Auteur Topic: Nieuw op de site  (gelezen 76688 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw op de site
« Reactie #100 Gepost op: 25-11-2005, 22:35:45 »
Trouwens, sedert wanneer zijn de emoticons eigenlijk gewijzigd? Eerlijk gezegd vond ik de kasteeltorentjes leuker.

Sedert 1 of 2 dagen geleden. we hadden voor Oberon 3 verschillende sets (koningen, torens en ridders) en die wisselen we af en toe een beetje af. Met een beetje mazzel komen de torens nog wel aan de beurt. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Nieuw op de site
« Reactie #101 Gepost op: 25-11-2005, 22:39:13 »
Ja, de koningen kan ik me ook nog wel herinneren.
Dan is het goed, de torentjes waren zo schattig ;D
The British are not impressed.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw op de site
« Reactie #102 Gepost op: 30-11-2005, 18:12:32 »

Het verslag van aflevering 7 staat reeds online. Daarnaast natuurlijk de meest opmerkelijke quotes, de fotovlucht en het filmpje wat gebeurt er volgende week...


Ook allemaal te bereiken via het menu boven in beeld...
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw op de site
« Reactie #103 Gepost op: 3-12-2005, 10:55:19 »
Zoals elke week staat het nieuwsbericht met de kijkcijfers er weer op.  ;)  Helaas belooft het deze weke niet veel goeds, zoals je kan lezen aan de titel! Maar ik zou hem toch maar even bekijken  ;)



Ook allemaal te bereiken via: [Oberon Stuff] ---> [Oberon Nieuws] in het menu hierboven
« Laatst bewerkt op: 3-12-2005, 11:23:16 door JvB »
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Nieuw op de site
« Reactie #104 Gepost op: 3-12-2005, 11:07:56 »
Je link is niet helemaal lekker.

[edit] Tevens zou ik wel de kijcijfers van één ernaast willen hebben. Als iemand die ergens kan vinden... [/edit]
« Laatst bewerkt op: 3-12-2005, 11:09:55 door Daedalus »
The British are not impressed.

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Nieuw op de site
« Reactie #105 Gepost op: 3-12-2005, 11:11:47 »
neen,inderdaad lukt niet....zeg eens hoe zitten de cijfers??? en weet je de kijkcijferresultaten uit belgie?

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw op de site
« Reactie #106 Gepost op: 3-12-2005, 11:25:49 »
Sorry, twas nog vroeg he  ;D

De kijkcijfers van belgie zijn ehel moeilijk te krijgen, in belgië hebben ze alleen de top 20 best bekeken, en die vind je hier: http://www.kijkcijfers-vlaanderen.tk/

maar in België was het, toen het hier nog om 20.30 uur was, ongeveer 400.000-500.000 kijkers  ::jaja::

Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw op de site
« Reactie #107 Gepost op: 9-12-2005, 14:40:33 »
Mededeling:

Het zal niemand ontgaan zijn dat de afgelopen dagen (vanaf zaterdag) de site offline is geweest. Hierdoor hebben wij het gehele weekend niet aan de site kunnen werken. Daarbij komt nog dat realitynet morgen de Robinson-fandag organiseerd, dit kost veel tijd. Ook hebben wij, net als ieder ander mens, andere dingen te doen naast de site zoals School en werk.
Hierdoor loopt de website een aflevering achter. Wij proberen zo snel mogelijk alles bij te werken, maar het kost veel tijd.

Wij vragen daarvoor jullie begrip.

De Oberon-Crew
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Nieuw op de site
« Reactie #108 Gepost op: 9-12-2005, 17:21:24 »
Tuurlijk dat JVB dat begrijp ik volkomen.. Trouwens een pluim aan jullie allen die altijd zo hard bezig zijn om de site in orde te brengen...
Ik weet dat je ook nog vragen met maken voor de kwis van morgen op de fandag...dus zeker begrip van mij...
Als aflevering 8 van OBeron kom, stuur me dan eens een mooie foto mee van Olivier....Een gast dat ik volledig steun... De avatars zijn mooi maar ik wil een orginelere met meer actie...

anoniem 10311

  • Gast
Re: Nieuw op de site
« Reactie #109 Gepost op: 18-12-2005, 00:39:03 »

Het verslag van aflevering 10 staat al online. Daarnaast natuurlijk de meest opmerkelijke quotes, de fotovlucht en het filmpje wat gebeurt er volgende week...


Ook allemaal te bereiken via het menu boven in beeld...

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw op de site
« Reactie #110 Gepost op: 31-12-2005, 11:36:05 »

Het verslag van de finale staat al online. Daarnaast natuurlijk de meest opmerkelijke quotes en de fotovlucht.

Ook allemaal te bereiken via het menu boven in beeld...



Het nieuwsbericht met de kijkcijfers staat er weer op.  ;)


Ook allemaal te bereiken via: [Oberon Stuff] ---> [Oberon Nieuws] in het menu hierboven



En tot slot: twee schitterende Columns  ::bravo::

Een land, zijn vorst en de onderdanen
Oberon is alweer een tijdje in de lucht, sterker nog we naderen alweer bijna het einde van alweer een nieuwe tak aan de reeds stevige boom die realitynet nu is. Volgens het spreekwoord is in het land der blinden eenoog koning...[lees verder]

Door: mollemans

Fab Four
Wie de afgelopen weken het avontuurlijke spelprogramma Oberon gevolgd heeft zal de bovenstaande titel meteen herkennen. Helaas viel de belangstelling voor de middeleeuwse realityserie erg tegen. Zestien deelnemers...[lees verder]

Door: Berry van de Wetering

Ook allemaal te bereiken via: [Oberon Stuff] ---> [Columns] in het menu hierboven
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw op de site
« Reactie #111 Gepost op: 8-01-2006, 23:35:25 »

De meest opmerkelijke quotes en de fotovlucht staan online.

Ook allemaal te bereiken via het menu boven in beeld...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Nieuw op de site
« Reactie #112 Gepost op: 8-01-2006, 23:45:53 »
Een geslaagde serie, mooie verslagen, mooie foto"s (zeker bedankt aan Cynneke en Lise, zij weten waaorm).. Bedankt aan de crew en actieve leden van Oberon, bedankt ook aan alle kandidaten !

Ook nogmaals proficiat aan Andreas met zijn knappe prestatie...!