Auteur Topic: Fred [kandidaat NL]  (gelezen 33138 keer)

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #40 Gepost op: 20-10-2005, 09:47:11 »
Fred wordt geïntroduceerd als ‘echte rotterdammer’ en de meeste Nederlanders weten dan meteen waar ze aan toe zijn.  Recht voor z’n raap, onbehouwen en weinig taktvol. Het woord subtiliteit staat niet in het Rotterdams woordenboek. Of Fred ook echt zo is, blijkt nog helemaal nergens uit, omdat de beste man in aflevering 1 amper aan het woord of in beeld komt, behalve dan het fameuze moment waarop hij Dolf uitlokt om een glaasje water te komen drinken. Wie zou dat nou niet doen als arme om een edele uit te dagen!! Ik vond het persoonlijk een heerlijke actie. Ik hoop dat hij dit blijft doen! De edelen zijn nog niet écht hard maar spelen een leuk rollenspel, anders hadden ze de insubordinatie van Jeroen en Fred ongetwijfeld keihard aangepakt, ik had dat eigenlijk verwacht en dat was leuk geweest voor de kijker. Maar goed. komt misschien nog wel 
;D

Heeft Fred al wat gezegd dan in de eerste aflevering?
het enigste wat ik van die gozer gehoord heb is ,ik heb het hout gehaald wie gaat het water halen?.Ik geloof ook niet dat het een van de vlugste is in dat programma?die komt allen om vakantie te vieren geloof ik.Nee geef mij dan die andere gozer maar hoe heet die roze ridder ook alweer ?oh ja Isaak lekker achterbaks daar houen de mensen wel van.Mijn favoriet tot nu toe is zeker Isaak ik denk ook dat hij wel lang zal blijven juist omdat hij zo sneeky speelt ,(maar dat is alleen mijn mening hoor)Tis uiteindelijk maar een spelletje toch?

Ja, vond het inderdaad ook erg opvallend dat hij echt het 'spel' speelt. Ben benieuwd hoe die kerel in het echt is. 't is overduidelijk spel. Volgens mij lagen de deelnemers achter de schermen ook de hele tijd in een deuk om zichzelf en elkaar. Volgens mij was hij liever acteur geweest en zag hij Oberon als noodoplossing  ::tandpastasmiley::

 
« Laatst bewerkt op: 20-10-2005, 11:05:11 door suusvdburgt »

Offline Ballonrosso

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oberon t'rijk aan de armen!
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #41 Gepost op: 21-10-2005, 20:29:17 »
Nu moet ik toch wel ff kwijt dat ik in de eerste aflevering weinig spektaculeers heb gezien.
Het is omdat er een bekende van mij in meedoet(speeld) dat ik ben blijven kijken.
Want ik vond het allemaal wat slaapverwekkend.
Ik hoop dat aflevering 2 wat meer aktie geeft.

Ik denk dat je nog voor heel wat verassingen komt
te staan met die Fred?Hij lijkt mij wel een gozer
die recht voor zijn raap is.Misschien kan je wel
lachen met hem weet ik veel.maar het kan net zo goed
 een lul zijn(al geloof ik dat niet)
maar ik denk dat dit programma heel anders wordt en
veel beter als die andere programma's.Ik heb begrepen dat
 het ook een soort historisch programma wordt?
Het wordt niet voor niets op de publieke omroep
uitgezonden(dus geen sensatie programma denk ik?)
::ohno::
Recht voor z'n raap

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #42 Gepost op: 21-10-2005, 21:30:23 »
Wat een heerlijke Rotterdammer  ::bravo:: (just me  :D )
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Ballonrosso

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oberon t'rijk aan de armen!
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #43 Gepost op: 21-10-2005, 22:08:25 »
   ::rofl:: Ik vond hem wel goed dat hij die dolf van dat water liet drinken! Volgens mij gaan we van die Fred nog heel wat horen!!!
Je zag het aan z'n ogen. Ik kijk met spanning af naar de volgende uitzending.
Maar rookt hij dan? Ik heb het niet gezien.
::oink::

 ::oink:: ::oink::Volgens mij zag ik hem net in aflevering 2 roken????
Hij zat met een grote handschoen aan, en deze hield hij bij z'n mond.
Achter die handschoen zag ik rook vandaan komen.
Hadden ze toen ook al stiekume rokers.  : ::tandpastasmiley::
Recht voor z'n raap

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #44 Gepost op: 23-10-2005, 08:47:27 »
Volgens mij zat hij gewoon een stoom af te blazen
omdat hij het niet zo op die Dolf heeft denk ik?
Hij probeerde in het kasteel al een beetje de interessante
jongen te wezen en nu bij de arme wil hij ook de boel
een beetje naar zijn hand zetten.Het wordt tijd dat de
arme een beetje meer tegengas gaan geven.

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #45 Gepost op: 23-10-2005, 21:21:52 »
Trouwens gingen de arme vroeger niet op rooftocht,daar heb ik
nog niets van gezien of deden ze het zo goed dat de camera's
het niet ontdekten.

Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #46 Gepost op: 24-10-2005, 17:48:38 »
Nae laird! We willna be fooled again!


Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #47 Gepost op: 24-10-2005, 18:10:00 »
Sam Vimes would not have liked this. ::ohno::
Het lijkt me dat Fred en Discworld 'worlds apart' zijn.
« Laatst bewerkt op: 24-10-2005, 18:13:33 door Castor_en_Pollux »

Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #48 Gepost op: 25-10-2005, 16:54:19 »
Boring man, bite his head off !

