Auteur Topic: Isaak [kandidaat NL]  (gelezen 50631 keer)

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #20 Gepost op: 14-10-2005, 22:05:03 »
nog een heavy-metal liefhebber ook!!   ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Gaaf!  ::ok::
en dat lees ik nu pas, zit net te schrijven dat ik hem de leukste vind, reden te meer dus om voor Isaak te gaan  ;D
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #21 Gepost op: 15-10-2005, 11:13:03 »
Het zou me niets verbazen als hij ook een larper is, zou er in ieder geval zo bij kunnen :)

Isaak als je dit leest PM me dan :P ik denk dat jij je wel thuis zult voelen tussen ons semi-gestoorde fantasy freaks  ::hypocriet::

~Tycho

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #22 Gepost op: 16-10-2005, 11:31:00 »
wat hij wel heeft gedaan is heel gluiperig zogenaamd naar de wc gaan om eventuele straf te ontlopen omdat Dolf het eten meegaf aan Peter,en dat weten de arme natuurlijk niet dat hij dat gedaan heeft.Maar als je zo sneake bent dan mag hij van mij snel gaan wieberen.
Ik weet niet, op dit moment heeft hij nog niet heel veel misdaan toch ten aanzien van de armen? Buiten mss het springen naar het zwaard?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #23 Gepost op: 16-10-2005, 11:35:39 »
Isaak is sneaky inderdaad. Maar ik denk wel dat hij potentieel kans maakt om koning van Oberon te worden. Hij is in elk geval enorm middeleeuws en bezit capaciteiten die hem later nog wel van pas gaan komen.. Zwaard gevechten zullen we zeker nog wel krijgen als proef !!!


Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #24 Gepost op: 16-10-2005, 11:37:05 »
Gluiperig? Is tegenwoordig elke slimme zet gluiperig?

Misschien was het geven van eten totaal uit den boze en krijgen de edele daar nog flink van op hun kop, Isaak nam het zekere voor het onzekere en ging formeel even naar de WC, waardoor hij in ieder geval niet aansprakelijk is voor als daar iemand ooit nog wordt voor gestraft.

Ik denk niet dat gluiperig hiervoor het juiste woord is.

~Tycho

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #25 Gepost op: 16-10-2005, 11:51:47 »
wat hij wel heeft gedaan is heel gluiperig zogenaamd naar de wc gaan om eventuele straf te ontlopen omdat Dolf het eten meegaf aan Peter,en dat weten de arme natuurlijk niet dat hij dat gedaan heeft.Maar als je zo sneake bent dan mag hij van mij snel gaan wieberen.

dat is volgens mij gewoon slim, hij speelt het spel, en als anderen de wetten overtreden waarom zou hij zich dan niet even afzijdig houden  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #26 Gepost op: 16-10-2005, 12:06:45 »
Hij draaide er ook niet omheen en gaf gewoon toe dat hij er niet bij wilde zijn als dat eten zou worden meegegeven.
Het geeft in ieder geval aan dat hij het spel wil spelen, daar hou ik altijd wel van.
sic transit gloria mundi

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #27 Gepost op: 16-10-2005, 12:41:47 »
Op een sneaky manier het spel spelen kan je nooit lang volhouden er is altijd wel iemand van de kandidaten die dat snel doorheeft en dat gaat hem dan opbreken,zeker als hij bij de arme terecht komt(wat ik voor hem dan ook niet hoop)want die moeten dan zeker niets van hem hebben denk ik.

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #28 Gepost op: 16-10-2005, 12:46:18 »
wat hij wel heeft gedaan is heel gluiperig zogenaamd naar de wc gaan om eventuele straf te ontlopen omdat Dolf het eten meegaf aan Peter,en dat weten de arme natuurlijk niet dat hij dat gedaan heeft.Maar als je zo sneake bent dan mag hij van mij snel gaan wieberen.

Nee, dat deed hij juist niet gluiperig maar heel openlijk. hetgeen aangeeft dat hij 'het spel' speelt. Taktisch een open boek. Nee, Isaak is juist niet sneaky maar een open vizier speler. Hij liegt er ook niet over en met dat water houdt hij zich ook niet groot en geeft eerlijk toe dat dat water gewoon erg koud was en dat het hem niet aanstond.
Dus als het gaat over 'wieberen' omdat je sneaky bent, dan zou je het over een paar anderen kunnen hebben, maar juist niet over Isaak  ;D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #29 Gepost op: 16-10-2005, 12:46:46 »
Op een sneaky manier het spel spelen kan je nooit lang volhouden er is altijd wel iemand van de kandidaten die dat snel doorheeft en dat gaat hem dan opbreken,zeker als hij bij de arme terecht komt(wat ik voor hem dan ook niet hoop)want die moeten dan zeker niets van hem hebben denk ik.

is dit een spoiler? zoek er namelijk een paar voor de pool  ;) :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #30 Gepost op: 16-10-2005, 13:15:58 »
maar een open vizier speler.

