Auteur Topic: Oberon 2005 Downloaden  (gelezen 16993 keer)

Offline DragonRider

  • Forumlid
Oberon 2005 Downloaden
« Gepost op: 12-04-2006, 18:42:17 »
Het is een beetje laat, maar voor de fans en de mensen die het gemist hebben is het misschien leuk.

En ook om de kijkcijfers een beetje op te vijzelen, ik neem aan dat we ze kunnen verdubbel.

Je kan gebruik maken van bittorrent Daar staat uigelegd hoe bittorrent werkt

Ik post in ieder geval aflevering 1 en als er genoeg mensen zijn die het leuk vinden om Oberon te downloaden/op te slaan/nog een keer te kijken/voor het eerst te kijken dan post ik de rest ook.

Je kan waarschijnlijk alleen overdag downloaden, als je klaar bent met downloaden en je laat het programma nog even open staan kunnen andere mensen sneller downloaden, zodat iedereen de aflevering zo snel mogelijk binnen heeft. Laat het even horen als t niet werkt.

OberonS01E01 300 MB
OberonS01E02 300 MB
« Laatst bewerkt op: 13-04-2006, 18:00:39 door DragonRider »

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Oberon 2005 Downloaden
« Reactie #1 Gepost op: 13-04-2006, 13:39:51 »
Voor mensen die weten hoe je met nieuwsgroepen kan downloaden, dat gaat wat sneller dan bittorrent.

Oberon S01E01.nzb
Oberon S01E02.nzb
« Laatst bewerkt op: 13-04-2006, 18:15:02 door DragonRider »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Oberon 2005 Downloaden
« Reactie #2 Gepost op: 15-04-2006, 16:22:54 »
Laat het even horen als t niet werkt.
OberonS01E01 300 MB
OberonS01E02 300 MB

Hmm.. ik krijg een popup met allemaal rare tekens.. Ie werkt dus niet.. maar wel leuk!!
Ik snap alleen je idee over de kijkcijfers niet helemaal...

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oberon 2005 Downloaden
« Reactie #3 Gepost op: 15-04-2006, 17:16:09 »
Ik vind het een heel goed initiatief van je om ze online te gooien, maar het spijt me, ik ga ze niet downloaden.

Ten eerste omdat ik de eerste 2 afleveringen van Obero gezien heb, ik vond er geen bal aan (maar dat is mijn mening)

Ten tweede omdat mijn laptop al helemaal vol zit met WIDM-afleveringen/karikaturen/fakepics/liedjes/MP3-quotes etc.

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Oberon 2005 Downloaden
« Reactie #4 Gepost op: 16-04-2006, 00:31:40 »
Hmm.. ik krijg een popup met allemaal rare tekens.. Ie werkt dus niet.. maar wel leuk!!
Ik snap alleen je idee over de kijkcijfers niet helemaal...

gr.
Sprien

Lees het widm topic om te kijken hoe het werkt, de bestanden kan je waars wel downloaden als je rechtsklikt en dan save as... doet.

En het is algemeen bekend dat er door te weinig kijkcijfers waarschijnlijk geen nieuw seizoen komt, misschien nog wat aan te doen ;)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Oberon 2005 Downloaden
« Reactie #5 Gepost op: 16-04-2006, 13:59:21 »
Lees het widm topic om te kijken hoe het werkt, de bestanden kan je waars wel downloaden als je rechtsklikt en dan save as... doet.

En het is algemeen bekend dat er door te weinig kijkcijfers waarschijnlijk geen nieuw seizoen komt, misschien nog wat aan te doen ;)

't Wordt niks want save as is een tekstdocument (kladblok/.txt)

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Oberon 2005 Downloaden
« Reactie #6 Gepost op: 16-04-2006, 17:55:44 »
k, dan heb je dus oberon.txt vervolgens ga je naar verkenner en verander je .txt in .torrent en open je dat bestand vervolgens met azureus.