Auteur Topic: Olivier [kandidaat B]  (gelezen 25381 keer)

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #20 Gepost op: 12-11-2005, 18:08:43 »
die olivier ziet er wel goed uit. ::hug::zal hij wat spanning opbouwen? Ben benieuwd naar vanavond.
met een knap koppie alleen zal hij het waarschijnlijk ook niet redden, hij zal toch wat uit zijn schulp moeten kruipen.
op de foto's te zien bij de topic nieuwe deelnemers kan hij het blijkbaar het vinden met Silke
« Laatst bewerkt op: 12-11-2005, 18:21:18 door deja-vu »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #21 Gepost op: 12-11-2005, 18:55:54 »
Zijn beiden van westvlaanderen heb ik begrepen... Goede kandidaten daar zeg zowel in OBERON als in Expeditie Robinson.... ::bravo::

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #22 Gepost op: 12-11-2005, 19:58:33 »
met een knap koppie alleen zal hij het waarschijnlijk ook niet redden, hij zal toch wat uit zijn schulp moeten kruipen.
op de foto's te zien bij de topic nieuwe deelnemers kan hij het blijkbaar het vinden met Silke

::love:: ik denk dat hij bij alle vrouwen in oberon wel in de smaak valt. want veel soeps zit er niet tussen. Als je praat over het lichamelijke. ::rofl::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #23 Gepost op: 12-11-2005, 21:10:21 »
Cor en Olivier alle twee wel coole ridders ....  8)

Offline LadyHawk

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #24 Gepost op: 12-11-2005, 21:28:21 »
He's got the looks!  :P

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #25 Gepost op: 14-11-2005, 16:18:07 »
what about the brains?????

Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #26 Gepost op: 14-11-2005, 16:30:15 »
Dat zal nog moeten blijken.... Hij lijkt me wat schuw, komt (nog) niet zoveel in beeld.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #27 Gepost op: 18-11-2005, 16:06:30 »
Dat zal nog moeten blijken.... Hij lijkt me wat schuw, komt (nog) niet zoveel in beeld.

Och.. als jij ergens nieuw binnenkomt en Belg bent dan sta je niet meteen vooraan te schreeuwen bij beslissingen in een groep die er al 2 weken zit toch?? ;D

Eerst even kat uit de boom kijken, je inwerken.. Kijken wat voor vlees je in de kuip hebt en hoe de groepsdynamiek is.. Dan kan je je tactiek bepalen ::trots::

Benieuwd wat we komende weken van de 'nieuwlingen' gaan zien :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #28 Gepost op: 19-11-2005, 09:30:41 »
nog ene van bachten de kupe...
  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: mijn nieuwe favo  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: woont niet ver van mij, is bijna even oud (jong) en heeft de zelfde  :-X :-X zoals ik  ::jaja:: ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #29 Gepost op: 22-11-2005, 14:32:39 »
::love:: ik denk dat hij bij alle vrouwen in oberon wel in de smaak valt. want veel soeps zit er niet tussen. Als je praat over het lichamelijke. ::rofl::
idd,er zit bij Oberon geen prachtige verschijning bij zoals SOFIETJE v/d Farm. maar zoals Lorelei zegt, (moest Belg niet doorstrepen hoor) komt hij als nieuweling niet het spel in,met de intensie van "ik zal hier direct de lakens eens uitdelen" bleef rustig, alles eerst overlopen,idd de kat uit de boom kijken.wat zijn wij vlamingen toch lieverdjes he (de een al wat meer dan de ander)  ::tandpastasmiley::
wat wou ik nu eigenlijk zeggen? aja ik hoop dat hij ver zal geraken.
Olivier, ik duim voor je   ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #30 Gepost op: 24-11-2005, 16:04:05 »
Maar Olivier komt op mij niet als een lievertje over hoor.... Lijkt me op zich een gezellige vent die wat in z'n mars kan hebben...

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #31 Gepost op: 27-11-2005, 10:51:32 »
Ik had graag gezien dat Fred wat langer met Olivier en Cor
in het programma had gezeten.
Trouwens goeie kandidaten die 2 zeg,kan je volgens mij ook
mee lachen wat natuurlijk ook belangrijk is.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #32 Gepost op: 2-12-2005, 22:31:54 »
Olivier, stel dat er geen ondertiteling zou staan,zullen de Nederlandse kijkers "ons" taaltje begrijpen?  ::rofl:: ::rofl:: jij,Erik,Silke ?  8) 8) 8)   ::ok:: ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #33 Gepost op: 3-12-2005, 00:18:48 »
Ja hoor Koekoe, geen enkel probleem.

Ik ben zooooooooooooooooooooo blij dat Olivier in het kasteel terecht is gekomen! Ik hoop dat hij volgende keer regent wordt en gevrijwaard is van een duel.
Andreas en hij zijn mijn favoriete kandidaten  ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #34 Gepost op: 3-12-2005, 00:41:32 »
Ja hoor Koekoe, geen enkel probleem.

Ik ben zooooooooooooooooooooo blij dat Olivier in het kasteel terecht is gekomen! Ik hoop dat hij volgende keer regent wordt en gevrijwaard is van een duel.
Andreas en hij zijn mijn favoriete kandidaten  ;)
::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #35 Gepost op: 3-12-2005, 11:07:43 »
olivier is vrij veel in beeld gekomen deze week, ben wel benieuwd of hij zich in het kasteel kan handhaven tss die drie vrouwen, hij was alleszins welgekomen aan de reactie van de dames te zien. alleen jammer dat hij niet heeft moeten dueleren om zijn plaats in het kasteel....en jammer dat hij niet samen met cor edele was want zo te zien konden die twee heel goed met elkaar om.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #36 Gepost op: 3-12-2005, 12:51:32 »
Ik vond het tof van Cor om zijn plaats af te staan aan Olivier... Hij verdiende het en blijkbaar komen die 2 goed overeen... Olivier en Andreas, dat zie ik wel zitten... Als het volgende week maar goed blijft gaan... Want dan zal Olivier moeten duelleren en als dat tegen Erik wordt zal hij uit zijn pijp moeten komen...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #37 Gepost op: 6-12-2005, 11:05:39 »
Ja hoor Koekoe, geen enkel probleem.

Ik ben zooooooooooooooooooooo blij dat Olivier in het kasteel terecht is gekomen! Ik hoop dat hij volgende keer regent wordt en gevrijwaard is van een duel.
Andreas en hij zijn mijn favoriete kandidaten  ;)

Bij mij Olivier en Candida.. Andreas is ne toffe maar te softie om een Koning te worden...
Ik zeg het Andres is meer een schattige schildknaap.

Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #38 Gepost op: 6-12-2005, 11:26:56 »
Ik denk dat mocht het op een duel aankomen tussen Olivier en Eric dat Olivier het gaat winnen omdat hij super gemotiveerd zal zijn om te willen winnen. Aan Eric's strijdlust zal het ook niet liggen maar met alleen domme-kracht kom je er niet.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #39 Gepost op: 6-12-2005, 11:38:30 »
Daar zit ik nu echt op te wachten :  ::rofl::
Een duel : Eric - Olivier : de twee westvlamingen tegen mekaar.
En wie wint er : ?????

 ::bravo::
Oliviernatuurlijk !
Gesteunde door Jonckvrouwe MILLESIME ! :-*