Auteur Topic: Silke [kandidaat B]  (gelezen 23101 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #40 Gepost op: 31-12-2005, 10:12:21 »
Precies. Of Imelda..  >:D

Nog mooier.  >:D

Ik zat zo te hopen op het moment dat Andreas Stella moest kiezen, jammer dat dat nooit gebeurd is.  :(
Nog even niks.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #41 Gepost op: 31-12-2005, 10:14:38 »
Dat Silke die toren omduwde vind ik echt ontzettend onsportief. Wat een flauwe manier om een proef te moeten winnen. Ik heb zeer m'n twijffels of Andreas daar nou zo blij mee was. Wat een sof!  ::niet-ok::

Dat Silke het deed was een ding (wat ik overigens wel goed vind), of Andreas ook zo wou winnen is een ander punt...

misschien dat ze het even kon vragen eerst?  ::)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #42 Gepost op: 31-12-2005, 10:16:57 »
Dat Silke het deed was een ding (wat ik overigens wel goed vind), of Andreas ook zo wou winnen is een ander punt...

misschien dat ze het even kon vragen eerst?  ::)

Dat is precies wat dat hele FAB4 mij tegen de borst stuit: hun onsportiviteit. Mekaar beschermen ten koste van alles en iedereen en dat ook nog 'eerlijk' vinden. Blè...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #43 Gepost op: 31-12-2005, 10:19:02 »
Dat is precies wat dat hele FAB4 mij tegen de borst stuit: hun onsportiviteit. Mekaar beschermen ten koste van alles en iedereen en dat ook nog 'eerlijk' vinden. Blè...

En dan nog gaan miepen wanneer anderen helemaal voor de overwinning willen gaan (zie Dolf).  :-X
Nog even niks.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #44 Gepost op: 31-12-2005, 11:09:42 »
En dan nog gaan miepen wanneer anderen helemaal voor de overwinning willen gaan (zie Dolf).  :-X

Er zullen er altijd zijn die voor de middeleeuwers zijn en er zullen er altijd voor de FAB 4 zijn.. Dit is nu eenmaal reality... Gelukkig zijn we allen verschillend, anders zouden de fora overbodig worden.. ::rofl::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #45 Gepost op: 31-12-2005, 11:39:41 »
Wie had ooit gedacht dat een politie agente voor eigen rechter ging spelen.
Desondanks een moedige beslissing van je.
Ikzelf zag liever dat het spel tot het eind gespeeld werd. Maar wat is gebeurd, is gebeurd.
Net zoals Dolf ken ik geen wrok.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #46 Gepost op: 31-12-2005, 13:37:21 »
Ik stond wel verbaasd van Silke die de toren omgooide en vond het ook wel een beetje achterbaks.
Zelfs Erik en Imelda die het Dolf zó gunden, hebben het spel eerlijk gespeeld. En ook Olivier en Nicolle die voor Andreas waren, hebben de toren niet laten vallen.

Ik waardeer de eerlijkheid dat ze het nog tegen Dolf zei, maar ik vond het absoluut niet netjes dat zij als een van de laatsten de toren met opzet liet vallen.

In mijn ogen heeft Andreas niet verdiend gewonnen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Pantoufle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #47 Gepost op: 31-12-2005, 16:03:01 »
Ik vond het vreselijk wat Silke gedaan heeft! Ik was me al een tijdje aan het ergeren aan het achterbakse gedoe van de 4 edelen en wat Silke nu heeft gedaan is echt laag bij de gronds. Ok, het getuigt van lef om dit te doen en ja, ze heeft het eerlijk gezegd tegen Dolf, maar toch kan ik er geen sympathie voor opbrengen. Silke heeft afgedaan voor mij!
(en toch had Riet er langer in moeten zitten!)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #48 Gepost op: 31-12-2005, 17:28:27 »
Ik vond het vreselijk wat Silke gedaan heeft! Ik was me al een tijdje aan het ergeren aan het achterbakse gedoe van de 4 edelen en wat Silke nu heeft gedaan is echt laag bij de gronds.

mee eens... ze had het ook gewoon een beetje onvoorzichtig kunnen doen, komt op het zelfde neer, maar komt anders over vind ik :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Silke [kandidaat B]
« Reactie #49 Gepost op: 2-01-2006, 14:42:48 »
ik vind het wel moedig van Silke.