Auteur Topic: Bob [kandidaat NL]  (gelezen 13108 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #20 Gepost op: 26-10-2005, 12:57:28 »
Volgens mij maakt de regent wel degelijk kans om nogmaals een periode regent te zijn. Zie de laatste proef met de katapulten maar. Dolf mocht daar ook aan mee doen en als hij had gewonnen was hij nog 3 dagen regent geweest.
Ik vermoed dat er vrijdag weer een proef komt en dat diegene van de edelen die wint, regent wordt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #21 Gepost op: 26-10-2005, 14:03:35 »
Ik vermoed dat er vrijdag weer een proef komt en dat diegene van de edelen die wint, regent wordt.

Ja dat klopt. Dat heet namelijk de machtstrijd. Dat komt elke uitzending gewoon terug. Net als de herendienst en het duel. Zie ook halverwege dit artikel.
Geniet nooit met mate...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #22 Gepost op: 26-10-2005, 16:48:47 »
Ja dat klopt. Dat heet namelijk de machtstrijd. Dat komt elke uitzending gewoon terug. Net als de herendienst en het duel. Zie ook halverwege dit artikel.

Thnx! Zoiets vermoedde ik ook wel, omdat ze afgelopen keer ook zo mooi een proef hadden om het regentschap.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #23 Gepost op: 27-10-2005, 00:18:37 »
Thnx! Zoiets vermoedde ik ook wel, omdat ze afgelopen keer ook zo mooi een proef hadden om het regentschap.

Ik heb trouwens gepoold dat Erik terug regent wordt...  ???

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #24 Gepost op: 27-10-2005, 12:07:28 »
Ik heb trouwens gepoold dat Erik terug regent wordt...  ???

Ik ook.
Maar ik zit er nog over te twijfelen of ik Stella zal kiezen. Ik heb ergens een foto gezien van Stella met ketting om volgens mij, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dat komende aflevering is. Je ziet haar dan een heksenkring tekenen enzo. Volgens mij 'doe' je niet zo als regentes. Maar ja, omdat Stella altijd anders doet dan anders... zit ik te twijfelen of ik Stella nog ga kiezen...  Maar eerlijk gezegd geef ik Erik de meeste kans om te winnen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Rolando

  • Forumlid
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #25 Gepost op: 30-10-2005, 17:09:20 »
Dat sis dus ook zo, maar is zij ook degene die de noodklok luidt volgende week?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #26 Gepost op: 30-10-2005, 19:35:10 »
Dat sis dus ook zo, maar is zij ook degene die de noodklok luidt volgende week?

Ik vermoed van wel. Maar ja, da's slechts een vermoeden :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #27 Gepost op: 2-01-2006, 16:43:42 »
En toch blijft Bob in mijn ogen de knapste mannelijke kandidaat! Echt een leuke vent om te zien met een lieve uitstraling! Jammer dat je er zo snel uit lag, Bob!
JJF