Auteur Topic: Dolf [kandidaat NL]  (gelezen 29011 keer)

Offline kloontje

  • Forumlid
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #20 Gepost op: 18-10-2005, 20:12:38 »
Dolf jonge toch je kan niet echt de baas zijn van het volk je stel ze alleen teleur.Zo kan het niet doorgaan eh? ::niet-ok:: Ik hoop dat er snel een andere koning of koningin komt van Oberon.   ::ohno::

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #21 Gepost op: 18-10-2005, 21:08:32 »
In de spoiler van deel 1 hoorde je dat er een nieuwe regent moest worden gekozen. Dus ik denk niet dat Dolf nog al te lang regent blijft.

Ik zou wachten met die eerste keer regent zijn, dan gaan er altijd dingen fout, als je als tweede regent komt, dan zijn de begin-ergenissen weg en dan kun je de fouten die je vorige regent heeft gemaakt verbeteren.

~Tycho

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #22 Gepost op: 21-10-2005, 21:32:57 »
Hoewel ik het moeilijk vind de aard van Dolf te peilen en hij me niet helemaal ligt, deel ik de mening van Zebardijn, dat Dolf heeft laten zien dat hij staat voor zijn principes. Ook goed dat hij zich aan zijn woord heeft gehouden. Ik hoop voor hem dat hij zijn draai kan vinden in het armenhuis.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #23 Gepost op: 30-12-2005, 22:13:23 »
Ik had Dolf graag als koning gezien. Ik vond hem wel begaan met het volk en hij speelde het spel goed.
The British are not impressed.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #24 Gepost op: 30-12-2005, 22:18:26 »
Dolf, je zou het hebben verdient  ::jaja:: Toch een mooie prestatie  ::bravo::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #25 Gepost op: 31-12-2005, 07:36:33 »
heel goed gespeeld Dolf ::bravo:: en ik ben blij dat je genoten hebt van een mooie tijd in Oberon...want je speelde het klasse en je was gewoon een Oberonner wat uiterlijk betreft, net als Imelda overigens ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #26 Gepost op: 31-12-2005, 10:59:31 »
Jij had het ook verdiend om koning te worden  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 31-12-2005, 11:05:40 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #27 Gepost op: 31-12-2005, 11:09:01 »
Je bent min of meer collega van mij, dus: collega: goe gedaan jong, goe gedaan. En voor zover je het zelf in je eigen woorden al zei: in dit stadium zijn er geen verliezers.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #28 Gepost op: 31-12-2005, 11:20:58 »
Ook ik zag Dolf als een koning. Het begin was moeilijk vooral voor jou vanwege het regentschap. Maar je bent wel de eerste regent van Oberon geweest.
Ook werd je niet meteen geaccepteerd in de groep. Dat is volgens mij altijd zo geweest als een nieuweling in een groep wordt geworpen. Naarmate de tijd vorderde begonnen sommigen je toch op waarde te schatten. En de ultieme beloning is toch wel je tweede herkansing. Twee duels achter elkaar gewonnen en de laatste en belangrijkste duel had je misschien ook kunnen winnen. Het lot bepaalde echter anders.
Ook daar liet jij je niet kennen. Deze unieke Oberon-ervaring die telde voor jou meer dan de overwinning. In feite zijn jullie allemaal winnaars!
Je bent slim, handig en weet veel...Voor mij mocht je gerust koning worden  ::ok::.

In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #29 Gepost op: 27-02-2007, 10:32:40 »
Ik stuitte toevalligerwijs op een stukje over Dolf, onze ouwe fietskoerier:

http://www.uitweg.be/nummer-45/uitweg45_031.html
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #30 Gepost op: 27-02-2007, 19:45:06 »
Hehe, wat leuk. :)
The British are not impressed.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dolf [kandidaat NL]
« Reactie #31 Gepost op: 28-02-2007, 13:43:43 »
Jammer dat er niks gevraagd wordt over Oberon.