Auteur Topic: Geef je mening over Oberon...  (gelezen 91473 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #20 Gepost op: 21-09-2005, 18:43:05 »
Hmm ik hoorde op het filmpje van RTL Boulevard dat het in Nederland een dag eerder op tv komt.

Vraag me af of dit één (de Belgische zender dus) niet veel kijkers gaat kosten, want wij kunnen ook gewoon Ned 2 aan. Dan kunnen de Belgen het net zo goed op Ned 2 volgen, want ik denk ook neit dat er veel verschil zal zijn in presentatie, aangezien het enkel Huub Stapel is (en niet een Vlaamse en Nederlandse presentator zoals bij Farm, ER, PE, TI, etc...)

Ja vaag ja idd.. vraag me af wat de reden daarvan is, afgezien van misschien programmeerperikelen. Lijkt me niet handig zo nee ::ohno::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Rolando

  • Forumlid
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #21 Gepost op: 23-09-2005, 16:15:23 »
Wat vind/verwacht jij van deze nieuwe realityserie?

Mij lijkt het wel interessant. Zeker omdat er een bekende van mij aan mee doet. Ik ga zeker kijken waar het over gaat en hoe het zich ontwikkeld.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #22 Gepost op: 23-09-2005, 16:37:52 »
Mij lijkt het wel interessant. Zeker omdat er een bekende van mij aan mee doet. Ik ga zeker kijken waar het over gaat en hoe het zich ontwikkeld.

Leuk  ::ok::

Zeg maar tegen Bob die bekende dat hij zelf ook altijd welkom is op het forum uiteraard  ;D  ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #23 Gepost op: 28-09-2005, 20:05:30 »
Lijkt me fantastisch. Ik heb de middeleeuwen ook altijd boeiend gevonden toen we er over leerden in de geschiedenislessen. Steekspelen, ridders, gevecht, brandstapels, folteringen.... Ik ben benieuwd....

Offline Maiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Love conquers all things; let us yield to love
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #24 Gepost op: 10-10-2005, 15:06:58 »
Ik ga ook zeker kijken! Middeleeuwen vind ik toch altijd al een mooie tijd, en ook iemand die ik (niet ik persoonlijk, maar m'n vader/broer wel) ken, doet er aan mee. Ben heel erg benieuwd!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #25 Gepost op: 10-10-2005, 15:25:39 »
Ja vaag ja idd.. vraag me af wat de reden daarvan is, afgezien van misschien programmeerperikelen. Lijkt me niet handig zo nee ::ohno::

Ik hoorde waaien dat ze hoger in het land de vlaamse zenders niet kunnen krijgen en in sommige delen van Belgie ned. 1, 2 en 3 niet.
Dus dan is het wel logisch dat het gewoon in beide landen op een lokale zender uitgezonden wordt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #26 Gepost op: 10-10-2005, 15:28:35 »
Je kan de wind toch alleen maar horen waaien?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #27 Gepost op: 11-10-2005, 19:58:43 »
Hmm ik hoorde op het filmpje van RTL Boulevard dat het in Nederland een dag eerder op tv komt.

Vraag me af of dit één (de Belgische zender dus) niet veel kijkers gaat kosten, want wij kunnen ook gewoon Ned 2 aan. Dan kunnen de Belgen het net zo goed op Ned 2 volgen, want ik denk ook neit dat er veel verschil zal zijn in presentatie, aangezien het enkel Huub Stapel is (en niet een Vlaamse en Nederlandse presentator zoals bij Farm, ER, PE, TI, etc...)
hoe kan ik anders dan het volledig met je eens zijn,Robbie?  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #28 Gepost op: 11-10-2005, 20:10:35 »
Wat lijkt me dit een leuk programma. Het is weer eens wat nieuws  ::ok:: hopelijk gaan ze heksen vervolgen  >:D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #29 Gepost op: 11-10-2005, 20:33:55 »
Wat lijkt me dit een leuk programma. Het is weer eens wat nieuws  ::ok:: hopelijk gaan ze heksen vervolgen  >:D
:-* :-* :-* :-* :-* [size=02pt]grapje hoor lieve Juttaaatje[/size]  ::hug:: ::hug:: ::hug::

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #30 Gepost op: 11-10-2005, 21:35:15 »
Ik zie liever een koe
op m´n barbeque.
 :-* :-* :-* :-* :-*           ::hug:: ::hug:: ::hug::
« Laatst bewerkt op: 11-10-2005, 21:40:07 door Castor_en_Pollux »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #31 Gepost op: 12-10-2005, 18:12:24 »
 zowel op de site van één,als van Tros,staat dat je zelf kunt meespelen. als ik erop klik,verschijnt steeds"kan de pagina niet vinden" ligt het aan mijn pc,of kan je er nu nog niet op?

