Auteur Topic: gezien!  (gelezen 16562 keer)

Offline wildehilde

  • Forumlid
gezien!
« Gepost op: 30-04-2006, 23:13:45 »
Op zaterdag 29 april waren wij op Scotfest in het Leijpark in Tilburg.
En wie zagen we daar lopen?
Stella en Eric!  :o
Stella liep onder een grote mantel en Eric was nog kleiner dan op tv al leek.
Wel grappig!

groetjes

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: gezien!
« Reactie #1 Gepost op: 1-05-2006, 07:49:10 »
Op zaterdag 29 april waren wij op Scotfest in het Leijpark in Tilburg.
En wie zagen we daar lopen?
Stella en Eric!  :o
Stella liep onder een grote mantel en Eric was nog kleiner dan op tv al leek.
Wel grappig!

groetjes

En wat voor iets is het Scotfest dan? ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline wildehilde

  • Forumlid
Re: gezien!
« Reactie #2 Gepost op: 1-05-2006, 11:20:52 »
Scotfest:

Een feest met als thema Schotland. Daar was schotse muziek, schotse dangroepen, schotse markt, schotse lekkernijen, highland games, schapendrijven, roofvogels en nog veel meer. Verder was er nog een gewone rommelmarkt, eettentjes en drankkarren, clown, springkussens, zweefmolen, stoomtrein, kinder-highlandgames, en nog veel meer voor de kids.


zie ook www.scotfest.nl

Offline black-dawn

  • Forumlid
Re: gezien!
« Reactie #3 Gepost op: 7-05-2006, 20:58:30 »
het waren niet Stella en Eric die op Scotfest waren, maar wel Stella en Isaak.

Offline wildehilde

  • Forumlid
Re: gezien!
« Reactie #4 Gepost op: 7-05-2006, 22:55:09 »
Dan was naast Stella en Eric, ook Isaak aanwezig. Niet alleen ik, maar ook anderen, echte fans, hebben ze gezien. En geloof me, zelfs ik hoefde niet te twijfelen. Misschien liepen ze er wel allemaal!?
Helaas heb ik geen foto van ze gemaakt, dus geloof me maar, ik ga er ook vanuit dat jij je niet vergist, maar OOK Isaak daar rondliep.

Als je wil kan ik wel zeggen dat jij het niet goed hebt gezien, want het was echt Eric en kunnen we een hele discussie starten, maar waarom zou ik? Ik denk dat na zo'n leuk en sociaal feest het jammer is dat er iets negatiefs gezegd wordt. Ik hou alle mogelijkheden open.

Of heb je een negatieve ervaring gehad op het feest en ben je gewoon via mij je hart aan het luchten? haha Dat mag hoor, maar moeilijk voor te stellen na zo'n super-feest.

Ik wilde verder alleen echte oberon fans op de hoogte stellen van een misschien voor hun leuk feitje. Meer niet. Sorry als het negatieve gedachten oproept, dit was in de laatste plaats mijn bedoeling.

Groetjes me

Offline black-dawn

  • Forumlid
Re: gezien!
« Reactie #5 Gepost op: 8-05-2006, 07:35:09 »
Euh...lieve Hilde...Ik denk echt zeker te weten dat het enkel Stella en Isaak waren, en wel om het simpele feit dat ik Stella ben. Ik was daar met Isaak. En we hebben ons prima vermaakt. Verder kan ik je garranderen dat Eric er NIET was..misschien heb je iemand gezien die er sterk op leek.


Als je nog es wat Oberonners wilt terug zien, dan is er op 1 juli in Middelburg-Maldegem ( belgie ) een middeleeuws feest en daar zullen er een aantal rondlopen. O.a. Eric.

liefs

stella

Offline wildehilde

  • Forumlid
Re: gezien!
« Reactie #6 Gepost op: 8-05-2006, 11:30:47 »
Lieve Stella,

ik heb jou ook niet met Eric zien lopen. Ik heb Eric zien lopen en jou even later ook, maar ik heb Isaak toevallig niet gezien. Ik ben zoals ik al zei niet zo'n superfan, al heb ik wel alle afleveringen gezien hoor en vond het superleuk, maar er stonden genoeg echte fans om mij heen. Ik vind het jammer dat je zo graag gelijk wil hebben, waarom kan het niet allebei. Je hebt mij waarschijnlijk ook niet gezien, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet was.

Maar goed als je zo graag gelijk wil hebben:

Je hebt helemaal gelijk! Ik heb me vergist, het was niet Eric het was Isaak. Of iemand anders die er veel op Eric leek. Eric zal zelf vast heel snel zelf laten weten dat hij helemaal nooit op dat feest is geweest!

Maar toch vraag ik me af, waarom je zo negatief doet? Vond je het geen leuk feest ofzo?

