Auteur Topic: Imelda [kandidaat B]  (gelezen 16440 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #20 Gepost op: 11-11-2005, 14:32:23 »
Is misleidend die foto's van de TROS/één site : Dolf bv staat er in armenkledij op en was al eens regent,

Ik had juist mijn opmerking gemaakt omdat er eerder op de tros-site bij Jeroen al een doodshoofd stond.. Terwijl in de aflevering die komen ging hij er pas uit ging.
En ik had zo mijn vraagtekens toen ik Imelda geen armenkledij zag, hoopte eigenlijk dat het meer mensen was opgevallen..

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #21 Gepost op: 18-11-2005, 16:11:03 »
Ik had juist mijn opmerking gemaakt omdat er eerder op de tros-site bij Jeroen al een doodshoofd stond.. Terwijl in de aflevering die komen ging hij er pas uit ging.
En ik had zo mijn vraagtekens toen ik Imelda geen armenkledij zag, hoopte eigenlijk dat het meer mensen was opgevallen..

Klopt de Tros site vertoont sommige mensen in edelekleding die nog arme waren, en vice versa-  was mij eerder idd ook opgevallen ::jaja::

Zou een clue in kunnen zitten, wie weet  of is dat gewoon projectie van mijn almaar groeiende verlangen dat widm weer begint? ;D  
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #22 Gepost op: 26-11-2005, 11:31:36 »
Imelda drukt voor mij teveel de stempel in het armenhuis... Ze heeft het blijkbaar niet op Olivier en Silke gemunt omdat die veel later in het spel zijn gekomen... Ze zit nog wel beneden maar ik heb de indruk dat zij het beneden voor het zeggen heeft... Ik vind het ook dat zij enorm veel aan het woord mag komen.. Misschien een teken dat ze geen Koningin van Oberon zal worden ???

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #23 Gepost op: 26-11-2005, 15:21:38 »
Imelda drukt voor mij teveel de stempel in het armenhuis... Ze heeft het blijkbaar niet op Olivier en Silke gemunt omdat die veel later in het spel zijn gekomen... Ze zit nog wel beneden maar ik heb de indruk dat zij het beneden voor het zeggen heeft... Ik vind het ook dat zij enorm veel aan het woord mag komen.. Misschien een teken dat ze geen Koningin van Oberon zal worden ???

denk ook niet dat Imelda kans maakt op het koninsschap wanener ze er steeds voor kiest om beneden te blijven in het armenhuis :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #24 Gepost op: 26-11-2005, 17:40:34 »
Ik vermoed net dat Imelda het heel tactisch speelt en pas in de laatste paar afleveringen zal proberen om in het kasteel te geraken.En na alles wat ze voor de armen gedaan heeft zullen ze het haar wellicht wel gunnen.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #25 Gepost op: 26-11-2005, 18:06:41 »
Ik vermoed net dat Imelda het heel tactisch speelt en pas in de laatste paar afleveringen zal proberen om in het kasteel te geraken.En na alles wat ze voor de armen gedaan heeft zullen ze het haar wellicht wel gunnen.


Dat hoop ik echt niet !!!! Ik vond het helemaal niet leuk dat ze de nieuwelingen nooit geen kans gunt...

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #26 Gepost op: 3-12-2005, 11:17:42 »
Gisteren hebben we al een staaltje gezien van Imelda's uitgekookt karakter. Riet wist niet meer waar ze het had bij Imelda's judaskus ::rofl::.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #27 Gepost op: 3-12-2005, 11:20:15 »
Dat had ik niet van Imelda verdacht  ::ohno::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #28 Gepost op: 3-12-2005, 13:52:23 »
In het begin vond ik haar echt tof.. Maar al 2 tot 3 afleveringen vind ik haar echt niet meer leuk... Ook het feit hoe ze de nieuwen,Cor,Ollie en Silke heeft verwelkomd, dat vond ik echt niet sportief..
Verder is er maar één persoon waar ze echt voor door een vuur zou gaan en dat is Andreas...
Eens benieuwd hoe Andreas tov haar zal zijn nu hij edele in het kasteel is geworden...
« Laatst bewerkt op: 6-12-2005, 11:03:10 door Millesime »

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #29 Gepost op: 3-12-2005, 15:29:39 »
Dat had ik niet van Imelda verdacht  ::ohno::
Nee ik ook niet en dat Riet haar 'teringwijf' noemde was dus ook terecht ::ohno::

Offline black-dawn

  • Forumlid
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #30 Gepost op: 5-12-2005, 22:02:08 »
Ik weet natuurlijk niet hoe jullie met elkaar omgaan thuis, maar ik vind het nooit terecht of gerechtvaardigd om iemand een kutwijf of een teringwijf te noemen. Zo ga je toch niet om met elkaar?

