Auteur Topic: Isaak [kandidaat NL]  (gelezen 50630 keer)

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #40 Gepost op: 23-10-2005, 09:33:04 »
Hij had zich beter op kunnen geven voor het programma looking good met dat lijpe lange haar van hem.Heb je gezien hoe hij met zijn haar loopt te slingeren het lijkt wel een wijf.Ik heb nog een leuke bijnaam voor hem de Roze Ridder zou dat niet bij hem passen?het is toch geen vent
nee geef mij Jeroen dan maar die is uit het goeie hout gesneden komt op voor zijn volk,allen hij moet een beetje minder acteren vind ik want het komt een beetje onecht over voor de camera al lijkt het mij ook niet makkelijk om gewoon te doen.Dus Jeroen heeft pluspuntje bij mij.
hopelijk wordt zijn haar niet te smerig daar bij die armen, ik kan me nl goed voorstellen dat menig gevogelte een nest zou willen maken in die pruik van hem ::tandpastasmiley::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #41 Gepost op: 23-10-2005, 10:31:56 »
Hij had zich beter op kunnen geven voor het programma looking good met dat lijpe lange haar van hem.Heb je gezien hoe hij met zijn haar loopt te slingeren het lijkt wel een wijf.Ik heb nog een leuke bijnaam voor hem de Roze Ridder zou dat niet bij hem passen?het is toch geen vent.
nee geef mij Jeroen dan maar die is uit het goeie hout gesneden komt op voor zijn volk,allen hij moet een beetje minder acteren vind ik want het komt een beetje onecht over voor de camera al lijkt het mij ook niet makkelijk om gewoon te doen.Dus Jeroen heeft pluspuntje bij mij.

Nou moe, wat ben jij onaardig zeg.  :-\\. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, maar verwoord dat dan een beetje vriendelijker. :) Zelf ben ik ook geen fan van Isaak zoals hij wordt neergezet in de serie en om de dingen die hij zegt, maar hij heeft wel een markante kop, dat wel!!! ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #42 Gepost op: 23-10-2005, 10:48:29 »
Ik bedoel het ook niet echt onaardig ik zit gewoon een beetje te jennen.
Maar ik heb wel gelijk al had ik het natuurlijhk anders kunnen brengen
da's waar.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #43 Gepost op: 23-10-2005, 20:49:51 »
Ik denk dat Isaak ver gaat komen, hij speelt het m.i. slim tactisch en wat ik nu van hem heb gezien mag ik hem wel. ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Borghild

  • Forumlid
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #44 Gepost op: 24-10-2005, 15:24:00 »
Ik hoop dat Isaak weer edele wordt! :D Maar denk toch dat hij de juiste kwaliteiten mist om koning te worden ::ohno::

Zou hij trouwens ook naar Rhapsody, Dream Theater, Symphony X ed. luisteren? ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 24-10-2005, 15:34:59 door Borghild »

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #45 Gepost op: 24-10-2005, 15:38:46 »
Hij had zich beter op kunnen geven voor het programma looking good met dat lijpe lange haar van hem.Heb je gezien hoe hij met zijn haar loopt te slingeren het lijkt wel een wijf.Ik heb nog een leuke bijnaam voor hem de Roze Ridder zou dat niet bij hem passen?het is toch geen vent
nee geef mij Jeroen dan maar die is uit het goeie hout gesneden komt op voor zijn volk,allen hij moet een beetje minder acteren vind ik want het komt een beetje onecht over voor de camera al lijkt het mij ook niet makkelijk om gewoon te doen.Dus Jeroen heeft pluspuntje bij mij.

Tja, als je lang haar hebt dan doe je dat nou eenmaal, niets aan te doen. En laten we het maar niet over Jeroen's uiterlijk gaan hebben, want daar valt ook het een en ander aan 'op te merken'. Qua hoe ze het spel spelen vind ik ze beide wel tactisch, maar Isaak ligt me net wat meer dan Jeroen.

~Tycho
« Laatst bewerkt op: 24-10-2005, 15:41:40 door Tycho »

Offline Paige

  • Forumlid
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #46 Gepost op: 24-10-2005, 17:06:25 »
Ik denk dat Isaak ver gaat komen, hij speelt het m.i. slim tactisch en wat ik nu van hem heb gezien mag ik hem wel. ::ok::

Ik hoop voor hem dat hij zich gaat kunnen aanpassen aan het armen leven. Hij zal het in ieder geval ni gemakkelijk hebben, hopelijk houd hij zich overeind ( wat wel zou mogen met de manier hoe hij zich opstelt ! ).

