Auteur Topic: Silke [kandidaat B]  (gelezen 23100 keer)

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #20 Gepost op: 6-12-2005, 10:33:19 »
ik hoop dat ze dra opstaat in het armenhuis, en haar plaats in het kasteel inneemt, ze zit daar als enige frisse verschijning tss de donkere figuren vna het armenhuis, en komt mijn inziens meer tot haar recht bij andreas en olivier

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #21 Gepost op: 6-12-2005, 11:02:12 »
Fris bloed in het kasteel... Ja... ::rofl:: Candida/Silke  Olivier/Andreas. Goed gezien zeg...
en dan blijven Stella,Erik,Dolf en Imelda over om de bedjes in het armenhuis op te warmen...Welke combinatie gaan we daar maken ??? ::rofl::

Offline LiS-tig

  • Forumlid
  • oberon...
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #22 Gepost op: 16-12-2005, 23:27:42 »
slim gespeeld.... voor een blondje... ;)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #23 Gepost op: 16-12-2005, 23:48:24 »
Ja een slimme vrouw...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #24 Gepost op: 17-12-2005, 13:53:25 »
Ik kan me volledig vinden in de uitspraak van Silke: wanneer ze tegenstand voelt, geeft haar dat een extra motivatie om voor haar eigen kansen te gaan. Dat maak ik op allerlei gebied helaas te vaak mee.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #25 Gepost op: 22-12-2005, 16:34:36 »
Go Silke  ::bravo::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline tqam

  • Forumlid
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #26 Gepost op: 29-12-2005, 15:00:39 »
Wat een verademing zeg die Silke,zag je die ogen rollen van
die gasten?volens mij waren die Cor,Fred en Olivier helemaal
van slag toen zij binnenstapte?
Ze werkt bij de politie,ben benieuwd of ze durft te stelen
als het nodig is?Denk het wel?

Ja heb ze een keer ontmoet en ik kan je zeggen, ik denk niet dat ze steelt of het moet voor een goed doel zijn  ::rofl::

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #27 Gepost op: 29-12-2005, 20:18:50 »
Ik heb die eer ook gehad ze te ontmoeten,en dat stelen was ook voor een goed doel
nl het eten ::jaja::
Ja heb ze een keer ontmoet en ik kan je zeggen, ik denk niet dat ze steelt of het moet voor een goed doel zijn  ::rofl::

Offline LiS-tig

  • Forumlid
  • oberon...
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #28 Gepost op: 30-12-2005, 11:11:20 »
Net als Ollie heb ik een hele toffe tijd gehad in Polen... sommige zijn te vroeg gegaan, maar daar zijn onze bijeenkomsten voor nietwaar?  ;)
Die halen het tekort aan eten en vooral drinken ruimschoots in!
Ik heb de fora ook gevolgd, soms begreep ik helemaal niet waar sommige mensen hun conclusies uit trokken, en andere keren lag ik bena van mijn stoel van het lachen... het heeft me zeker veel plezier gedaan het allemaal te volgen.

Verder wens ik iedereen nog prettig eindejaar toe enne....

geniet met volle teugen van een zeer spannende finale!

SiL  x

ps: dat stelen zat wel goed hoor...

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #29 Gepost op: 30-12-2005, 12:10:28 »
Haha...nu weet ik waarom ik af en toe op mijn vingers getikt werd als ik mijn gedachten verplaatste in Oberon en er flink op los speculeerde (en dat vervolgens in een forumpost heb geplaatst).

Het ga je goed en ik hoop op een spannende finale waarbij de beste mag winnen en de anderen strijdend ten onder zijn gegaan.

En een gezond 2006!

Ave,

Zartan
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #30 Gepost op: 30-12-2005, 22:20:35 »
Silke, je mocht van mij best koningin zijn, maar ja, zo is het niet he

Dat je naar je hart luisterde vind ik aan de ene kant wel goed, en aan de andere kant niet. Ik denk dat ik het wel geprobeerd had, maar ja, dat ben ik he  ;) Ik wed dat jij het er ook best moeilijk mee had...

toch leuk gedaan  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #31 Gepost op: 30-12-2005, 23:28:16 »
Silke meisje, je hebt je bijnaam 'listig' alleszins niet gestolen. Dat uitgerekend jij, als politieagente, als enige de fairplay aan je laars lapt valt me zwaar tegen van jou. ::niet-ok:: Als streekgenoot gunde ik je nochtans een plaatsje in het ultieme duel, maar achteraf bekeken verdiende je het al bij al niet, vind ik.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #32 Gepost op: 30-12-2005, 23:43:53 »
Net als Ollie heb ik een hele toffe tijd gehad in Polen... sommige zijn te vroeg gegaan, maar daar zijn onze bijeenkomsten voor nietwaar?  ;)
Die halen het tekort aan eten en vooral drinken ruimschoots in!
Ik heb de fora ook gevolgd, soms begreep ik helemaal niet waar sommige mensen hun conclusies uit trokken, en andere keren lag ik bena van mijn stoel van het lachen... het heeft me zeker veel plezier gedaan het allemaal te volgen.

