Auteur Topic: Olivier [kandidaat B]  (gelezen 25379 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #40 Gepost op: 12-12-2005, 10:53:54 »
Verstandige zet van Olivier om Silke te kiezen als baljuw... Goed ook het plan van de 3 om te vechten tegen de armen... Maar ik vrees voor volgende keer dat ze uiteindelijk toch meer en meer op zich zullen moeten beginnen strijden...

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #41 Gepost op: 15-12-2005, 19:38:07 »
Klopt, ze moeten elkaar in het kasteel zien te behouden. Maar als Silke regent wordt of de herendienst lukt als zij baljuw is valt het hele complot in elkaar.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #42 Gepost op: 16-12-2005, 23:29:15 »
Bravo Olivier, je hebt Erik goed verslagen.. En dat in een duel dat meer op het lijf van Erik geschreven was...
Goed en nu volhouden voor de finale..

Offline O_Melissa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oberon_Melissa
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #43 Gepost op: 18-12-2005, 19:29:37 »
Olivier heeft het inderdaad goed gedaan aan die 'galg'..
Als ik daar zou zo 'hangen'..moet er niet aan denken!..
*Klapt voor Olivier*
Andreas Mijn Koning...

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #44 Gepost op: 24-12-2005, 11:32:28 »
Persoonlijk vind ik dat Olivier het nu het minst verdient  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #45 Gepost op: 24-12-2005, 16:41:40 »
Persoonlijk vind ik dat Olivier het nu het minst verdient  :-\\
Persoonlijk ben ik het daar helemaal mee eens... De opmerking over dat ie aan de vrouw van de zwarte ridder zou hebben gezeten is erg typerend ook, weet je gelijk hoe er daar over hem gedacht wordt. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #46 Gepost op: 25-12-2005, 13:16:09 »
Slecht: Dat hij en Andreas de proef wilden saboteren om hun eigen hachje te redden. Door schuldgevoel niet gedaan gelukkig.
Alleen daarom al mogen Olivier, Andreas, Silke en Iris al geen koning worden. Maar ja .... in oorlog is toch alles veroorloofd?

Goed:
Dat Olivier ,terwijl onder grote druk door Iris en Silke stond, Stella niet sommeerde om Oberon te verlaten maar haar juist indirect hielp.
Plus dat hij en Andreas, grotendeels vanwege schuldgevoel, toch niet de herendienst saboteerden. Hadden ze dat wel gedaan dan zaten in het kasteel naar mijns inzien vier laffe honden.

Jammer dat zijn poging om het kloof tussen arm en edelen te verkleinen mislukt is. Dat was wel een spontane, oprechte poging van hem. Mag gezegd worden vind ik.
« Laatst bewerkt op: 25-12-2005, 13:30:13 door Zartan »
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #47 Gepost op: 25-12-2005, 13:42:59 »
Slecht: Dat hij en Andreas de proef wilden saboteren om hun eigen hachje te redden. Door schuldgevoel niet gedaan gelukkig.
Alleen daarom al mogen Olivier, Andreas, Silke en Iris al geen koning worden. Maar ja .... in oorlog is toch alles veroorloofd?

Goed:
Dat Olivier ,terwijl onder grote druk door Iris en Silke stond, Stella niet sommeerde om Oberon te verlaten maar haar juist indirect hielp.
Plus dat hij en Andreas, grotendeels vanwege schuldgevoel, toch niet de herendienst saboteerden. Hadden ze dat wel gedaan dan zaten in het kasteel naar mijns inzien vier laffe honden.

Jammer dat zijn poging om het kloof tussen arm en edelen te verkleinen mislukt is. Dat was wel een spontane, oprechte poging van hem. Mag gezegd worden vind ik.


Heel tof gezegd Zartan.... ::hug::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #48 Gepost op: 25-12-2005, 13:54:27 »

Heel tof gezegd Zartan.... ::hug::

Dank U.

Alleen vond ik de gedachten van de 4 edelen om de boel (te pogen) te saboteren niet gepast. Ben jij het daarmee ook eens als Olivier-diehard?

