Auteur Topic: Grappige momenten!  (gelezen 19985 keer)

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Grappige momenten!
« Reactie #20 Gepost op: 22-10-2005, 21:45:20 »
Stella zei:"het is kut met peren", daar leid ik vanaf dat ze inderdaad weinig hadden gegeten in het armenhuis!
Ik denk het ook, ::joehoe:: ze zag er wat bleek scheterig uit.

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Grappige momenten!
« Reactie #21 Gepost op: 23-10-2005, 09:42:35 »
Het lijkt mij iemand die allen maar loopt te klagen.Ik zag in het voorstukje van aflevering 3 dat ze in een soort heksenkring bezig was,wat een onnozel gedoe zeg en die wilt Koningin worden?Volgens mij ging je toedertijd direct op de brandstapel of op Huubstapel leuke woordspeling trouwens ik verzin hem terplekke LOL.
Ik denk het ook, ::joehoe:: ze zag er wat bleek scheterig uit.

Offline freubel

  • Forumlid
Re: Grappige momenten!
« Reactie #22 Gepost op: 27-10-2005, 21:01:23 »
Het eiland

Het leven op Het Eiland in Apenheul Apeldoorn is niet meer hetzelfde na de dood van Bongo. In augustus van dit jaar overleed de populaire zilverrug gorillaman. Nu de as van deze leider over het gorilla-eiland is uitgestrooid, rijst de vraag: wie wordt zijn opvolger?

Toevallig eenzelfde soort intromuziekje,
rollend van de bank hikkend weer proberen te volgen.

Geweldig!!! ::rofl::

Offline sirione

  • Forumlid
  • always in charge
Re: Grappige momenten!
« Reactie #23 Gepost op: 28-10-2005, 13:24:43 »
Het eiland

Het leven op Het Eiland in Apenheul Apeldoorn is niet meer hetzelfde na de dood van Bongo. In augustus van dit jaar overleed de populaire zilverrug gorillaman. Nu de as van deze leider over het gorilla-eiland is uitgestrooid, rijst de vraag: wie wordt zijn opvolger?

Toevallig eenzelfde soort intromuziekje,
rollend van de bank hikkend weer proberen te volgen.

Geweldig!!! ::rofl::

Hahahaha inderdaad fantastisch! Zo komen programmamakers dus aan hun ideeën  ::rofl::

Offline bosnimf

  • Forumlid
Re: Grappige momenten!
« Reactie #24 Gepost op: 28-10-2005, 13:52:01 »
Het lijkt mij iemand die allen maar loopt te klagen.Ik zag in het voorstukje van aflevering 3 dat ze in een soort heksenkring bezig was,wat een onnozel gedoe zeg en die wilt Koningin worden?Volgens mij ging je toedertijd direct op de brandstapel of op Huubstapel leuke woordspeling trouwens ik verzin hem terplekke LOL.

Helaas is het alleen zo dat in Oberon geen sprake is van een katholieke kerk, dus ook geen heksenverbranding.
Heksen genoten onder de bevolking veel aanzien en respect en konden o.a. mensen genezen. Het woord heks komt van het woord vroedvrouw en die kennen wij tegenwoordig ook nog steeds.
Bovendien iemand met respect voor de natuur zou ik niet onnozel noemen.

tevens even dit (wikepedia)
Het is een misverstand te geloven dat de grote heksenvervolgingen zich in de Middeleeuwen afspeelden. Het was pas ná deze periode dat de eerste heksenprocessen de kop opstaken. Weliswaar was het geloof in hekserij veel ouder, maar totdan toe werd de schuldige niet ter dood gebracht, zoals dat in de tijd van de grote heksenvervolging, namelijk de zestiende en zeventiende eeuw, wel de straf was. Ook golden voor heksen in die tijd de normale procesregels. Heksenprocessen waren een uitvloeisel en een opvolger van de ketterprocessen die plaatsvonden tijdens de reformatie. Opvallend genoeg was het tijdens de Verlichting dat mensen die zich bezighielden met kruidengeneeskunde of zich niet hielden aan de kerkelijke regels al gauw voor een heks werden aangezien en op grond daarvan vervolgd en vaak op een wrede manier vermoord, op de brandstapel, of, zoals in Engeland gebruikelijk, door ophanging.
« Laatst bewerkt op: 28-10-2005, 13:56:40 door bosnimf »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #25 Gepost op: 28-10-2005, 21:33:08 »
Erik die zegt "ze zullen mij als "domme West-Vlaming" wel aanduiden,want men begrijpt me toch niet"  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
 als mede West-Vlaming begrijp ik jou zeer goed hoor Erik  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #26 Gepost op: 28-10-2005, 21:44:15 »
Erik die zegt "ze zullen mij als "domme West-Vlaming" wel aanduiden,want men begrijpt me toch niet"  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
 als mede West-Vlaming begrijp ik jou zeer goed hoor Erik  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Wat bedoel je? ???

