Auteur Topic: Grappige momenten!  (gelezen 19987 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Grappige momenten!
« Gepost op: 15-10-2005, 02:49:54 »
Ik mis dit topic nog...  ::tandpastasmiley::

Deel hier  alle grappige momenten uit de serie  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Grappige momenten!
« Reactie #1 Gepost op: 15-10-2005, 02:54:40 »
Uiteraard de 'mooning' actie van Stella naar de edelen toe die enigszins besmuikt en gegeneerd maar toch hartelijk erom lachen  ::rofl::

De blik in de ogen van Isaak tijdens de waterradproef, die zich zichzelf uit het water hengelend , vol overgave op de puzzel stortend verdwaasd realiseert dat zijn opponent reeds afgedropen is  ;D

Zijn verklaring lag slechts mijlenver van de waarheid:'Het was om dat water, zo koud..! Best wel zielig eigenlijk..'(meewarige blik)

Peter: 'Het was een tactische zet omdat ik nu niet al in het kasteel komen wil..'  ;D >:D
« Laatst bewerkt op: 15-10-2005, 02:58:26 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Grappige momenten!
« Reactie #2 Gepost op: 15-10-2005, 03:38:11 »
Isaak die bij het eten dat de kant van de armen uit dreigt te gaan - met het oog op de onvermijdelijke sancties op het overtreden van de wetten- net naar de wc gaat ('en daar komt een stukje schijterigheid naar boven bij mij  ::rofl:: briljante woordkeus  ::tandpastasmiley:: )  zodat hij het formeel niet 'gezien 'heeft en dus niet schuldig bevonden kan worden hoopt hij . Hij zei iets als 'Net als agent die bij een ongeluk 'per ongeluk' naar het verkeerde stoplicht kijkt'. ;D

Komt even later terug en vraagt dan quasi- naïef waar het eten gebleven is  ::rofl::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten!
« Reactie #3 Gepost op: 15-10-2005, 10:02:47 »
Met dat rad vroeg ik me af of het wel echt zo was dat Peter vantevoren had bedacht dat'ie de ander zou laten winnen of dat hij zichzelf met dat verhaal groot wilde houden, zijn gezicht voor en vooral na de proef spraken boekdelen vond ik. volgens mij gaf hij het écht op en bedacht hij die stategische zet er later bij.

Ik vonde de grappigste scene de belabberde acteerprestatie van Bob in bad en met de herendienst. 'armen armen het is in uw aller belang' ::rofl::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Grappige momenten!
« Reactie #4 Gepost op: 15-10-2005, 10:14:41 »
Ja ik vond die scenes in het bad met de overpeinzingen een beetje geforceerd overkomen, beetje jammer :)


Moest ook erg lachen om die opmerking van Jeroen ook bij de ontdekking van de staat van het armenhuis : 'Ik had de indruk van hier zijn de Hunnen gepasseerd .. waarschijnlijk een paar seniele Hunnen die dachten 'ok wat was het ook alweer, verkracht het huis en verbrand de vrouwen of is het nou andersom?'  ::rofl::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #5 Gepost op: 15-10-2005, 10:57:59 »
 het eerste wat je zag staan in de armenhut was een.....  ::rofl:: ::rofl::

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Grappige momenten!
« Reactie #6 Gepost op: 15-10-2005, 11:00:07 »
Uiteraard de 'mooning' actie van Stella naar de edelen toe die enigszins besmuikt en gegeneerd maar toch hartelijk erom lachen  ::rofl::

LOL ja die was erg leuk  ;D
Was net aan het zoeken op de Oberon-site van de Tros, maar kan het fragment helaas niet terugvinden.
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #7 Gepost op: 15-10-2005, 11:04:17 »
Haha veel van de leukste momenten zijn al opgenoemd, maar ik vond deze ook hilarisch:

Je herrinert je nog wel dat de ramen openstonden en dat de edelen dachtten dat er wellicht een armen binnen was geslopen. Op dat momente stonden ze naast een wapenrek met allerlei enorme wapens. Dus Dolf de regent pakte zo'n enorm wapen, met zo'n big smile op zijn gezicht van: "Wie niet weg is is gezien"  >:D

Heerlijk :)

Kan niet wachtten op aflevering 2!

~Tycho

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Grappige momenten!
« Reactie #8 Gepost op: 15-10-2005, 11:33:02 »
LOL ja die was erg leuk  ;D
Was net aan het zoeken op de Oberon-site van de Tros, maar kan het fragment helaas niet terugvinden.

