Auteur Topic: Stella [kandidaat NL]  (gelezen 48031 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #40 Gepost op: 21-10-2005, 07:05:13 »
Ik hoop het niet ... ik vind haar prima zoals ze is  :o

Vind ik ook ::ok:: Go Stella :D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #41 Gepost op: 21-10-2005, 10:43:50 »
Mee eens. Stella is een leuk personage in Oberon. zoals ik al eerder schreef speelt ze haar rol gewoon leuk en doordacht uit

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #42 Gepost op: 21-10-2005, 21:26:58 »
ze heeft wederom mijn hart gestolen. Ik mag dat rebelse wel. En dan de vastberadenheid om die wetten uit haar hjoofd te leren!!! Heel goed. Ik hoop alleen dat ze bij de laatste zin aan de regent haar vingers gekruist heeft gehouden ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #43 Gepost op: 21-10-2005, 21:33:24 »
Ach ben benieuwd wat er van dat rebelse overblijft... Beetje eten geven, tja dat had Dolf ook gedaan. Benieuwd of ze het na die straffen ook zal blijven doen. (of het dus niet gewoon veel woorden, maar weinig actie zal zijn, zoals zo vaak met die zogenaamde 'rebelsen' of 'anarchisten')

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #44 Gepost op: 21-10-2005, 21:35:43 »
Ach ben benieuwd wat er van dat rebelse overblijft... Beetje eten geven, tja dat had Dolf ook gedaan. Benieuwd of ze het na die straffen ook zal blijven doen. (of het dus niet gewoon veel woorden, maar weinig actie zal zijn, zoals zo vaak met die zogenaamde 'rebelsen' of 'anarchisten')

Is idd de vraag ja ;) Ze zei wel iets van 'ik zal voorzichtig moeten zijn' oid.. dus de vraag is of ze er erg veel van 'geleerd' heeft.

Zal lastig worden, ze kan niet teveel doen want dan is ze binnen no time haa plek kwijt.. maar als ze teveel op een edele-edele gaat lijken raakt ze misschien vriendjes kwijt bij de armen ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #45 Gepost op: 21-10-2005, 21:38:30 »
ik ben er van overtuigd dat dat wel snor zit ::jaja:: ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #46 Gepost op: 21-10-2005, 21:48:36 »
ze heeft wederom mijn hart gestolen. Ik mag dat rebelse wel. En dan de vastberadenheid om die wetten uit haar hjoofd te leren!!! Heel goed. Ik hoop alleen dat ze bij de laatste zin aan de regent haar vingers gekruist heeft gehouden ::tandpastasmiley::

Haha maar erg goed hoe ze dat deedt.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #47 Gepost op: 21-10-2005, 22:03:38 »
Ik heb het gevoel dat Stella dingen als eten geven gewoon doet om ten eerste rebels te zijn en ten tweede geliefd te worden of te blijven, maar of ze nou echt zo begaan is met het lot van de armen en Andreas in het bijzonder deze aflevering...?  ::) ??? :-\\
sic transit gloria mundi

Offline Hivey

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #48 Gepost op: 21-10-2005, 22:22:57 »
Ik vind Stella niet slim bezig. Mij lijkt het de bedoeling dat je een zo goed mogelijk (en sociaal) edele probeert te zijn BINNEN de wetten van Oberon. Stella kan dat blijkbaar niet en toont daarmee haar zwakte.

Wat schiet Adreas bijvoorbeeld op met een appel? Als je een zo sociaal mogelijk edele wil zijn moet je doen wat je binnen de wetten kunt doen. Zo had Stella Erik er meteen op moeten wijzen wanneer de 3 uur voorbij waren. DAT had ze wel kunnen doen, maar deed ze niet...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #49 Gepost op: 21-10-2005, 22:45:19 »
Ik vind Stella niet slim bezig. Mij lijkt het de bedoeling dat je een zo goed mogelijk (en sociaal) edele probeert te zijn BINNEN de wetten van Oberon. Stella kan dat blijkbaar niet en toont daarmee haar zwakte.

Wat schiet Adreas bijvoorbeeld op met een appel? Als je een zo sociaal mogelijk edele wil zijn moet je doen wat je binnen de wetten kunt doen. Zo had Stella Erik er meteen op moeten wijzen wanneer de 3 uur voorbij waren. DAT had ze wel kunnen doen, maar deed ze niet...

