Auteur Topic: Peter [kandidaat B]  (gelezen 20351 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #40 Gepost op: 19-12-2005, 12:58:07 »
Peter is vrijwillig opgestapt omdat hij het lichaamelijk niet maar aankon, hij had nog geeneen nacht goed geslapen. Daarom is ie opgestapt. Jammer, want ik dacht dat ie heel ver ging komen :(

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #41 Gepost op: 19-12-2005, 20:40:45 »
En hij kreeg last van zijn ogen,hij ging slechter zien
dat had te maken met het weinige voedsel,en ook had hij moeite met de manier
waarop er gespeelt werd dacht ik?
Peter is vrijwillig opgestapt omdat hij het lichaamelijk niet maar aankon, hij had nog geeneen nacht goed geslapen. Daarom is ie opgestapt. Jammer, want ik dacht dat ie heel ver ging komen :(

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #42 Gepost op: 28-12-2005, 00:24:28 »
Peter is vrijwillig opgestapt omdat hij het lichaamelijk niet maar aankon, hij had nog geeneen nacht goed geslapen. Daarom is ie opgestapt. Jammer, want ik dacht dat ie heel ver ging komen :(

Mmm jammer, ik had meer van 'm verwacht. Maar ja, hij moet het zelf beslissen hè  ;)  Bedankt voor de reacties in ieder geval  ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #43 Gepost op: 28-12-2005, 08:36:59 »
Mmm jammer, ik had meer van 'm verwacht. Maar ja, hij moet het zelf beslissen hè  ;)  Bedankt voor de reacties in ieder geval  ::ok::


Ik had hem ook in het begin ingeschat als mogelijke winnaar... Jammer want hij kwam sympathiek over...
maar als je leest in "strocirkel" waren de voedselrantsoenen toch echt miniem en in ER kreeg je nog fatsoenlijk water maar in Oberon was dat in het begin ook helemaal het geval niet.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #44 Gepost op: 31-12-2005, 10:30:43 »
Bedenk wel, als je in de Middeleeuwen had geleeft had je helemaal nooit schoon water  ::vergroot::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #45 Gepost op: 31-12-2005, 10:34:11 »
Bedenk wel, als je in de Middeleeuwen had geleeft had je helemaal nooit schoon water  ::vergroot::

In de middeleeuwen gingen mensen ook eerder dood vanwege allerlei bacteriën en ziektes. Dat kan toch nooit de bedoeling van het spel (want het blijft een spel) geweest zijn. Betrouwbaar drinkwater is toch wel een vereiste vind ik...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peter [kandidaat B]
« Reactie #46 Gepost op: 31-12-2005, 11:53:33 »
Ooit heb ik je als kandidaat voor de kroon getipt. Helaas door omstandigheden kon je niet verder deelnemen.
Aardig en wijs komen bij mij naar boven en daar laat ik het bij.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.