Auteur Topic: Stella [kandidaat NL]  (gelezen 48033 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #60 Gepost op: 22-10-2005, 22:40:24 »
Vind je.. he  ::rofl::
Ja he, vind ik wel he. :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #61 Gepost op: 23-10-2005, 00:01:24 »
Ja he, vind ik wel he. :P

Is volgens mij wel iets typisch Limburgs...misschien dat er hier Limburgers zijn die het kunnen bevestigen ofwel ontkennen?  ;D
sic transit gloria mundi

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #62 Gepost op: 23-10-2005, 08:08:37 »
Ja he, vind ik wel he. :P

::rofl:: was mij ook opgevallen he .. achter het einde van elke zin he... ;D

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Masahiko

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #63 Gepost op: 26-10-2005, 22:59:06 »
Ik vond haar opmerking tijdens de eerste aflevering over die mannen die zo snel mogelijk die zwaarden probeeerden te bemachtigen volkomen ongepast (en misschien was provocatie wel het enige doel).
Ze doet zo neerbuigend en minachtend over deelnemers die het spel spelen, wat doet ze daar dan? Dan zit ze op de verkeerde plaats, dan moet ze voor haar televisietoestel zitten en Oberon BEkijken.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #64 Gepost op: 26-10-2005, 23:23:06 »
Ik vond haar opmerking tijdens de eerste aflevering over die mannen die zo snel mogelijk die zwaarden probeeerden te bemachtigen volkomen ongepast (en misschien was provocatie wel het enige doel).
Ze doet zo neerbuigend en minachtend over deelnemers die het spel spelen, wat doet ze daar dan? Dan zit ze op de verkeerde plaats, dan moet ze voor haar televisietoestel zitten en Oberon BEkijken.

Ooit eraan gedacht dat het misschien een rol is die ze speelt? Het was duidelijk aan de haast opgelezen teksten (zeker in aflevering 1) dat er nogal wat geproduceerd is aan het optreden van de deelnemers. En om het een beetje interessant te maken is het dus niet ondenkbaar dat mensen een bepaalde rol kregen toebedeeld.
Geniet nooit met mate...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #65 Gepost op: 27-10-2005, 00:15:03 »
Ooit eraan gedacht dat het misschien een rol is die ze speelt? Het was duidelijk aan de haast opgelezen teksten (zeker in aflevering 1) dat er nogal wat geproduceerd is aan het optreden van de deelnemers. En om het een beetje interessant te maken is het dus niet ondenkbaar dat mensen een bepaalde rol kregen toebedeeld.

Dat zeggen wij ook al heel de tijd bij ons tijdens de uitzending.

Offline Masahiko

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #66 Gepost op: 27-10-2005, 19:58:47 »
Ooit eraan gedacht dat het misschien een rol is die ze speelt?...

Misschien wel. Bij mij viel dit vooral op wanneer ze haar kont toonde: duidelijk georkestreerd.

Maar ze voelt zich waarschijnlijk wel heel goed in die rol die ze krijgt en die haar natuurlijk ook op het lijf geschreven is:...

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #67 Gepost op: 28-10-2005, 11:27:16 »
als het tonen van een kont in scene moet worden gezet, raad ik de heren van de productie aan om de volgende maal een ietwat appetijtelijker exemplaar ten tonele te brengen.

Offline sirione

  • Forumlid
  • always in charge
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #68 Gepost op: 28-10-2005, 12:29:55 »
als het tonen van een kont in scene moet worden gezet, raad ik de heren van de productie aan om de volgende maal een ietwat appetijtelijker exemplaar ten tonele te brengen.

Helemaal mee eens Deja-vu!! Er lopen daar in Oberon dames rond die er veel beter uitzien dus die zullen ook zeker een mooier exemplaar hebben!! (maar zij hebben het niet nodig deze te tonen......)  ::joehoe::

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #69 Gepost op: 28-10-2005, 13:07:55 »
Ik denk niet dat Stella's actie was 'ingestudeerd' en dat het weinig voor de boodschap uitmaakt of het een mooie of lelijke kont is. En wat de ene mooi vindt...

Offline sirione

  • Forumlid
  • always in charge
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #70 Gepost op: 28-10-2005, 13:21:23 »
Ik denk niet dat Stella's actie was 'ingestudeerd' en dat het weinig voor de boodschap uitmaakt of het een mooie of lelijke kont is. En wat de ene mooi vindt...


Ik denk ook niet dat de actie van Stella was ingestudeerd, het lijkt me wel het type dat op deze manier probeert de edelen te provoceren. Helaas moet ik nog steeds concluderen dat ik persoonlijk haar billen niet mooi vind (het oog wil tenslotte ook wat, zelfs in de middeleeuwen als het aan mij ligt) ::rofl::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #71 Gepost op: 28-10-2005, 13:56:16 »
Helaas moet ik nog steeds concluderen dat ik persoonlijk haar billen niet mooi vind

Dat lijkt me nu wel duidelijk ja ;)

Ik vond het wel een ludieke actie van haar verder niks. En zit zelf niet voor de televisie te bedenken wiens billen ik liever zou zien daar eerlijk gezegd ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #72 Gepost op: 28-10-2005, 18:13:33 »
hoe zit het eigenlijk met de mannenbillen?
Ik denk ook niet dat de actie van Stella was ingestudeerd, het lijkt me wel het type dat op deze manier probeert de edelen te provoceren. Helaas moet ik nog steeds concluderen dat ik persoonlijk haar billen niet mooi vind (het oog wil tenslotte ook wat, zelfs in de middeleeuwen als het aan mij ligt) ::rofl::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #73 Gepost op: 28-10-2005, 18:17:37 »
Ok mensen zullen we dit topic nu weer - inhoudelijk-  over Stella laten gaan?   ;)

Ontopic plz  ::jaja::

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #74 Gepost op: 28-10-2005, 19:21:20 »
ik ben heel benieuwd wat Stella vanavond weer voor ons in petto heeft.
er was eens......

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #75 Gepost op: 28-10-2005, 20:08:14 »
Hekserij beloofde de vooruitblik van vorige week... >:D Ik ben benieuwd. Go Stella! ::bravo::
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #76 Gepost op: 28-10-2005, 20:15:12 »
Nou ja, hekserij, ik denk meer Wicca.
The British are not impressed.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #77 Gepost op: 28-10-2005, 21:07:11 »
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: Wanneer ging de eerste persoon eruit??? ik vind haar echt niks.... wat een ... na goed  :-\\

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #78 Gepost op: 28-10-2005, 21:59:27 »
Vind haar een beetje wispelturig.. maar verder maakt ze het wel leuker om naar te kijken tot dusverre  ;D Dus van mij mag ze er nog wel een tijdje inblijven  >:D ::trots::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #79 Gepost op: 28-10-2005, 22:01:35 »
aan de ene kant irriteert ze me, aan de andere kant vond ik dat heksenkringgedoetje wel interessant  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.