Mee eens.. vraag is of dat het doel wel zal zijn van Stella ;)

Maar zo kan ze sws niet doorgaan dat is duidelijk. De kunst is de grijze gebieden vinden en de zaken te veranderen en bespelen binnen de wetten. Benieuwd of ze daar meer naar toe gaat of op dezelfde voet doorgaat
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #50 Gepost op: 22-10-2005, 02:02:50 »
Ze had beter langs de kooi kunnen lopen en dan 'per ongeluk' de appel laten vallen. Dan had ze echt kunnen zeggen dat ze het was verloren.
The British are not impressed.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #51 Gepost op: 22-10-2005, 09:13:38 »
Ze had beter langs de kooi kunnen lopen en dan 'per ongeluk' de appel laten vallen. Dan had ze echt kunnen zeggen dat ze het was verloren.

Hehe op zn Isaakiaans zeg maar ;D

Weet niet of het geloofwaardiger was geweest, maar ze kan het zeker beter verpakken in toekomst ja. De vraag is of ze dat wel wil want ze lijkt erop te kicken die wetten met voeten te treden zo'n beetje.

Volgens mij gaat erik het volgende week nog moeilijk krijgen, die gaan dat regent zijn niet zo lang volhouden denk ik met twee van die sterke persoonlijkheden naast hem ;)

Overigens wil ik niet spoileren oid :-X maar je ziet in het voorstukje Stella al wel weer terug in armenkleding volgens mij (in een fragment wat nog niet op tv is geweest) dus zal sws een kwestie van tijd zijn denk ik voor ze weer terug in het armenhuis is, zeker als ze deze trant voortzet. Maar op zich een goede actie vwb eten smokkelen naar het armenhuis ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Meiy-Meiy

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #52 Gepost op: 22-10-2005, 09:36:49 »
Dat wijf is zo gek! Maar wel op de leuke manier  ::tandpastasmiley:: Van mij mag zij wel de nieuwe heerser van Oberon worden.

Deze is voor stella  ::hug:: ::bravo::

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #53 Gepost op: 22-10-2005, 09:40:15 »
Ik vond het wel een beetje sneu dat ze eerst klaagde over die autoriteit en het verschil tussen de edele armen niet eerlijk vond, en vervolgens als er 1 arme direct naar het kasteel moet worden gestuurd en verder moet leven als edelman is het stella als eerste die haar hand opsteekt. Tja dan begin ik te twijfelen hoor.

En voor de rest, dat eten geven aan de armen, dat is gewoonweg stom, want dat heeft tot nu toe alleen maar slechts opgeleverd.
En wat Hivey zegt spreekt ook boekdelen, wel een appel geven, niet melden dat Andreas al veels te lang in de kooi zat, beetje een double edged sword.

Ze moet wel oppassen, ik weet niet wat er gaat gebeuren als ze het NOG vaker doet, maar Huubje kon het nu al nauwelijks geloven :P

~Tycho

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #54 Gepost op: 22-10-2005, 16:15:59 »
Overigens wil ik niet spoileren oid :-X maar je ziet in het voorstukje Stella al wel weer terug in armenkleding volgens mij (in een fragment wat nog niet op tv is geweest) dus zal sws een kwestie van tijd zijn denk ik voor ze weer terug in het armenhuis is, zeker als ze deze trant voortzet.
Klopt, ik had het ook gezien, maar de vraag is natuurlijk wanneer. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #55 Gepost op: 22-10-2005, 20:43:43 »
Ja ik heb ook op de belgische zender in het voorstukje Stella met een ketting om gezien, maar dat is niet helemaal 100% zeker...

~Tycho

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #56 Gepost op: 22-10-2005, 20:46:02 »
Ja ik heb ook op de belgische zender in het voorstukje Stella met een ketting om gezien, maar dat is niet helemaal 100% zeker...

haar kennende heeft ze die dan vast geleend terwijl de regent in bad zat en moest ze voor straf terug naar het armenhuis ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #57 Gepost op: 22-10-2005, 20:49:52 »
haar kennende heeft ze die dan vast geleend terwijl de regent in bad zat en moest ze voor straf terug naar het armenhuis ::tandpastasmiley::
Hahaha, met haar armen vol met eten. :P

Ze heeft wel verschikkelijk een stopwoordje zeg... :-X
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #58 Gepost op: 22-10-2005, 20:58:33 »
Ze heeft wel verschikkelijk een stopwoordje zeg... :-X

wie, Stella  ???
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #59 Gepost op: 22-10-2005, 21:19:29 »
Ze heeft wel verschikkelijk een stopwoordje zeg... :-X

Vind je.. he  ::rofl::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.