Mooi is toch wel dat alle kandidaten iets goeds in zich hebben.

ps. en ik ben niet zo'n Olivier fan!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline LiS-tig

  • Forumlid
  • oberon...
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #49 Gepost op: 25-12-2005, 17:51:53 »
Ik had niet verstaan dat de vier edelen de proef wilden doen mislukken????
Ik zag er maar twee staan hoor, Andreas en Olivier... maar de inleesstem kan natuurlijk vanalles 'zeggen'
Maar goed dat hun geweten hun de juiste beslissing deed nemen, bank vooruit voor de twee mannen!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #50 Gepost op: 25-12-2005, 18:32:18 »
Ik had niet verstaan dat de vier edelen de proef wilden doen mislukken????
Ik zag er maar twee staan hoor, Andreas en Olivier... maar de inleesstem kan natuurlijk vanalles 'zeggen'

Ehm...ik dacht dat Silke de armen moest bezig houden. Dus kunnen Andreas en Olivier het ook samen bekokstoofd hebben. Dus je hebt gelijk, LiS-tig.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #51 Gepost op: 25-12-2005, 19:37:27 »
Goed van beiden , dat ze tot inzicht kwamen en wilde dat de herendienst mislukte op een "eerlijke" manier... ::tandpastasmiley::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #52 Gepost op: 26-12-2005, 18:02:33 »
Millesime kent Olivier ook op een of andere manier  :D Maar denk je dat als je hem niet gekend had, dat hij dan nog steeds je favoriet zou zijn  ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #53 Gepost op: 26-12-2005, 18:40:24 »
Millesime kent Olivier ook op een of andere manier  :D Maar denk je dat als je hem niet gekend had, dat hij dan nog steeds je favoriet zou zijn  ???

Toch nog altijd liever dan Dolf en Erik... Trouwens mijn grootste favorieten waren Bob en Cor...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #54 Gepost op: 31-12-2005, 08:28:24 »
Olivier,

Je hebt dapper het strijdperk verlaten.. Je was een ridder waardig. Jammer dat je geen eindduellist was.. Maar ja in reality zijn de "zwarte schapen" dikwijls finalist maar nooit eindwinnaar...

Bedankt je hebt het goed gedaan....

Beste wensen voor 2006


Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #55 Gepost op: 31-12-2005, 11:33:15 »
Weer een duel dit keer verloren. Dat deed je eervol. En je had een waardige tegenstander tegenover je.

Verder subliem dat je gewoon fair bleef bij het Jenga spel. Ik was niet altijd een grote fan van je (wellicht door alles wat uitvergroot werd). Maar je hebt wel mijn respect en waardering verdient. Proficiat  ::ok::

En ik denk dat bier drinken met jou garant staat voor plezier! Dus ik toast er eentje op je.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #56 Gepost op: 3-01-2006, 09:55:09 »
Ik ben blij dat ik uit ervaring kan zeggen dat het inderdaad prima bier drinken is met Ollie, al heeft hij zelf liever een Baco.

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #57 Gepost op: 5-01-2006, 19:43:35 »
Je bent gewoon een keilebak Cor en Ollie ook
,Trouwens ik ken er nog een paar,wie waren dat nu ook alweer?
Jammer dat ik al bij aflevering 6 moest gaan wieberen.
Kutkaarsen
Citaat van: Cor Regent met Rode Neus link=topic=20407.msg593851#msg593851
 date=1136278509
Ik ben blij dat ik uit ervaring kan zeggen dat het inderdaad prima bier drinken is met Ollie, al heeft hij zelf liever een Baco.

Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #58 Gepost op: 6-01-2006, 09:40:47 »
Hé Fredje, wat is een "keilebak?"
Tsja, die kaarsen hé... Die zullen voor 4 mensen voortaan altijd traumatiserend werken, voor mij staan ze gelukkig nog steeds voor romantiek  ;)
Ik hoop je snel weer tegen te komen trouwens!

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #59 Gepost op: 6-01-2006, 13:30:58 »
he lamzakken, zouden jullie ergens elders willen gaan lullen over kaarsen en romantiek, dat is hier wel mijn topic he, opzouten.... ::rofl::