Offline Borghild

  • Forumlid
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #47 Gepost op: 24-10-2005, 18:05:24 »
als hij het net zo tactisch aan pakt als in het kasteel, heeft hij de armen onder zijn hoede hoor! ;)
(Dat er trouwens nog geen Isaak fan club bestaat ofzo? :P Omdat Isaak toch wel een van de populairsten is ::tandpastasmiley::)

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #48 Gepost op: 24-10-2005, 18:31:36 »
Niet in het armenhuis volgens mij
als hij het net zo tactisch aan pakt als in het kasteel, heeft hij de armen onder zijn hoede hoor! ;)
(Dat er trouwens nog geen Isaak fan club bestaat ofzo? :P Omdat Isaak toch wel een van de populairsten is ::tandpastasmiley::)

Offline Borghild

  • Forumlid
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #49 Gepost op: 24-10-2005, 18:48:40 »
vind van wel, als hij zorgt dat hij het net zo tactisch aanpakt als in het kasteel hea, nou dan kan hij zo weer edele worden! Hij krijgt als hij het een beetje tactisch speelt zo die armen onder zijn hoede hoor! Hij werd al veel beter ontvangen als Dolf, dus dat betekent misschien toch al aardig wat goeds?

Offline Paige

  • Forumlid
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #50 Gepost op: 24-10-2005, 19:33:42 »
vind van wel, als hij zorgt dat hij het net zo tactisch aanpakt als in het kasteel hea, nou dan kan hij zo weer edele worden! Hij krijgt als hij het een beetje tactisch speelt zo die armen onder zijn hoede hoor! Hij werd al veel beter ontvangen als Dolf, dus dat betekent misschien toch al aardig wat goeds?

Ik denk wel dat de 'armen' isaak met 'open' armen zullen ontvangen, wrs door het tactisch aanpakken van isaak. Maar gaat isaak wel bereid zijn om ame te blijven? Hij weet toch dat hij de volgende keer maar een zeer kleine kans maakt om bakuw, edele te worden. Dus de kans dat hij arme blijft is zeer groot, en ik hoop dat dat niet aan hem gaat beginne knagen !

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #51 Gepost op: 24-10-2005, 19:58:03 »
Hij weet toch dat hij de volgende keer maar een zeer kleine kans maakt om bakuw, edele te worden. Dus de kans dat hij arme blijft is zeer groot, en ik hoop dat dat niet aan hem gaat beginne knagen !

Maar is de kans dat hij baljuw wordt wel zo klein?
Het zijn tenslotte de edelen die beslissen wie er voor de taak baljuw wordt en aangezien hij al met de edelen op het kasteel heeft gezeten, denk ik dat er een vrij grote kans is dat ze hem nog een keer uit zullen kiezen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Borghild

  • Forumlid
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #52 Gepost op: 24-10-2005, 20:46:35 »
ligt er aan welke edele natuurlijk. Denk niet dat Stella of Jeroen hem zo snel als baljuw zullen aanwijzen...

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #53 Gepost op: 25-10-2005, 11:26:56 »
ligt er aan welke edele natuurlijk. Denk niet dat Stella of Jeroen hem zo snel als baljuw zullen aanwijzen...

Ik denk dat als Eric edele Bob kiest voor de herendienst, en die daardoor weer Isaak als baljuw kiest dan komt dit erg slecht aan denk ik hoor. Dat straalt natuurlijk vriendjespolitiek uit. En dat is misschien helemaal niet verkeerd bedacht, maar ik denk niet dat dit gewaardeerd wordt.

Maar baljuw worden is natuurlijk niet de enige manier om in het  kasteel te komen ;)

~Tycho

Offline Borghild

  • Forumlid
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #54 Gepost op: 25-10-2005, 15:34:26 »
nee tuurlijk..maar als je baljuw bent heb je meer kans om van de status arme af te komen dan dat je er via een andere weg in 't kasteel moet komen...

Offline Borghild

  • Forumlid
De band van Isaak
« Reactie #55 Gepost op: 25-10-2005, 17:45:59 »
Heej heej,

Ik zat zo eens rond te kijken op I'net, en toen vond ik de site van de band waarin Isaak speelt! ::tandpastasmiley::

http://www.aegisma.com/

Best grappige muziek! :P (Hoewel ik het toch iets te blij vind voor rock/metal :P)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De band van Isaak
« Reactie #56 Gepost op: 25-10-2005, 20:01:54 »
Ik zat zo eens rond te kijken op I'net, en toen vond ik de site van de band waarin Isaak speelt! ::tandpastasmiley::
::rofl:: Vooral bepaalde teksten (in het Nederlands ook :o) zijn echt ::rofl:: Ook wel aardig het type muziek waar je hem bij zou denken. :D ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Borghild

  • Forumlid
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #57 Gepost op: 26-10-2005, 08:48:46 »
ja maar het zijn dus echt van die uberblije teksten man! lach echt af en toe dubbel!  ::rofl::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #58 Gepost op: 4-11-2005, 21:57:23 »
In het begin dat ik dat hij ver zou komen in het spel..
Maar doordat hij meteen in het rijke gedeelte kwam kon hij eerst van de mooie kant van het spel genieten..
Het viel dan ook erg tegen dat hij een stap terug moest doen.
Hij had moeite om in het arme gedeelte te zijn..
En dan nog zeggen dat hij moeilijk naar de juiste woorden moet zoeken terwijl zijn besluit al lang vast staat.
De arme waren waarschijnlijk allang blij dat hij ging.
Doordat hij zich niet een maakte met de groep.

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #59 Gepost op: 4-11-2005, 22:06:23 »
Isaak weg  >:(

tssk wat een watje, hij was nog wel mijn favoriet  :\'(
...unbeschreiblich weiblich...