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #32 Gepost op: 12-10-2005, 20:43:52 »
Ik ben al blij dat er eindelijk weer een reality programma op een publieke omroep is. Wij, sneue mensen zonder kabel, hebben anders toch weinig leuks te kijken. Dus ik ga het zeker volgen! Vind de kandidaten er niet echt superlekker uit zien, maar dat hoort waarschijnlijk ook niet bij dit programma. Het spel op zich lijkt me heel leuk en ook het thema middeleeuwen spreekt mij erg aan. Dus ik ben benieuwd!
JJF

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #33 Gepost op: 12-10-2005, 23:48:26 »
Ik ben erg benieuwd. Het zal volgens mij een soort The Farm worden, maar dan in de middeleeuwen. En ik was erg dol op the farm. Snap ook niet dat er lage kijkcijfers waren.  ???

En Huub Stapel is natuurlijk altijd leuk om weer eens te zien. ::Johnny Flodder::

Het enige nadeel is dat ik elke vrijdag pas om 20:45 terug ben van judo training. Dus ik ga het wel on-line kijken.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #34 Gepost op: 12-10-2005, 23:51:21 »
Ik denk dat Oberon ook veel op De Farm gaat lijken maar, dat vind ik wel leuk  ::ok:: ::ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #35 Gepost op: 13-10-2005, 00:21:27 »
Nou ik hoop (en denk ook) dat het niet op De Farm gaat lijken. Zou wel een erge tegenvaller zijn als dat zo was. :-X
Geniet nooit met mate...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #36 Gepost op: 13-10-2005, 10:13:18 »
Nou ben ik wel benieuwd waarom je dat dan tegen zou vallen Test?
Ik vond De Farm ook erg leuk om te kijken, dus ik zou het ook niet erg vinden als Oberon hetzelfde principe was ;-)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #37 Gepost op: 13-10-2005, 10:15:42 »
Nou ben ik wel benieuwd waarom je dat dan tegen zou vallen Test?
Ik vond De Farm ook erg leuk om te kijken, dus ik zou het ook niet erg vinden als Oberon hetzelfde principe was ;-)

Ik weet zeker dat Test erveel verstand van heeft want die weet best veel over Realitynettv  ;D  maar, ik zou het ook niet erg vinden als De Farm veel op Oberon lijkt want ik vond De Farm geweldig leuk  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #38 Gepost op: 13-10-2005, 11:43:56 »
Nou ik hoop (en denk ook) dat het niet op De Farm gaat lijken. Zou wel een erge tegenvaller zijn als dat zo was. :-X

Ben bang dat ik me hier geheel bij aan moet sluiten :-X ::ohno::

Ik persoonlijk vond de farm echt erg saai, al dat gejakker tegen elkaar van een aantal mensen ::ohno:: 
De proeven kenden mi veel te weinig opbouw en spanning, de kandidaten leken meer uit op ruzie en (mi veelal kortzichtig) 'wie is de leider' - gedrag dan constructieve samenwerking (enkele uitzondering daargelaten). Wat bij mij vaak leidde tot wegzappen vrees ik  :-\\

Dus ja ik hoop echt dat Oberon het veel meer moet hebben van (eerlijke desnoods harde) strijd, historische elementen, spannende proeven / eliminaties en dergelijke. Sociale factor is natuurlijk prima maar moet mi wel in balans zijn met de rest van het geheel ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Geef je mening over Oberon...
« Reactie #39 Gepost op: 13-10-2005, 12:32:35 »
Ik zag op de officiele site van TROS/één dat wij ook kunnen meespelen...
Ik had me al opgegeven en kon nu meespelen... De eerste vraag was wie van de kandidaten dat we denken die de eerste aflevering Regent zou worden van het kasteel.

Ik gokte op Erik, wat denken jullie ????
Het is maar een gok want de personnages kennen we natuurlijk nog niet echt...