Auteur Topic: Het is zo stil hier  (gelezen 13873 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Het is zo stil hier
« Gepost op: 15-12-2005, 12:48:03 »
Ik vind het jammer dat er hier zo weinig gepost wordt rond Oberon.. Op de officiële site van TROS zitten de mensen maar te speculeren over regenten, edelen en eventuele koning van OBeron.. Hier blijft het op één of twee postjes na maar heel erg stil...

Wat denken jullie: wie wordt regent in afl 10 ?
Wie moet er duelleren ?

Komaan wat meer actie ????



Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #1 Gepost op: 15-12-2005, 13:21:18 »
Ik denk dat Andreas nog een rondje regentschap eraan vastplakt, en dat Silke de strijd aan moet gaan. Ik denk overigens dat het verschuiven van de uitzendtijd door de TROS de oorzaak is van de verminderde belangstelling.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #2 Gepost op: 15-12-2005, 13:47:30 »
Ik denk dat silke het regentschap naar zich toetrekt...
Ze geeft de herendienst aan haar kompaan Olivier...
De herendienst mislukt en Olivier moet strijden tegen aardsrivaal Erik...
en ik hoop : [mogen de beste winnen/b] Olivier wordt.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #3 Gepost op: 15-12-2005, 16:33:50 »
Het regentschap hangt denk ik af of de armen de edelen weer eens moeten helpen.
Maar ik denk dat of Andreas of Silke regent gaat worden.

Ik hoop eigenlijk Silke zodat het complot van de andere drie edelen in het water valt.

En volgens mij wil Stella niet meer naar boven!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #4 Gepost op: 15-12-2005, 16:56:47 »
Eindelijk terug discussiëren leuk...

Ik hoop dat het plan van de edele lukt... Ik ben totaal niet voor de armen...

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #5 Gepost op: 15-12-2005, 18:49:30 »
Ik heb er een hele theorie op na gehouden. Volgens mij willen de armen in ieder geval NIET dat een edele een schildje wint, uit principe niet. De herendienst zal dus altijd mislukken. Aangezien de edelen dat weten zal de regerende regent iig niet een vriendje de herendienst laten doen. Het lijkt me trouwens sterk dat Olivier wéér de herendienst zou moeten doen, Olivier is ook het vriendje van Silke, Silke zal dus niet Olivier benoemen als ze regentes is (denk ik).

Ik ben voor Erik  ;D

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #6 Gepost op: 15-12-2005, 19:34:56 »
Andreas heeft het schildje maar hij mag niet een arme voor hem laten vechten tegen een andere arme. Maar mag hij wel een andere edele voor hem laten vechten?
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline LiS-tig

  • Forumlid
  • oberon...
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #7 Gepost op: 15-12-2005, 19:43:07 »
Nou, ik vind dat het aan de beurt is van diegenen die geen duel hebben moeten aangaan om in het kasteel te raken!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #8 Gepost op: 15-12-2005, 19:47:09 »
Even een stukje uit de Oberon-koerier:

Nu Candida naar huis is en Silke in het kasteel zit, hebben de vier samenzweerders hun slag thuis gehaald. Lang kan dit bondgenootschap echter niet duren: er moet immers een herendienstedele aangeduid worden en daarna volgt er een duel. De edele die duelleert loopt een groot risico. Wie van de vier vrienden is bereid tot dit offer? Zoals te verwachten was, valt het bondgenootschap van vier uit elkaar. Er is echter één edele die van beide walletjes wil eten…

Wie is de edele volgens jullie die van beide walletjes wil eten?
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #9 Gepost op: 15-12-2005, 21:35:26 »
Wie is de edele volgens jullie die van beide walletjes wil eten?

Iris, want Iris is sluw  ::vergroot::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #10 Gepost op: 15-12-2005, 21:43:34 »
Wie is de edele volgens jullie die van beide walletjes wil eten?

Tot mijn spijt denk ik dat het Olivier is  :-[
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #11 Gepost op: 15-12-2005, 22:02:00 »
Tot mijn spijt denk ik dat het Olivier is  :-[

Ik denk ook Iris...

Olivier toch niet ...   :o

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #12 Gepost op: 15-12-2005, 22:19:26 »
Ik denk ook Iris...

Olivier toch niet ...   :o

Ik weet het niet... Olivier wil zó ontzettend graag in de finale komen...
Maar ik vrees Olivier en dat hij daar op afgerekend wordt. Ik gok dat de 3 "vrienden" Silke de herendienst toewijzen omdat ze ervan uit gaan dat de armen de herendienst laten mislukken. De armen weten dit echter ook en doen er vervolgens alles aan om de herendienst te laten slagen, wat ook lukt.
En dan is het Olivier die moet duelleren.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #13 Gepost op: 16-12-2005, 08:24:48 »
Ik ben benieuwd of olivier wel de kans heeft om van twee walletjes te eten, ik denk niet dat er nog veel vrienden van hem beneden zitten, hij heeft volgens mij zeer weinig binding met stella of dolf en met eric?????? tja die moest van stella ook niets weten maar zijn intussen de beste vrienden geworden, je weet dus maar nooit... of wordt imelda de derde hond?

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #14 Gepost op: 16-12-2005, 09:31:57 »
Ik denk dat ik meega in het verhaal van Cynneke. Alleen zou Silke denk niet voor Olivier kiezen.

Verrassing zou Andreas zijn die van twee walletjes gaat eten. Misschien niet eens onlogisch. Hij wordt door zowel de rijken als de armen op handen gedragen.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #15 Gepost op: 16-12-2005, 09:50:43 »
Andreas!! Die gaat zijn schildje gebruiken, want dan zijn Dolf en Erik ook blij :D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #16 Gepost op: 16-12-2005, 16:11:52 »
Ik verwacht eigenlijk dat Imelda eruit vliegt. Zij is als enige nog niet in het kasteel geweest en ik denk dat zij gaat duelleren.

En dat zie ik dr niet winnen  ::tandpastasmiley::  tenzij het een kookwedstrijd is  :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #17 Gepost op: 16-12-2005, 16:12:59 »
Ik denk wel dat Imelda het gaat redden!  :P
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #18 Gepost op: 16-12-2005, 16:21:15 »
Ik denk wel dat Imelda het gaat redden!  :P

een duel ???   ;)

suf spel trouwens op Oberon deze week, dat steekspel, maar ben eindelijk edele  8) :-[
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Het is zo stil hier
« Reactie #19 Gepost op: 16-12-2005, 16:42:40 »
een duel ???   ;)

suf spel trouwens op Oberon deze week, dat steekspel, maar ben eindelijk edele  8) :-[

Mee eens, het is indd het sufste spel wat in jaren gespeeld heb.

Trouwens...je moet gelijk even naar de volksstemming gaan en dan kijkend naar de afbeelding van Imelda.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.