Kijk eens op uitzendinggemist.nl dan kan je de hele aflevering online bekijken ;)

Ja die actie was erg leuk idd ja met die edelen die heel paranoïde meteen de grootste wapens uit hun arsenaal haalden om de vijand te verjagen, terwijl de armen lekker zitten te genieten in hun armenhut en geenszins van plan zijn- vooralsnog-  op rooftocht te gaan ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Grappige momenten!
« Reactie #9 Gepost op: 15-10-2005, 11:37:42 »
Kijk eens op uitzendinggemist.nl dan kan je de hele aflevering online bekijken ;)


Ow tuurlijk! thanks! ik ga gelijk ff kijken  ;D
...unbeschreiblich weiblich...

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Grappige momenten!
« Reactie #10 Gepost op: 15-10-2005, 11:55:30 »
Uiteraard de 'mooning' actie van Stella naar de edelen toe die enigszins besmuikt en gegeneerd maar toch hartelijk erom lachen  ::rofl::



Gevonden! ;D
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #11 Gepost op: 15-10-2005, 13:12:09 »
Ow ik vergat de quote van de Raadsheer toen hij uitlegde hoe die noodbel in elkaar zat (degene die je moet rinkelen als je uit Oberon wilt)

"Wat een heerlijk geluid"  >:D

~Tycho

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Grappige momenten!
« Reactie #12 Gepost op: 16-10-2005, 21:26:54 »
het eerste wat je zag staan in de armenhut was een.....  ::rofl:: ::rofl::
::rofl:: een schaap?  ::)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Grappige momenten!
« Reactie #13 Gepost op: 22-10-2005, 12:13:30 »
De uitspraak van ex-regent Dolf die probeert via de 'hiërarchie' van het armenhuis naar boven te 'kronkelen' maar ontdekt dat die er eigenlijk niet is.. 'Het is precies een geleide anarchistische democratie ' ... Ehh wat moeten we ons daarbij voorstellen Dolf  ??? ::)


De blik van Andreas ook wel een beetje sneu als ie op z'n sprietje bijtend z'n tijd uitzit. Dat was mooi kapoen  ;D


De waterputscene waar Bob zich tegoed doet aan de aanblik van twee dames die voorovergebogen bij de put bezig zijn  ;D En hoe hij daarop zijn keuze voor het katapulten lijkt te baseren  ::rofl::


Jeroen die als een 'os' tekeergaat op het veld bij het ploegen  ::trots::
En na de knak in zijn voet gewoon doorgaat om het duel te winnen (bikkel die vent  ;D )


Stella die aan tafel nadoet hoe het laagje vernis van de beschaving al na een paar dagen bij de mannen op het kasteel verdwenen is  :P


Isaak die weg zit te rationaliseren waarom zij het zo goed hebben en de armen het zo slecht 'Kijk we zijn het verplicht he.. zij worden er ook niet blij van als we níet genieten'  ::rofl::  sure...



Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #14 Gepost op: 22-10-2005, 13:21:35 »
Die droge opmerking van Zebardyn (plus zijn gezicht hierbij) als Stella een appel aan Andreas in de kooi geeft: "Het is niet te geloven... nou doet ze het weer!" ::rofl::
Geniet nooit met mate...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #15 Gepost op: 22-10-2005, 13:38:49 »
De hooibalen bij Stella die dan allemaal in de fik vliegen: 'oh neej he!' ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 22-10-2005, 16:19:48 door -ikke- »

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #16 Gepost op: 22-10-2005, 16:22:39 »
De opmerking van Stella over dat het eten niet eens opgeschept wordt voor haar vondt ik ook wel een mooie. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten!
« Reactie #17 Gepost op: 22-10-2005, 17:08:10 »
"Mijn eerste keus is er nog, Riet en Candida." (ik weet niet meer precies wie...)
"En wie wou je het eerst?"
The British are not impressed.

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Grappige momenten!
« Reactie #18 Gepost op: 22-10-2005, 17:44:25 »
Ik vond het wel grappig toen men zei 'het is etenstijd' en Stella antwoordde:
'het is al sinds gisteren etenstijd!'
 ::tandpastasmiley::
o ja, maar die had volgens mij veel honger.Wat denk je???

Offline sirione

  • Forumlid
  • always in charge
Re: Grappige momenten!
« Reactie #19 Gepost op: 22-10-2005, 18:32:22 »
o ja, maar die had volgens mij veel honger.Wat denk je???

Stella zei:"het is kut met peren", daar leid ik vanaf dat ze inderdaad weinig hadden gegeten in het armenhuis!