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #31 Gepost op: 5-12-2005, 23:04:42 »
Ik weet natuurlijk niet hoe jullie met elkaar omgaan thuis, maar ik vind het nooit terecht of gerechtvaardigd om iemand een kutwijf of een teringwijf te noemen. Zo ga je toch niet om met elkaar?

Ehm...wat zou jij zeggen als iemand een toneelstukje opvoert ipv gewoon eerlijk te zijn. Ik zou me ook bedonderd voelen.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline black-dawn

  • Forumlid
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #32 Gepost op: 6-12-2005, 09:25:45 »
Dan kun je zeggen wat je voelt en wat het met je doet, iemand uitschelden is altijd een zwaktebod. Wij zijn zo gewend geraakt aan scheldwoorden, maar daarom is het nog niet iets wat zomaar geaccepteerd hoeft te worden. En of dat nu Riet is of iemand anders, het verbaast me dat er blijkbaar zo makkelijk overheen gestapt wordt onder het mom van, "het is terecht". Dat is het nooit.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #33 Gepost op: 6-12-2005, 13:50:29 »
In het begin vond ik haar echt tof.. Maar al 2 tot 3 afleveringen vind ik haar echt niet meer leuk... Ook het feit hoe ze de nieuwen,Cor,Ollie en Silke heeft verwelkomd, dat vond ik echt niet sportief..
Verder is er maar één persoon waar ze echt voor door een vuur zou gaan en dat is Andreas...
Eens benieuwd hoe Andreas tov haar zal zijn nu hij edele in het kasteel is geworden...

Misschien komt er volgende week wel een strijd op leven en dood tussen Andreas en Imelda.  >:D
Nog even niks.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #34 Gepost op: 6-12-2005, 13:52:24 »
Misschien komt er volgende week wel een strijd op leven en dood tussen Andreas en Imelda.  >:D

 ::bravo:: Art !!!

Dat zou ik pas goed vinden, maar dan moet Andreas wel winnen hoor !

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #35 Gepost op: 6-12-2005, 15:54:32 »
Dan kun je zeggen wat je voelt en wat het met je doet, iemand uitschelden is altijd een zwaktebod. Wij zijn zo gewend geraakt aan scheldwoorden, maar daarom is het nog niet iets wat zomaar geaccepteerd hoeft te worden. En of dat nu Riet is of iemand anders, het verbaast me dat er blijkbaar zo makkelijk overheen gestapt wordt onder het mom van, "het is terecht". Dat is het nooit.

Natuurlijk hoeven we het niet te accepteren. Maar ik kan wel begrijpen dat Riet zoiets zegt in een emotionele bui.
Volgens het dagboek van Zebardyn is zij later nog verhaal wezen halen bij Imelda. Het zal wel goed gekomen zijn.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Nerissa

  • Forumlid
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #36 Gepost op: 7-12-2005, 23:00:30 »


Drank maakt meer kapot dan je lief is.... :\'(

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #37 Gepost op: 25-12-2005, 10:08:33 »
Ze heeft nu wel een speciale taak om te helpen mee beslisen wie nieuwe koning wordt.
Voor mij was ze van af het begin al het moeke van het armenhuis. Imelda had echt zo'n moeder functie in het huis.
Ze koos vaak voor haar eigen veiligheid. Misschien is het slim misschien is het tactisch..
Maar nu heeft ze wel een zware taak op zich genomen.
Wat zullen haar beweegredennen zijn voor haar bij het kiezen van de nieuwe koning?????

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #38 Gepost op: 30-12-2005, 22:23:44 »
Ze hadden jouw meteen raadsvrouwe moeten maken  8)

Welke raadsheer vlucht er nu op het laatste moment  ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Imelda [kandidaat B]
« Reactie #39 Gepost op: 30-12-2005, 23:53:50 »
Ik had liever Raadsheer Zebardyn gehad voor deze plechtige taak.. Ik vond ook dat het totaal niet plechtig was hoe Andreas op de troon werd geplaatst...