Auteur Topic: Bob [kandidaat NL]  (gelezen 13109 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Bob [kandidaat NL]
« Gepost op: 24-09-2005, 21:52:15 »


Naam: Bob Barten
Leeftijd: 38 jaar
Woonplaats: Heeswijk-Dinter
Geniet nooit met mate...

Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #1 Gepost op: 28-09-2005, 19:21:22 »
Stoere man!!!

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #2 Gepost op: 1-10-2005, 09:02:27 »
ik denk hem al ee,s eerder te hebben gezien, doet hij niet aan sport ofzo, ik denk dat hij een balletdanser is, ben er evenwel niet zeker van

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #3 Gepost op: 4-10-2005, 17:07:34 »
Uh.. dat sluit precies aan op je nickname ::rofl::

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #4 Gepost op: 4-10-2005, 20:57:49 »
lekker ding zeg!!!!!

Offline Gijs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #5 Gepost op: 6-10-2005, 09:58:15 »
Lijkt een beetje op een moederskindje

Offline Maiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Love conquers all things; let us yield to love
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #6 Gepost op: 10-10-2005, 14:58:43 »
ik denk hem al ee,s eerder te hebben gezien, doet hij niet aan sport ofzo, ik denk dat hij een balletdanser is, ben er evenwel niet zeker van

Hij doet inderdaad aan sport, maar niet echt aan ballet hoor... ::rofl::
Hij doet aan motorcross. Da's toch eventjes iets anders.

Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #7 Gepost op: 10-10-2005, 15:04:40 »
Motorcross? Geloof ik helemaal niks van... Lijkt me helemaal geen sportieve man.

Offline Maiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Love conquers all things; let us yield to love
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #8 Gepost op: 10-10-2005, 15:11:38 »
Motorcross? Geloof ik helemaal niks van... Lijkt me helemaal geen sportieve man.
Je hoeft mij niet te geloven hoor. ::tandpastasmiley:: Maar kijk zelf gewoon even hier, zou ik zeggen.


Edit: linkje aangepast - Test
« Laatst bewerkt op: 10-10-2005, 16:07:31 door Test »

Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #9 Gepost op: 10-10-2005, 15:16:48 »
Ze lijken inderdaad veel op elkaar...

Offline Rolando

  • Forumlid
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #10 Gepost op: 14-10-2005, 15:00:45 »
Ze lijken inderdaad veel op elkaar...

Bob is een vriend van mij en we zitten in de zelfde club. Kijk op www.el-moto.nl
Bob is voorzitter van de Enduro stichting!!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #11 Gepost op: 14-10-2005, 15:13:27 »
Bob is een vriend van mij en we zitten in de zelfde club. Kijk op www.el-moto.nl
Bob is voorzitter van de Enduro stichting!!
Wat een metamorfose... Bob als crosser, Bob als Regent kandidaat of Koning van Oberon kandidaat

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #12 Gepost op: 14-10-2005, 21:53:52 »
Hij had het erg zwaar met de eerste opdracht..
Bob wist totaal niet wat hij kon verwachten als eerste opdracht die de arme voor hem moesten uitvoeren.
Het voordeel voor hem was dat de arme erg gemotiveerd waren en ruim van te voren terug waren voordat de ton leeg was.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #13 Gepost op: 14-10-2005, 21:55:49 »
Ik mag deze man wel. Eigenlijk denk ik dat hij meer uit koningshout is gesneden dan Dolf. Houdt een 'natuurlijke' afstand van het 'gepeupel'. Maar zal zeker niet vergeten wat het volk voor hem doet. Zo maar een gedachte over hem hoor!! Zie hem ver komen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #14 Gepost op: 15-10-2005, 11:06:27 »
ik vind het eigenlijk maar een gladde die alleen aan zichzelf denkt. Zelfs wel drie keer heeft hij het alleen maar over zijn eigen hachie op het kasteel en de armen noemt hij tijdens de herendienst 'zijn werkvolk'. Volgens mij is hij stiekum de smerigste edele als het puntje bij het paaltje komt.  ;)

Offline Rolando

  • Forumlid
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #15 Gepost op: 16-10-2005, 19:15:11 »
ik vind het eigenlijk maar een gladde die alleen aan zichzelf denkt. Zelfs wel drie keer heeft hij het alleen maar over zijn eigen hachie op het kasteel en de armen noemt hij tijdens de herendienst 'zijn werkvolk'. Volgens mij is hij stiekum de smerigste edele als het puntje bij het paaltje komt.  ;)

Ik denk dat uiteindelijk iedereen voor zijn eigen hachie gaat. Ze willen allemaal kunnen eten en goed kunnen slapen. Je moet toch in de buurt van het vuur zitten om iets te bereiken.

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #16 Gepost op: 16-10-2005, 21:19:34 »
ik vind het eigenlijk maar een gladde die alleen aan zichzelf denkt. Zelfs wel drie keer heeft hij het alleen maar over zijn eigen hachie op het kasteel en de armen noemt hij tijdens de herendienst 'zijn werkvolk'. Volgens mij is hij stiekum de smerigste edele als het puntje bij het paaltje komt.  ;)


Glad en smerig hoeven niet perse slechte eigenschappen te zijn in zo'n spel, je moet het wel met mate doen, maar hier en daar optreden voor jezelf is toch wel geoorlooft. Het is of jij of 1 van hun eruit, tja dan is de keuze snel gemaakt want het is en blijft een spel.

~Tycho

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #17 Gepost op: 22-10-2005, 12:04:37 »
Kreeg spontaan het gevoel van een reis in de tijd met die waterputscene met Candida en Riet, zo verlekkerd als de edele keek naar een paar arme dienstmaagden..  ::)

Ook een erg rationele keuze voor zijn machtsstijd-secondanten  ::rofl::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline bosnimf

  • Forumlid
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #18 Gepost op: 25-10-2005, 23:06:15 »
Ik vind Bob tot nu toe wat je noemt een beetje een lijzig type.
Hij zit lekker op zijn kont in het kasteel, kijkt naar schone jonkvrouwen en houdt zich een beetje afzijdig van alles wat er gebeurt.
Het is typisch iemand die met een actie (het zwaard uit de steen trekken) en voor de rest zich op de achtergrond houden het ver kan schoppen in het spel. Niemand die hem eigenlijk echt in de gaten heeft. Men ziet hem als een niet-gevaarlijke speler, maar ondertussen.....Wat denkt Bob echt? Kan hem het lot van de armen echt iets schelen? Of zijn slechts het lot van de mooie deernes bij de waterput en zijn eigen hachje belangrijk???

Ik vind hem in ieder geval niet duidelijk en krachtig overkomen.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Bob [kandidaat NL]
« Reactie #19 Gepost op: 26-10-2005, 12:09:54 »
Hmm ik weet niet. Volgens Dolf destijds waren zowel Isaak als Bob ambitieus - Heb er behalve zijn 'Kom armen er wacht jullie een beloning  ::rofl:: ' actie bij de Herendienst nog weinig van gezien.

We zullen het moeten aanzien, ben benieuwd- zou iemand ook langer dan 3 dagen regent kunnen blijven of wordt het altijd iemand anders.. en hoe gaan ze dat precies testen..?

Weet nog niet goed wat te denken van Bob, tot nu toe niet een heel bijzondere of positieve indruk. Afwachten  ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you