hem uit dat hooi zag kruipen vreesde ik al dat hij het niet lang meer vol zou houden  :(

Sneu hoor, wéér een favoriet weg :(
Jeroen was mijn nr. 1
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #38 Gepost op: 12-11-2005, 01:09:13 »
Oberon loopt raar... Isaak,Jeroen en Peter waren voor mij 3 oberonners van wie ik dacht dat ze ver gingen komen helaas zijn ze allen voortijdig vertrokken (nog voor de pest kon uitbreken ! ::rofl::)
Jammer !

Zeker van Peter vond ik het echt jammer... Ik dacht zeker dat hij een fantastische regent had kunnen zijn...


Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #39 Gepost op: 19-12-2005, 12:55:36 »
Misschien een rare vraag, maar ik heb net de aflevering waarin Peter vertrekt gemist. Kan iemand mij vertellen waarom hij er (vroegtijdig?) uit is gegaan?
'T was eigenlijk wel een favoriet van me....  :-\\
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you