Ik weet wat je hiermee bedoeld. Maar dat kan je ook letterlijk in de middeleeuwen gebruiken. De ridders en hun open vizier... Grappig suusvdburgt.... ::rofl:: ::rofl::

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #31 Gepost op: 16-10-2005, 13:30:33 »
Dank je  ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #32 Gepost op: 16-10-2005, 21:22:36 »
Ja... Sterke deelnemer, misschien moet hij het iets rustiger spelen  ::jaja::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #33 Gepost op: 21-10-2005, 21:42:27 »
Hoewel ik hem meer het riddertype vind, is het denk ik wel goed, dat ie de andere kant van het middeleeuwse leven gaat leren kennen. Een beetje nederigheid is nooit weg. Ik ben zwaar benieuwd hoe hij zich in de armengroep gaat manifesteren. ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #34 Gepost op: 21-10-2005, 21:47:50 »
Ik ook  ;D

Heel benieuwd hoe hij zn rol gaat spelen nu hij 'daar' zit ipv 'hier' ivm winnen  >:D
Hij weet aardig wanneer hij zich schaars moet maken of juist op een bepaalde manier naar voren moet zetten lijkt het.. dus ben benieuwd idd ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #35 Gepost op: 22-10-2005, 09:02:26 »
hopelijk wordt zijn haar niet te smerig daar bij die armen, ik kan me nl goed voorstellen dat menig gevogelte een nest zou willen maken in die pruik van hem ::tandpastasmiley::

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #36 Gepost op: 22-10-2005, 09:50:05 »
hopelijk wordt zijn haar niet te smerig daar bij die armen, ik kan me nl goed voorstellen dat menig gevogelte een nest zou willen maken in die pruik van hem ::tandpastasmiley::

Zijn lange haar is juist zo cool   ::love::

Dan doet hij er maar een staart in hoor  8)

Ben wel erg benieuwd of hij beter in de groep wordt opgenomen als Dolf.

...unbeschreiblich weiblich...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #37 Gepost op: 22-10-2005, 11:57:41 »
Ben wel erg benieuwd of hij beter in de groep wordt opgenomen als Dolf.

Op zich denk ik van wel, hij maakt iig een betere kans. Dolf was regent en daarom wordt hem het meeste 'aangerelent' vwb bepaalde beslissingen die er genomen zijn. Zijn gulle gift (dat zag je vorige week al) miste doel in zoverre dat niemand dat als een groot offer zijnerzijds zag of ziet.

Isaak heeft hard en 'eervol' gestreden dat was voor alle ogen te zien. Tevens is minder duidelijk welke rol hij speelde bij bepaalde besluiten als edele. Hij kan arrogant uit de hoek gekomen zijn en komen- dat is iets waarvan hij mogelijk de rekening wel krijgt.

Jeroen's plek is nu leeg bij de armen, vraag is dus wie dat gaat opvullen. Niet zozeer door zich een bepaald leiderschap toe te eigenen (zoals Dolf doet en wat op veel weerstand stuit duidelijk) maar meer door middel van 'bescheiden' een plek innenemen en de groep te sturen achter de schermen ahw, zonder zelf meteen de centrale positie op te eisen. Dat is geen makkelijke kwaliteit om te evenaren.

Isaak is een tacticus zoveel is zeker - of hij die bepaalde kwaliteiten bezit (zoals Jeroen die had bijv, en een echte bijdrage kan leveren voor de totstandkoming van dingen)  opdat de armen hem een daadwerkelijke kans gaan geven in de groep zal moeten worden bezien ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #38 Gepost op: 22-10-2005, 12:09:03 »
Jeroen's plek is nu leeg bij de armen, vraag is dus wie dat gaat opvullen. Niet zozeer door zich een bepaald leiderschap toe te eigenen (zoals Dolf doet en wat op veel weerstand stuit duidelijk) maar meer door middel van 'bescheiden' een plek innemen en de groep te sturen achter de schermen ahw, zonder zelf meteen de centrale positie op te eisen. Dat is geen makkelijke kwaliteit om te evenaren.
De lege plek  van Jeroen vullen zal Isaak niet lukken. Daar kwam hij al dertig kilo te kort voor. Ik denk dat Jeroen niet alleen van het eten meer dan zijn deel neemt.

Ik zou de ironie-tekens erin houden. ;) ::ok::
« Laatst bewerkt op: 22-10-2005, 14:16:04 door Castor_en_Pollux »

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isaak [kandidaat NL]
« Reactie #39 Gepost op: 22-10-2005, 20:12:43 »
nog een heavy-metal liefhebber ook!!   ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Na dit te lezen is hij in mijn achting een paar plaatsjes gestegen! ::ok::