Auteur Topic: tanden  (gelezen 11740 keer)

Offline DragonRider

  • Forumlid
tanden
« Gepost op: 17-01-2006, 11:12:17 »
Vallen na 30 dagen je tanden niet uit ofzo als je ze niet mag poetsen, dit zou me echt wel tegenhouden om aan zoiets mee te doen, jullie niet?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: tanden
« Reactie #1 Gepost op: 17-01-2006, 11:59:57 »
Vele symptomen komen overeen met ER.... Ook die hadden geen enkele manier om hun tanden te poetsen en regelmatig viel zelf hun haar uit door gebrek aan vitamiene B... Maar de ER"s hadden ook nog teveel zon daarbij als nadelige factor..

Peter van Oberon is ook moeten stoppen daar hij slecht sliep en zijn zicht was aangetast..

Misschien kunnen de trouwe Oberonschrijvers eens hun bevindingen neerschrijven of Dragonrijder misschien kan je de vraag ook eens stellen in de strocirkel, daar posten momenteel een groot deel van de kandidaten...

Offline hemelbeest

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: tanden
« Reactie #2 Gepost op: 18-01-2006, 17:36:33 »
 ::rofl::HeHe, wel grappig...Ik heb er ook eens aan gedacht en zou dat ook heel graag willen te weten komen  ::trots:: Ik zou het in iedere geval niet kunnen zo lang mijn tanden niet poetsen... Dan heb je vast een heeeeeeeeeeeeeeel vieze adem  ::tandpastasmiley:: HaHa  ::rofl::
-xXx-
hemelbeestje
HeMeLbEeSt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: tanden
« Reactie #3 Gepost op: 5-02-2006, 13:09:17 »
Vallen na 30 dagen je tanden niet uit ofzo als je ze niet mag poetsen, dit zou me echt wel tegenhouden om aan zoiets mee te doen, jullie niet?
Dat was in de 17e eeuw inderdaad zo, vooral op de VOC-schepen, maar toen hadden de mensen van thuis uit geen basis, en vielen er veel slachtoffers door scheurbuik (vitaminengebrek). En dat kwam niet door het niet poetsen, maar door een gebrek aan verse groente en fruit.

Offline hemelbeest

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: tanden
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2006, 17:19:34 »
Vallen na 30 dagen je tanden niet uit ofzo als je ze niet mag poetsen, dit zou me echt wel tegenhouden om aan zoiets mee te doen, jullie niet?


Goede vraag... Dat ik daar nog niet aan gedacht had  ::tandpastasmiley:: mij zou dat ook tegenhouden om er niet aan mee te doen... krijg je dan niet een erg stinkende adem ?  ::pinokkio:: HaHa  ::rofl::
 ::zwaai::
HeMeLbEeSt

Offline krissie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: tanden
« Reactie #5 Gepost op: 28-02-2006, 21:24:42 »
Misschien kunnen de trouwe Oberonschrijvers eens hun bevindingen neerschrijven of Dragonrijder misschien kan je de vraag ook eens stellen in de strocirkel, daar posten momenteel een groot deel van de kandidaten...

wat is de strocirkel ? en waar zou ik deze eventueel kunnen vinden?

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: tanden
« Reactie #6 Gepost op: 1-03-2006, 16:53:57 »
Strocirkel is de web-log van Polly en is hier te vinden: http://strocirkel.web-log.nl/
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline krissie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: tanden
« Reactie #7 Gepost op: 2-03-2006, 15:36:50 »
dankje wel het lezen van deze weblog heeft me veel duidelijkheid gegeven, pfff de wind deed dus idd die blokjes omdonderen, dacht ik het niet?