Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 6060 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 8
« Gepost op: 2-12-2005, 15:56:58 »
Candida's foute strategie


Door het onderspit te delven in een duel hebben al vijf kandidaten Oberon verlaten.
Polly heeft Oberon verlaten. Haar plaats in het kasteel is door Riet ingenomen. Zal dit stille meisje zich kunnen handhaven tussen al die sterke karakters in het kasteel? Regent Cor is immers een sluwe manipulator, Iris is ook heel sterk in het strategisch denken en Candida heeft al enkele weken de tijd gehad om de knepen van het politieke vak te leren…

In het armenhuis vertoeven steeds minder armen. Daar blijven alleen Imelda, Dolf, Erik, Stella, Olivier, Silke en Andreas over. Wanneer wagen zij hun kans? Andreas was vorige week kandidaat om naar het kasteel te gaan. Zal hij deze week het duel voor zich opeisen? Of staat iemand anders recht? Olivier bijvoorbeeld, of Erik? Deze laatste snakt al een hele tijd naar een kans om zich te kunnen bewijzen in een duel. Geen van de kasteelbewoners ziet dit echter zitten. Erik is sluw, sterk en vooral heel gemotiveerd…

De machtsstrijd bij de edelen belooft spannend te worden. Volledig geharnast moeten de vier edelen, staand op een bootje, elkaar het water in werken. Als dat maar goed afloopt…
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 2-12-2005, 22:24:44 »
Echt jammer van Cor. Hij deed het echt geweldig  ::bravo::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 2-12-2005, 22:31:48 »
Interessante aflevering. :) Jammer dat Riet moest vertrekken, maar wel leuk dat Andreas nu naar het kasteel mag. Hopelijk gaat Imelda hem dan eens wat minder bemoederen. :-X En Eric gaat nooit meer gekozen worden tot baljuw.  :P


Het gaat nu wel heel snel met al die exits. :o
Nog even niks.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 3-12-2005, 11:26:36 »
Stelletje hypocrieten hoor. Elke week hebben ze weer een bondgenoot en de volgende dag kunnen ze die edele wel schieten...
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 3-12-2005, 11:53:48 »
Door omstandigheden heb ik gisteren zowel op belgie als op NL de aflevering niet kunnen volgen. Heeft iemand een link van aflevering 8, zodat ik hem online kan zien? Uitzending gemist werkt bij mij niet......

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 3-12-2005, 12:03:07 »
Heeft iemand een link van aflevering 8, zodat ik hem online kan zien? Uitzending gemist werkt bij mij niet......

Volgens mij kan je helemaal niet online kijken naar Oberon. Ik heb aflevering 7 gemist en deze week nergens een online-versie kunnen vinden. Ken nu wel de Oberonsite van de Tros van binnen en van buiten  :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 3-12-2005, 12:12:18 »
Volgens mij kan je helemaal niet online kijken naar Oberon. Ik heb aflevering 7 gemist en deze week nergens een online-versie kunnen vinden. Ken nu wel de Oberonsite van de Tros van binnen en van buiten  :-\\

Jawel, op http://www.uitzendinggemist.nl kan je de laatste aflevering nog eens terug kijken.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 3-12-2005, 15:19:21 »
Ik had hem net gekeken op uitzending gemist, en ik had eens gekeken naar de kijkcijfers voor gister en ik zag dat heel veel mensen + ik Oberon hebben gemist! Slechts 186.000 mensjes keken er naar Oberon! ::niet-ok::
🜃

anoniem 10311

  • Gast
Re: Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 5-12-2005, 22:37:07 »
denk dat er een hoop op de belg hebben gekeken...
daar wordt ie tenminste op een kristelijke tijd uitgezonden

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 5-12-2005, 22:57:26 »
Ik vind het jammer dat Cor en Riet Oberon hebben moeten verlaten. Ze kwamen sympathiek op me over.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 6-12-2005, 13:40:24 »
Door omstandigheden heb ik gisteren zowel op belgie als op NL de aflevering niet kunnen volgen. Heeft iemand een link van aflevering 8, zodat ik hem online kan zien? Uitzending gemist werkt bij mij niet......
Jawel, op http://www.uitzendinggemist.nl kan je de laatste aflevering nog eens terug kijken.

als je dan op letter zoekt (in dit geval de O dus  :P  dan krijg je als eerste Oberon te zien, aanklikken en afl. 8 start keurig in een stream)
have fun bij het kijken Jos  :)  hoop dat het werkt (fingers crossed)
Mol moet, mol doet je goed!