Auteur Topic: Stella [kandidaat NL]  (gelezen 48115 keer)

Offline Elfje99

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #120 Gepost op: 5-11-2005, 20:37:24 »
mm tja.. Stella, het lijkt wel of ze zelf in haar leugens gelooft.. Dat ze zelfs tegen polly liegt.. en dat ze de edelen eerst de schuld gaf vond ik wel erg.

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #121 Gepost op: 6-11-2005, 14:52:00 »
Het was ook zeel laf van Stella om tegen Bob en Candida te
liegen en zeggen dat ze er niets van wist.Ook wisten Bob,Candida,Polly
en Stella dat Fred hoe dan ook het eten mee zou pakken en ook de straf
zou aanvaarden met ook in zijn achterhoofd houdend dat waarschijnlijk
niet hijzelf maar een ander bestraft zou worden?Stella zou op zeker
bestraft gaan worden omdat zij als regentes (stom genoeg is geweest)om
te vroeg van de wc terug te komen en alsnog Fred met het eten weg zien
lopen waarop zij natuurlijk had moeten ingrijpen en het niet op de
andere edelen af te schuiven en ook nog keihard volhouden dat ze er
niets van af wist.

Offline Allende

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #122 Gepost op: 6-11-2005, 20:31:42 »
Tsja... wat zal ik er van zeggen... Montage is een wonderlijk middel. Wellicht eens een blik werpen op http://strocirkel.web-log.nl/...  :-X

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #123 Gepost op: 6-11-2005, 21:50:04 »
Dat ken ik en het is ook heel makkelijk voor sommigge mensen om
de productie van Oberon de schuld te geven van het eerlijk
danwel niet eerlijk overkomen van bepaalde mensen.
je stapt willens en wetens in zo'n programma met alle
gevolgen van dien en als je dan ook nog zo naief(stom)
bent om te denken dat er geen spelletje met je gespeeld
wordt en ook zogenaamd de camera's maar voor lief neemt omdat
je zogenaamd de middeleeuwen wil beleven.Het bewijst dan
ook maar weer dat sommigge mensen daar inderdaad niet thuishoorden.
Hallo het is tv hoor (wat niet gebruikt worden?wordt wakker I?Niet
achteraf lopen huilebalken en geef gewoon toe dat je het mentaal
niet aankon (dan ben je meer man) en niet zeggen dat je nog in een hoop stront zou
kunnen overleven(dat zijn je eigen woorden)
Tsja... wat zal ik er van zeggen... Montage is een wonderlijk middel. Wellicht eens een blik werpen op http://strocirkel.web-log.nl/...  :-X

Offline Allende

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #124 Gepost op: 7-11-2005, 20:30:49 »
En Jack, in welke reality series heb jij allemaal al meegespeeld? Nou ja, in ieder geval, het was maar een link. En ieder mag daarmee doen wat hij of zij wil.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #125 Gepost op: 8-11-2005, 07:37:08 »
Het is een onbetrouwbaar mens. Als je geen regent wilt worden, waarom doe je dan net die dingen om juist wel de regentproef te winnen. Deze was wel extreem makkelijk om niet te winnen. De krokodillentranen die erna kwamen waren voor mij pure huichelarij. Het kunstje dat ze geflikt heeft met het eten laten gaan, was erg duidelijk. Dat ze het probeert af te schuiven, mag, maar het was te duidelijk dat dit afgesproken werk was, dus eigenlijk nutteloos.

Als ze nu geen regent word, dan zal ze wel de herendienst moeten doen. Ik betwijfel of de armen wel goed voor haar willen werken.
Als ze het duel aan moet gaan, en ze zou verliezen, dan zou zij wel eens de eerste zijn die op leven en dood heeft gevochten.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #126 Gepost op: 8-11-2005, 10:48:43 »
Als ze het duel aan moet gaan, en ze zou verliezen, dan zou zij wel eens de eerste zijn die op leven en dood heeft gevochten.

