Auteur Topic: beeldmateriaal  (gelezen 8556 keer)

Offline jelle2

  • Forumlid
beeldmateriaal
« Gepost op: 6-02-2006, 17:20:48 »
Hey,

Ik ben een doctoraatstudent aan de Universiteit Antwerpen en doe onderzoek naar populaire televisie, waaronder reality TV. In dit kader vind ik het programma 'De Saga van Oberon' zeer interessant en ik zou het dan ook graag gebruiken in mijn onderzoek. Jammer genoeg heb ik enkel de eerste drie afleveringen op video, graag had ik over de hele reeks kunnen beschikken. Vandaar mijn vraagje (ik hoop dat het niet misplaatst is dat ik het forum hiervoor gebruik): is er iemand onder jullie die de volledige reeks (of afleveringen 4 t.e.m. 12/13) bezit en die er niets op tegen heeft dat ik dat beeldmateriaal kopieer van hem/haar? Ik heb reeds Kanakna zelf gecontacteerd zonder succes en het opvragen bij de openbare omroep kost veel geld, dus vandaar dat ik het via deze weg probeer. Ik woon en ben werkzaam in Antwerpen stad, dus hoe dichter in de buurt hoe beter.. Hopend op iemand die men uit de nood wil helpen, groetjes, Jelle

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: beeldmateriaal
« Reactie #1 Gepost op: 6-02-2006, 18:07:03 »
Ik kan je wel aan de Nederlandse uitzendingen op DVD helpen. Je kan me pm-en via de site voor verdere afspraken.
Geniet nooit met mate...