Offline black-dawn

  • Forumlid
Re: gezien!
« Reactie #7 Gepost op: 8-05-2006, 13:36:47 »
Nou moe...er is geen enkele reden om zo naar te doen, laat staan dat het kwestie is van grote belangrijkheid.

Of ik het geen leuk feest vond?
Het weer zat wat tegen, maar voor een eerste keer heeft de organisatie het heel behoorlijk aangepakt. Het kan echter op een aantal punten best beter...de organisatoren moesten maar es een kijkje gaan nemen op Highlandgames die al jaren bestaan..zoals daar zijn..Alden-Biesen in september en Ooidonk in augustus...
In elk geval..6 wc`s voor zo`n groot evenement is echt te weinig.

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: gezien!
« Reactie #8 Gepost op: 8-05-2006, 18:28:38 »
dam, nu wil ik zo graag moderator zijn en kijken of het ip idd ergens vandaan komt dat het daadwerkelijk stella zou kunnen zijn.

Niet dat ik aan je twijvel hoor  ::hypocriet::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: gezien!
« Reactie #9 Gepost op: 8-05-2006, 19:16:47 »
Euh...lieve Hilde...Ik denk echt zeker te weten dat het enkel Stella en Isaak waren, en wel om het simpele feit dat ik Stella ben. Ik was daar met Isaak. En we hebben ons prima vermaakt.

 ::rofl::  ::rofl:: Schitterend!  ::rofl::  ::rofl::

@ wildehilde:
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat black-dawn negatief doet?
Ze zegt alleen maar: "het waren niet Stella en Eric die op Scotfest waren, maar wel Stella en Isaak." Daar kan ik niks negatiefs in vinden. En aangezien we er ook geen gezichtsuitdrukking of stemintonatie bij te zien/horen krijgen, snap ik totaal niet waarom je meteen zo'n relaas over negativiteit begint af te steken!  ::zwaai::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline wildehilde

  • Forumlid
Re: gezien!
« Reactie #10 Gepost op: 8-05-2006, 22:48:15 »
Dit is mijn laatste reactie en dan mag wat mij betreft dit draadje gesloten worden, want nu wordt er weer negatief gedacht over mij en zo straks ook over KD en weet ik wie nog meer.

Ik bedoel met negatief, waarom ze zegt dat ik het verkeerd heb gezien, dat het NIET ERIK was. Waarom zou dat niet kunnen? En waarom wordt er niet gereageert met:

Leuk feest he! Ik was er ook en ik heb ook nog Isaak gezien!

Dat bedoel ik, meer niet en dat er uberhaupt nog over doorgepraat wordt is eigenlijk te gek voor woorden. Nogmaals het was nooit mijn bedoeling iets als dit teweeg te brengen, dacht alleen een mededeling te doen en dacht dat het daar wel bij zou blijven.

Bij deze nogmaals mijn excuses naar iedereen die zich enigzins aangesproken voelt.

doeiiiiiiiiii

Re: gezien!
« Reactie #11 Gepost op: 12-05-2006, 14:40:31 »
Ik zou zeggen, hef het glas met mekaar en zeg proost!

Stella ca va?

Offline wildehilde

  • Forumlid
Re: gezien!
« Reactie #12 Gepost op: 12-05-2006, 22:48:12 »
Proost!

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: gezien!
« Reactie #13 Gepost op: 4-06-2006, 14:47:43 »
Gisteren waren er in ieder geval drie in Eindhoven, op de vikingmarkt. Stella, Polly en Isaak. Iemand anders daar ook geweest? was erg leuk. Wie gaan er allemaal naar dat gebeuren in Maldegem dat Black Dawn/Stella noemde?

Offline freubel

  • Forumlid
Re: gezien!
« Reactie #14 Gepost op: 4-06-2006, 15:06:00 »
Ik heb ze ook gezien vorig weekend in Dordrecht bij het Schotlandfestival.
Polly en Stella waren aan het boogschieten.

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: gezien!
« Reactie #15 Gepost op: 28-06-2006, 13:05:30 »
wie gaan er allemaal zaterdag naar Maldegem?
er zijn daar dan een paar Oberonners volgens de strocirkelsite. waaronder Imelda.
echt leuk!

Offline pb

  • Forumlid
Re: gezien!
« Reactie #16 Gepost op: 28-06-2006, 20:48:23 »
Bladelinfeest

Zaterdag 1/7 in Middelburg Maldegem Belgie
Ook optredens van een reanactors groep, valkenier.......
Niet naar Maldegem centrum rijden maar naar de deelgemeente Middelburg.
Te vinden rechts van de expresweg Antwerpen-Knokke een eindje voorbij maldegem (komende vanaf Antwerpen).
meer info op:
http://tijlv.studentenweb.org/mt/archives/2006/06/middeleeuws_bla.html
 
Naar boven