Auteur Topic: Herhaling Oberon  (gelezen 15472 keer)

Offline dominicus

  • Forumlid
Herhaling Oberon
« Gepost op: 15-10-2005, 13:44:58 »
Volgende week vrijdag begint bij ons de herfstvakantie. we gaan een weekje op vakantie. Tijdens de uitzending van Oberon zit ik dus in de auto. Heeft iemand enig idee of de uitzending van afgelopen vrijdag herhaald wordt ??

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #1 Gepost op: 15-10-2005, 13:51:08 »
Ik heb al gezocht maar nog geen herhaling op tv kunnen ontdekken. maar op internet is wel een herhaling te zien uiteraard bij uitzending gemist. Of misschien is iemand wel zo vriendelijk een dvdtje voor je te branden en op te sturen? ::)
Geniet nooit met mate...

Offline dominicus

  • Forumlid
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #2 Gepost op: 15-10-2005, 13:53:35 »
Yep. al gevonden. Ik ben een week weg., Mis dus aflevering 2 en zie op vakantie 3. Kijken of ik ene internetcafe kan vinden. Dank
groet

Dominicus

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #3 Gepost op: 15-10-2005, 20:28:47 »
Ik heb al gezocht maar nog geen herhaling op tv kunnen ontdekken. maar op internet is wel een herhaling te zien uiteraard bij uitzending gemist.
Ik had daar stiekem op gehoopt, maar waarschijnlijk zit me ook hier een firewall dwars. Nu heb ik het moeten doen met het gewschreven verhaal.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #4 Gepost op: 15-10-2005, 20:39:35 »
In dat venster start mij mij ook geen beeld hoor. :-\\ Ik weet niet precies wat dat is.
Maar als je onderin beeld op de link "afspelen instandaard player" drukt, dan krijg ik wel een film te stream te zien. Anders even op dit linkje drukken.
« Laatst bewerkt op: 15-10-2005, 21:01:38 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #5 Gepost op: 15-10-2005, 20:49:59 »
Citaat
Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.
Dit krijg ik als melding.

Jammer, maar toch bedankt. Ik ga volgende week gewoon kijken.......

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #6 Gepost op: 15-10-2005, 20:51:56 »
Dit krijg ik als melding.

ik wel, ik kijk het nu

heb je wel Media Player gedownload?
« Laatst bewerkt op: 15-10-2005, 20:59:27 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #7 Gepost op: 15-10-2005, 21:03:57 »
heb even het linkje aan gepast. Had de smallband versie gekozen ipv de breedband versie. Vond de kwaliteit al zo belabberd. :-[

De codec die je nodig hebt is 'Windows Media Video v8' en dit heet Windows Media Player al vanaf versie 6.4 dus daar kan het niet ana liggen lijkt me.
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #8 Gepost op: 15-10-2005, 21:09:08 »
tweede keer is het NOG leuker, echt een gave serie  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #9 Gepost op: 15-10-2005, 21:13:23 »

heb je wel Media Player gedownload?
staat standaard op mijn computer. Versie 10. Ik ga de link nog eens proberen, anders moet ik gewoon tot vrijdag geduld hebben. :(

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #10 Gepost op: 15-10-2005, 21:32:09 »
heb even het linkje aan gepast. Had de smallband versie gekozen ipv de breedband versie. Vond de kwaliteit al zo belabberd. :-[

Ja viel me ook op ja.. als je geheel beeld neemt kan je niet eens de ondertiteling meer lezen :P .. jammer wel.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #11 Gepost op: 15-10-2005, 22:37:11 »
Voor de gene wie nog meer problemen hebben met afspelen via realpayer de volgedne url's
Breedband:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/tros/oberon/bb.laatste.rm
Smallband:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/tros/oberon/sb.laatste.rm

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #12 Gepost op: 15-10-2005, 22:39:19 »
Sander mag voor mij de volgende regent worden, want deze link werkt......... ::jaja::

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #13 Gepost op: 15-10-2005, 22:49:35 »
Ik kijk de herhaling van Oberon met het progje BBstream (bedoeld om BigBrother streams te kijken)
Het handige daarvan vind ik dat je zelf de stream-adressen kunt invullen en kunt kiezen tussen klein beeld,vergroten of fullscreen.
Mocht iemand het willen proberen PM me maar even dan  :)
...unbeschreiblich weiblich...

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #14 Gepost op: 15-10-2005, 22:59:30 »
Ik kijk de herhaling van Oberon met het progje BBstream (bedoeld om BigBrother streams te kijken)
Het handige daarvan vind ik dat je zelf de stream-adressen kunt invullen en kunt kiezen tussen klein beeld,vergroten of fullscreen.
Mocht iemand het willen proberen PM me maar even dan  :)

Dit Progje zorgde er ook voor dat heel mijn Media-Player naar de knoppen ging!!!  ::ohno:: Maar misschien is de Bug er nu uit  ???
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #15 Gepost op: 15-10-2005, 23:09:19 »
Dit Progje zorgde er ook voor dat heel mijn Media-Player naar de knoppen ging!!!  ::ohno:: Maar misschien is de Bug er nu uit  ???

Hmm das idd heel vervelend...
Ik heb er nooit problemen mee gehad en kijk er elke dag BB streams mee.
Ook voor andere herhalingen van programma's gebruik ik het meestal.
BBstream versie 2.3 en 2.4, geen idee of die bij mensen problemen oplevert, hier werkt het prima  ;)
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #16 Gepost op: 17-10-2005, 03:11:19 »
Ik kijk de herhaling van Oberon met het progje BBstream (bedoeld om BigBrother streams te kijken)
Het handige daarvan vind ik dat je zelf de stream-adressen kunt invullen en kunt kiezen tussen klein beeld,vergroten of fullscreen.

Dat kiezen tussen klein beeld, vergroten of fullscreen kan bij mediaplayer ook hoor! Dubbelklikken met linkermuisknop levert fullscreen op, en bij sommige versies kun je met rechtermuisknop kiezen uit verschillende formaten.
Verder vul ik altijd zelf de stream-adressen gewoon als URL in in de adresbalk, dan lukt het ook.

(dit is trouwens niet bedoeld om jou of je programmaatje af te zeiken hoor, maar om anderen verder te helpen die het programmaatje niet hebben en misschien nog niet op dit idee waren gekomen)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #17 Gepost op: 17-10-2005, 10:11:40 »
@ Botje: klopt hoor, met mediaplayer kan dit ook, ben waarschijnlijk zo enthousiast over dit progje dat ik daar even niet aan dacht  :-X ;D
sorry  ;)

Wat een leuke nieuwe smilies overigens  ;D


...unbeschreiblich weiblich...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Herhaling Oberon
« Reactie #18 Gepost op: 18-10-2005, 11:50:53 »
En als Windows Media Player het niet doet kun je òòk nog Media Player Classic downloaden, een programma à la Windows Media Player, maar dan zonder fratsen.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Herhaling Oberon Donderdag 22:00
« Reactie #19 Gepost op: 20-10-2005, 22:18:37 »
Ik weet niet of er elke donderdag om 22:00 uur een herhaling is maar vanavond wel.  ::tandpastasmiley::