Auteur Topic: Olivier [kandidaat B]  (gelezen 25380 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Olivier [kandidaat B]
« Gepost op: 4-11-2005, 22:26:08 »


Naam: Olivier Vermeersch
Leeftijd: 31 jaar
Woonplaats: Torhout


Wat vinden jullie van onze nieuwe kandidaat Olivier????
Ik denk dat hij wel een sterke indruk zal maken. Heel sympathiek zijn eerste optreden....
Vroeg direkt wat ze van hem verwachten... goed begonnen....
Welkom in het armenhuis van OBERON... ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 10-11-2005, 14:15:21 door Test »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Nieuwe kandidaat [B] Olivier
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2005, 22:27:27 »
ik vind hem sympathiek  ::ok:: en ik vind de reacties op zijn komst weer (zoals te verwachten) tegenvallen... sommige mensen kunnen ook echt niet tegen onverwachte wendingen van een spel he  ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Nieuwe kandidaat [B] Olivier
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2005, 22:30:25 »
Lijkt me wel een toffe gast die Olivier.
Hij pakte het in elk geval verstandig aan bij binnenkomst, ben benieuwd wanneer we meer acties van hem te zien krijgen  :)
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2005, 22:33:42 »
Ik vind het jammer dat hij niet zoveel is geweest deze aflevering.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #4 Gepost op: 4-11-2005, 22:34:42 »
Dat komt nog. Zo zijn er wel meer die stiller aanwezig zijn maar dan toch ineens op de voorgrond komen : zoals Candida bv...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #5 Gepost op: 5-11-2005, 00:34:23 »
Ik vond het een totaal onnodige toevoeging aan het spel. Er was vanaf het begin af aan rekening gehouden met mensen die de noodklok konden luiden en dan was het spel voor die personen afgelopen. Akkoord...
Maar ik begrijp niet waarom er nu voor Jeroen iemand in de plaats moest komen. Komen er volgende week weer 2 nieuwe personen, omdat Hedwig en Isaak hebben opgegeven?? Zoals iemand, ik geloof Erik?, al zei is het niet eerlijk voor de achterblijvers. Ze verwachten met minder over te blijven terwijl het aantal gelijk blijft ???

En nu meende ik in de preview naar vorige week weer een nieuw gezicht te zien. Kan zijn dat het Andreas was vanaf een andere invalshoek, maar het ging te snel om goed te kunnen zien. Iemand iets over opgevallen?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #6 Gepost op: 5-11-2005, 01:02:15 »
Ja, ik vond het ook wel een beetje typisch, het is onderdeel van het spel, die noodklok. En de nieuweling heeft ook een fysiek voordeel omdat hij er korter in zit. Maar we zullen Olivier afwachten. :)

De trailer voor volgende week moet ik nog eens bekijken.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #7 Gepost op: 5-11-2005, 08:05:43 »
het is misschien niet dom van hem om wat low-profiel te blijven in het begin, hj maakt zeker niet dezelfde fout die Dolf maakte bij zijn entree in het armenhuis....

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #8 Gepost op: 5-11-2005, 10:32:53 »
Hij kon natuurlijk nooit weten dat Dolf een fout gemaakt had want daar was hij niet bij,dus dat kan nooit de reden zijn dat hij zich low-profile hield.Ik denk eerder dat hij een beetje verlegen is en ook dat hij zich nogal geintimideerd voelde door bepaalde mensen.En zoals in ieder reality-programma heb je afvallers en nieuwkomers dus waarom niet in deze.ik zie het hele probleem niet?
het is misschien niet dom van hem om wat low-profiel te blijven in het begin, hj maakt zeker niet dezelfde fout die Dolf maakte bij zijn entree in het armenhuis....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #9 Gepost op: 5-11-2005, 11:45:14 »
het is misschien niet dom van hem om wat low-profiel te blijven in het begin, hij maakt zeker niet dezelfde fout die Dolf maakte bij zijn entree in het armenhuis....

Natuurlijk kon hij dat niet weten, maar Dolf en ook Isaak  hebben beiden wel degelijk  een kapitale fout gemaakt door zo vlug mogelijk in het kasteel te willen belanden.