Verder wens ik iedereen nog prettig eindejaar toe enne....

geniet met volle teugen van een zeer spannende finale!

SiL  x

ps: dat stelen zat wel goed hoor...


Silke ik hoop jou ooit eens te ontmoeten.  ;)Je was een toffe kandidate.... Je was fantastisch in het duel met Candida, je kwam goed overeen met je companen en toffe mensen Iris Andreas en natuurlijk Olivier en jouw laatste daad... Dat was wel een van veel moed ... En voor mij je hebt het verlies van Olivier echt gewraakt.. Goed gedaan meid... !!! Lieve groetjes van Millesime... ::hug::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #33 Gepost op: 30-12-2005, 23:46:38 »
Toch fijn dat ze er nog wat bij zegt. Als ik het was geweest had ik er gewoon een duw tegenaan gegeven  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #34 Gepost op: 31-12-2005, 00:21:05 »
Toch fijn dat ze er nog wat bij zegt. Als ik het was geweest had ik er gewoon een duw tegenaan gegeven  ;D

Ik wou net hetzelfde zeggen. Klinkt misschien wat overmoedig, omdat wij voor de buis zitten en Silke daar stond, maar het getuigd wel van het steunen van je favoriet door dik en dun. Ik zeg niet dat wat Erik en Olivier deden niet goed was, zeker wel, maar wat Silke deed was zeker niet. It's all in the game, als Survivorhost kan ik dat alleen maar beamen.

Silke, moedige beslissing, toen je die toren omgooide zat ik te klappen voor de TV ::ok::en nee ik ben geen fan van de Fab Four!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #35 Gepost op: 31-12-2005, 01:42:59 »
Ja, dat moet ik Silke nageven. Wel zo eerlijk. Ze had ook 'per ongeluk' iets te hard tegen het steentje kunnen tikken en dan schijnhelig 'Oeps' tegen Dolf zeggen. Dit is wat dat betreft prijzenswaardig.

[edit] En wat betreft fair play, eerder genoemd, het is niet zomaar een duel. Stel je voor dat Nederland straks in de WK finale voetbalt en dat ze dan zeggen tegen de Duitsers, die uiteraard ook in de finale zitten, 'o jongens, we staan gelijk, nou, dan verdedigen we wat minder goed, zodat jullie meer kans hebben om te scoren'. Ik bedoel maar... [/edit]
« Laatst bewerkt op: 31-12-2005, 01:45:45 door Daedalus »
The British are not impressed.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #36 Gepost op: 31-12-2005, 07:41:58 »
Toen Silke de toren omgooide was ik even stomverbaast, maar ik moet nageven dat ze het spel wel eerlijk heeft gespeeld, want de finalisten waren van te voren gewaartschuwd om goed na te denken wie ze konden vertrouwen en wie niet...en tja Silke was toch één van de Fab4

ik vind het trouwens nu wel hardstikke leuk om te weten wie de kandidaten waren hier op het forum, als je nu dingen terugleest denk; je oh stom dat ik dat niet eerder door heb gehad...top dat jullie hier kwamen posten ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #37 Gepost op: 31-12-2005, 10:08:46 »
Toen Silke de toren omgooide was ik even stomverbaast, maar ik moet nageven dat ze het spel wel eerlijk heeft gespeeld, want de finalisten waren van te voren gewaartschuwd om goed na te denken wie ze konden vertrouwen en wie niet...en tja Silke was toch één van de Fab4

Alleen jammer dat Erik het niet iets eerder had gedaan.  ::niet-ok::
Nog even niks.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #38 Gepost op: 31-12-2005, 10:09:24 »
Dat Silke die toren omduwde vind ik echt ontzettend onsportief. Wat een flauwe manier om een proef te moeten winnen. Ik heb zeer m'n twijffels of Andreas daar nou zo blij mee was. Wat een sof!  ::niet-ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #39 Gepost op: 31-12-2005, 10:10:20 »
Alleen jammer dat Erik het niet iets eerder had gedaan.  ::niet-ok::
Precies. Of Imelda..  >:D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you