 ;) :P
Geniet nooit met mate...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Grappige momenten!
« Reactie #27 Gepost op: 28-10-2005, 21:57:09 »
Die blik van Erik als hij vertelt dat hij het kasteel nu op z'n duimpje kent.. en ze 's nachts in hun slaap zachte voetjes op de grond gaan horen trappelen...  ::rofl:: Ik zie ze al onder hun dekbed wegkruipen  ::tandpastasmiley::

De blikken van een aantal als Polly verklaart dat ze nu met een Midzomernacht ritueel beginnen.. terwijl iedereen watertandend staat te kijken naar het buffet  ;D 'Ik heb geen idee waar het over gaat alles wat ik weet is dat het eten koud wordt'  ::tandpastasmiley::

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #28 Gepost op: 28-10-2005, 22:06:54 »
Wat bedoel je? ???

 ;) :P
  over grappige momenten gesproken...   ::ok:: ::ok:: ::ok::

 

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #29 Gepost op: 28-10-2005, 22:17:33 »
Erik die zegt "ze zullen mij als "domme West-Vlaming" wel aanduiden,want men begrijpt me toch niet"  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
 als mede West-Vlaming begrijp ik jou zeer goed hoor Erik  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Hij zei toch "want men verstaat me toch niet"? Of heb ik hem verkeerd verstaan. :-[
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #30 Gepost op: 28-10-2005, 22:17:58 »
De blikken van een aantal als Polly verklaart dat ze nu met een Midzomernacht ritueel beginnen.. terwijl iedereen watertandend staat te kijken naar het buffet  ;D 'Ik heb geen idee waar het over gaat alles wat ik weet is dat het eten koud wordt'  ::tandpastasmiley::
::rofl:: Ja, dat vond ik ook een mooie ja.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten!
« Reactie #31 Gepost op: 28-10-2005, 22:19:25 »
Stella: "Ik doe alles voor de leuk, hè. Ik doe wel mijn best, maar..."
The British are not impressed.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #32 Gepost op: 28-10-2005, 22:30:41 »
Hij zei toch "want men verstaat me toch niet"? Of heb ik hem verkeerd verstaan. :-[
dat zei hij ook, FF   (denk ik toch) want ik begin nu zelf te twijfelen ('k begun nu zéve te twiffln) ::) ::) ::) ::)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #33 Gepost op: 28-10-2005, 22:33:46 »
dat zei hij ook, FF   (denk ik toch) want ik begin nu zelf te twijfelen ('k begun nu zéve te twiffln) ::) ::) ::) ::)
Naja, maakt niet uit verder hoor. :) Ben wel erg benieuwd hoe dat klinkt uit jouw mond IRL. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Grappige momenten!
« Reactie #34 Gepost op: 28-10-2005, 22:38:06 »
Bob die nogal wild komt aanhollen met 'n druivensap wat zouden ze tegen die vlekken gebruikt hebben in de ME ? :-X en dan verbaasd kijkt dat zijn kopje toch de beker niet vult ;D

De blik van Polly als de vraag gesteld wordt over of Bever gegeten mag worden op vrijdag oid ;D Elke keer als die beul een touw hakt zie je ze slikken >:D Hadden zich duidelijk nog niet goed genoeg ingeleefd in de 14e eeuwer ::rofl::

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten!
« Reactie #35 Gepost op: 30-10-2005, 11:16:43 »
Ik vond Erik erg grappig in deze aflevering, hoe die keek als ie het weer over Stella had ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten!
« Reactie #36 Gepost op: 5-11-2005, 13:35:46 »
Stella: "Ik ga even naar het toilet." Waar hebben we dat eerder gezien?
The British are not impressed.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten!
« Reactie #37 Gepost op: 5-11-2005, 17:31:01 »
Stella: "Ik ga even naar het toilet." Waar hebben we dat eerder gezien?

En dan na het gesmies met Fred en de opvallende stunt om de Isaak-wc-actie te herhalen nog volhouden dat je van niets wist en dat de overige Edelen er wat van hadden moeten zeggen. Bah, teleurstellend die Stella.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten!
« Reactie #38 Gepost op: 19-11-2005, 00:33:03 »
"Wat zijn die boeren stil, wat zijn die boeren stil..." ;D
The British are not impressed.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten!
« Reactie #39 Gepost op: 19-11-2005, 01:06:58 »
De koeienvlaaien die tegen het hout aan werden gegooid. Wat waren Stella en Polly dáár lekker mee bezig :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.