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #49 Gepost op: 25-10-2005, 17:49:53 »
Boring man, bite his head off !
your in the wrong topic,you should go to the Isaac fanclub
so it seems?Fred may be boring but at least he is no hippocrite from
wat i have seen of him so far.
« Laatst bewerkt op: 25-10-2005, 17:51:34 door KiKevNeFred »

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #50 Gepost op: 29-10-2005, 11:32:58 »
is die kerel in het echt ook zo'n eeuwige zeurkous?
hij wordt wel geportretteerd als mentally disabled zeg door de programmamakers. daar is hij vast niet blij mee.

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #51 Gepost op: 29-10-2005, 11:44:04 »
Heeft hij vast geen problemen mee(ik denk dat hij vrij stevig in zijn sandalen staat)?En wat jij noemt mentally disabled noem ik recht door zee en geen geslijm.Hij lijkt mij ook iemand die niet bang is voor zijn positie en als je goed gekeken hebt heeft hij ook gezegd dat iedereen een beetje rekening met elkaar moet houden,als dat mentally disabled is schiet mij dan maar in een Cond?
is die kerel in het echt ook zo'n eeuwige zeurkous?
hij wordt wel geportretteerd als mentally disabled zeg door de programmamakers. daar is hij vast niet blij mee.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #52 Gepost op: 29-10-2005, 12:09:00 »
Heeft hij vast geen problemen mee(ik denk dat hij vrij stevig in zijn sandalen staat)?En wat jij noemt mentally disabled noem ik recht door zee en geen geslijm.Hij lijkt mij ook iemand die niet bang is voor zijn positie en als je goed gekeken hebt heeft hij ook gezegd dat iedereen een beetje rekening met elkaar moet houden,als dat mentally disabled is schiet mij dan maar in een Cond?

Ik snap hier even de ballen van. Volgens je naam, foto en begeleidende tekst van het realityteam ben jij DE Fred van Oberon. Maar waarom schrijf je in al je posts steevast "hij" als je het over Fred hebt en niet "Daar heb IK geen problemen mee"
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #53 Gepost op: 29-10-2005, 12:10:55 »
nee, stevig in z'n schoenen zou ik hem zeker niet willen noemen. Hij klaagt de hele tijd en levert alleen maar commentaar en zie hem verder niks doen. Zo komt het voor de kijker in ieder geval over. Of dat reëel is vraag ik me dus af. Want ik vind dat alle kandidaten nogal eenzijdig worden weergegeven. Vraag me af voor welke rol hij gecast is, tot nu toe speelt hij de befaamde 'slachtofferrol', of is hij zo ook echt? de kijker zal het nooit weten. Maar zo leren we hem wel kennen. En onbeholpenheid is niet bepaald gelijkwaardig aan recht-door-zee zijn.  ::rofl:: nee, net zoals andere kandidaten begint het op een parodie te lijken.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #54 Gepost op: 29-10-2005, 12:18:31 »
Ik snap hier even de ballen van. Volgens je naam, foto en begeleidende tekst van het realityteam ben jij DE Fred van Oberon. Maar waarom schrijf je in al je posts steevast "hij" als je het over Fred hebt en niet "Daar heb IK geen problemen mee"

Cynneke, dat komt omdat niet iedere kandidaat wil dat iedereen weet dat hij/zij kandidaat is. Dat ivm veel vragenstellen e.d. En het kan zo zijn dat het van de Tros/het contract niet mag om je op andere forums te vertonen. (zoals bijv. bij TerraIncognita.tv)
Maar Fred is echt de Fred uit Oberon. En sinds gister heeft Fred toestemming gegeven om Erkend Insider te worden, zodat iedereen het kan zien (groen in infocenter, ondertitel)
Mocht je nog vragen hebben, PM mij of de andere crewleden even ;)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #55 Gepost op: 29-10-2005, 12:38:29 »
Klopt

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #56 Gepost op: 29-10-2005, 12:43:06 »
Trouwens al zou ik willen antwoorden op sommige vragen
dan heeft het toch geen zin,ten eerste omdat mijn korte termijn geheugen niet zo best is(oorzaak weet ik niet)
en ten tweede is 80% van de uitzendingen ook nieuw voor mij,dat is wel het knappe van dit programma.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #57 Gepost op: 29-10-2005, 14:22:45 »
in ieder geval vind ik het tof dat je nu 'gewoon' Fred bent en ook erkend insider  ::ok:: ::ok::

ik had al wel dat vermoeden ( en velen met mij) , zo is het leuker denk ik  ::bravo::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #58 Gepost op: 29-10-2005, 14:53:19 »
Helemaal mee eens. Welkom echte Fred... ;) ::zwaai::
Geniet nooit met mate...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Fred [kandidaat NL]
« Reactie #59 Gepost op: 29-10-2005, 15:51:04 »
Fred, dank dat je je nu officieel hebt gemeld. Ik hoop dat er meedere kandidaten je voorbeeld volgen. Op deze manier kun je ook beter achtergronden geven, waarom je op een bepaald moment sus en zo hebt gehandeld in de serie. Zo krijgen wij als kijkers denk ik een beter beeld wat zich heeft afgespeeld en waarom dingen gebeuren in een uitzending. Wees voorzichtig met spoilers en hou respect voor iedereen en alles hoog in je vaandel bij het posten.  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::. Ik weet zeker dat je dan een zeer waardevolle bijdrage aan ons forum zult zijn  ::ok:: ::ok::  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....