Hij kon natuurlijk nooit weten dat Dolf een fout gemaakt had want daar was hij niet bij,dus dat kan nooit de reden zijn dat hij zich low-profile hield.Ik denk eerder dat hij een beetje verlegen is en ook dat hij zich nogal geintimideerd voelde door bepaalde mensen.En zoals in ieder reality-programma heb je afvallers en nieuwkomers dus waarom niet in deze.ik zie het hele probleem niet?


Ik vind die nieuwkomer wel goed. Jeroen heeft tenslotte zijn voet verstuikt en is er niet vrijwillig uitgegaan. Hij werd gedwongen met die pijnlijke voet...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #10 Gepost op: 6-11-2005, 11:27:37 »
Hij moet wel een eerlijke kans krijgen. De enige consequentie zou kunnen zijn, dat hij slechts de tegenwaarde van driekwart van de hoofdprijs krijgt, MOCHT hij het spel winnen.

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #11 Gepost op: 6-11-2005, 15:30:19 »
Goeie binnenkomer van Olivier ::ok::paste zich direct aan
door te vragen wat hij voor de arme kon betekenen.
Trouwens niet erg netjes van Eric en Isaak om hem geen
kans te geven en hem direct links te laten liggen en daarmee
direct hun eigen graf te graven om het koningschap te verkrijgen,
want daar maak je jezelf niet geliefd mee bij de andere armen wat
natuurlijk wel de bedoeling is van het spel wil je koning(in)worden?
van Isaak weten we natuurlijk al hoe dat is afgelopen,en als je echt zo'n
winnars mentaliteit hebt zoals hij beaamde dan toont het weinig karakter
om dan aan de bel te gaan hangen en het af te doen met ik kan mijn doel
hier niet bereiken,als hij gewoon was gebleven en zijn zogenaamde trots
had ingeslikt en zich normaal te gedragen bij de arme had hij vanzelf
weer een kans gekregen denk ik?alleen niet direct.
Mijn inziens kon hij de psychische druk niet aan en voelde hij het aan
als een vernedering om bij de armen te moeten zitten?
(misschien heeft hij het te hoog in zijn bolletje?)

Offline bosnimf

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #12 Gepost op: 6-11-2005, 17:40:46 »
Gunst ik dacht dat dit topic over Olivier ging en niet over de karakter eigenschappen van Eric of Isaak. ???

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #13 Gepost op: 6-11-2005, 17:52:34 »
Nog te weinig van Olivier gezien om een goede mening over te kunnen geven. Als volslagen onbekend persoon in een groep komen is meestal lastig is gebleken (bijvoorbeeld in andere programma's waar de nieuweling soms gelijk eruit wordt gestemd, wat bij Oberon gelukkig niet kan).


In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #14 Gepost op: 6-11-2005, 19:38:58 »
Het gaat ook over Olivier want Eric en Isaak hadden besloten
om hem links te laten liggen.
Gunst ik dacht dat dit topic over Olivier ging en niet over de karakter eigenschappen van Eric of Isaak. ???

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #15 Gepost op: 7-11-2005, 11:30:13 »
laten we de komende weken maar afwachten, ik hoop wel dat ie een beetje meer luchtigheid in het spel brengt. ::zwaai::

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #16 Gepost op: 7-11-2005, 17:13:51 »
Nog te weinig van Olivier gezien om een goede mening over te kunnen geven. Als volslagen onbekend persoon in een groep komen is meestal lastig is gebleken (bijvoorbeeld in andere programma's waar de nieuweling soms gelijk eruit wordt gestemd, wat bij Oberon gelukkig niet kan).

maar hij zal waarschijnlijk zijn duel moeten verdienen, ik kan mij inbeelden dat de armen hem niet direct de kans zullen schenken om in duel te treden en begevolg een plaats in het kasteel te verwerven

Edit: quote gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 7-11-2005, 19:52:40 door Test »

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #17 Gepost op: 10-11-2005, 15:04:15 »
nog ene van bachten de kupe...

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #18 Gepost op: 11-11-2005, 19:38:25 »
die olivier ziet er wel goed uit. ::hug::zal hij wat spanning opbouwen? Ben benieuwd naar vanavond.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Olivier [kandidaat B]
« Reactie #19 Gepost op: 12-11-2005, 01:30:00 »
Goed gewerkt vanavond Olivier samen met je helper Cor (een stuk van mijn voornaam....) maar voor mij gelukkig dat Polly geen regentes werd. Ik was wel blij met de winst van Candida...
En volgende week geen builenpest oplopen aub....!