 ::ok:: ::bravo::

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #127 Gepost op: 8-11-2005, 12:08:25 »
 :-X  ik denk dat ze komende aflevering aan de noodklok gaat hangen  ::jaja:: waarom kan ik deze voorspelling niet kwijt in de pool? Wil hier veeel bonuspunten voor
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #128 Gepost op: 12-11-2005, 12:31:45 »
Wat was Stella gemeen tegenover Imelda. Ik had echt een  ::oink:: gevoel toen ik dat zag.

Nee, Stella lag me al niet, maar nou heeft ze toch echt afgedaan.  ::ok:: voor Erik voor zijn mensenkennis over haar.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #129 Gepost op: 12-11-2005, 12:54:03 »
Wat was Stella gemeen tegenover Imelda. Ik had echt een  ::oink:: gevoel toen ik dat zag.



Als je zo regentes/Koningin wil worden, hoeft het voor mij echt niet... Ik hoop dat Stella "de pest" krijgt

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #130 Gepost op: 12-11-2005, 18:35:34 »

Als je zo regentes/Koningin wil worden, hoeft het voor mij echt niet... Ik hoop dat Stella "de pest" krijgt

Whahahahahahaha, nou ja, wie weet...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Allende

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #131 Gepost op: 12-11-2005, 19:44:33 »
Moeilijk woord he... sommigge... of was het nou sommige?  ::)

Offline Sunshine 2

  • Forumlid
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #132 Gepost op: 12-11-2005, 20:00:43 »
Stella kan inderdaad de pest krijgen,zo'n valse tik dat da is!
Ben benieuwd of ze nu een rol speelt of dat ze echt zo is! ::pinokkio::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #133 Gepost op: 13-11-2005, 14:19:28 »
Dit schreef Stella op de site van Polly:

Citaat
En zodra Fred gaat zitten weet ik dat het geen bui was, die ik zag hangen, maar een gigantisch onweder, pal boven mijn hoofd.
Hij vraagt meteen hoelang de camera`s blijven en of er een mogelijkheid is om eten te sjoepen. Eerst zeg ik nog nee... maar dit is Fred en men heeft honger daar beneden. Dus als hij een paar kippepoten of wat fruit meeneemt, vind ik het prima. Ik zeg hem: “doe het dan als ik het niet zie.”
De dienstmevrouwen willen het eten wegnemen en ik zeg dat ze het moeten laten staan, anders is er niks meer over.
En dus ga ik naar de wc, ik moest toch en ik hoop dat het Fred de kans geeft om wat te verstoppen..

Als ik terug kom zie ik hem nog net de deur uitlopen met alle schalen. Hoe tactvol! Ik moet er zelfs om lachen. Okee, dit garandeert mijn gang naar beneden zeker wel.

Ik krijg van Bob en Candida de volle laag en dat verbaast me.
Op de eerste plaats wist iedereen die op dat moment in die ruimte was dat Fred op wat voor wijze dan ook eten zou meenemen... of wij het er nou mee eens waren of niet. En op de tweede plaats, herinner ik iedereen eraan dat niet alleen de regent maar ook de edelen geen eten mogen geven aan de armen. En ik spreek ze aan op hun verantwoordelijkheid en de mogelijkheid van ingrijpen die ze hadden, en waarom ze dat dan niet gedaan hebben als ze het zo problematisch vinden.

Hierop schiet Candida in een bui en zegt dat ik haar niet mag beschuldigen van het hele gebeuren en ze rent naar de benedenbewoners om... euh... ja, dat weet ik eigenlijk niet.

Ik moet ook huilen en Polly ook... en dus huilen we allemaal... Mijn God! ik denk dat ik gek wordt... denkt men nu werkelijk dat ik met Fred heb afgesproken... Joh! ga lekker je gang, neem alles zo opzichtig mogelijk mee...have a ball!

Ik heb een stuk vet gedrukt gemaakt waaruit volgens mij blijkt dat Stella wel degelijk het stelen van het voedsel door Fred had bekokstooft. Maar later schrijft ze.... "denkt men nu werkelijk dat ik met Fred heb afgesproken..."
Nou ja, lijkt me wel dus...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #134 Gepost op: 13-11-2005, 14:57:58 »
Dit schreef Stella op de site van Polly:

Ik heb een stuk vet gedrukt gemaakt waaruit volgens mij blijkt dat Stella wel degelijk het stelen van het voedsel door Fred had bekokstooft. Maar later schrijft ze.... "denkt men nu werkelijk dat ik met Fred heb afgesproken..."
Nou ja, lijkt me wel dus...

Ik denk niet dat ze hier ontkent dat ze iets met Fred heeft bekokstoofd, maar dat ze het graag wat subtieler had gezien. Dat zegt ze daar volgens mij.
In de uitzending ontkent ze trouwens wel dat ze iets wist van het stelen van voedsel zover ik me herinner en dat is natuurlijk iets wat ze niet had moeten doen. Die reactie snap ik dan ook helemaal niet van haar.

Verder vind ik wel dat ze gelijk heeft dat het ook de verantwoordelijkheid is van de andere edelen. Wat dat betreft vind ik het dan ook wel wat huichelachtig om achteraf te gaan zeggen dat het niet mag als je niks zegt als je het ziet gebeuren.
Geniet nooit met mate...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #135 Gepost op: 13-11-2005, 15:33:13 »
Verder vind ik wel dat ze gelijk heeft dat het ook de verantwoordelijkheid is van de andere edelen. Wat dat betreft vind ik het dan ook wel wat huichelachtig om achteraf te gaan zeggen dat het niet mag als je niks zegt als je het ziet gebeuren.

Klopt, die hadden er ook wat van moeten zeggen. Als Fred dan toch doorgegaan was, was het wat anders geweest...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #136 Gepost op: 13-11-2005, 15:47:28 »
Maar stella is wel into de "vergiftigde kado's" zeg... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #137 Gepost op: 13-11-2005, 18:27:18 »
 ::) ik ben de enige waarschijnlijk
maar ik kreeg toch ook wel ontzag voor Stella
Zoals ze dat duel aanging,
ik vind het een erg pittige opdracht
je kunt zeggen wat je wilt, maar ze heeft zich wel staande gehouden  ::ok::

 :-\\ dat ze daarbij zo 'hatelijk' overkwam richting Imelda
tja... Imelda speelde ook psychologisch, alleen op een andere manier
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #138 Gepost op: 13-11-2005, 18:49:44 »
::) ik ben de enige waarschijnlijk
maar ik kreeg toch ook wel ontzag voor Stella
Zoals ze dat duel aanging,
ik vind het een erg pittige opdracht
je kunt zeggen wat je wilt, maar ze heeft zich wel staande gehouden  ::ok::

 :-\\ dat ze daarbij zo 'hatelijk' overkwam richting Imelda
tja... Imelda speelde ook psychologisch, alleen op een andere manier


Ook als ik Stella's weblogs lees op het weblog van Polly en Stella (Imelda, Hedwig en Isaak posten er overigens ook) kan ik weinig sympathie voor haar opbrengen. Ze probeert te shockeren, uit te dagen en in sommige uitspraken is ze net een opstandige puber.
Haar blik naar Imelda vond ik echt een blik om te doden. Heel intimiderend. Dat is natuurlijk ook onderdeel van het spel, maar echt netjes was het niet vond ik. Veel te imponerend. Wel was het erg knap dat ze zo ver wist te komen in die pelgrimstochtproef.

Overigens heb ik slap gelegen om een aantal opmerkingen van Stella, zoals dat ze er achter kwam dat ze ongesteld was, het moeten badderen in hetzelfde water als de regent(es) en de andere edelen en het uitdagen van de cameraploeg door een ruzie na te bootsen met Hedwig. Maar hoe dan ook zou het iemand zijn waar ik volgens mij moeilijk mee samen kon leven.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Stella [kandidaat NL]
« Reactie #139 Gepost op: 13-11-2005, 18:59:13 »
::) ik ben de enige waarschijnlijk

Nee hoor daar sta je zeker niet alleen in. ;D Vond dat beide dames het heel goed deden bij die proef. Ze zijn daarbij zeker tot hun grenzen gegaan. Althans zo leek het. ::ok::

En het psychologische spelletje van Stella is haar manier van strijden. Dat je je daar misschien niet zo populair mee maakt bij de andere deelnemers is dan wel weer de minder prettige consequentie. Dus of je daar uiteindelijk veel mee opschiet... :-X
Geniet nooit met mate...