Auteur Topic: Vragen over deze site  (gelezen 10608 keer)

Offline hderooij

  • Forumlid
Vragen over deze site
« Gepost op: 6-08-2005, 11:35:08 »
Waarom een schots kasteel op de site?  ::oink::
Voorstel: vervang schots kasteel door het kasteel in Polen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over deze site
« Reactie #1 Gepost op: 6-08-2005, 13:53:08 »
Het gaat ons om de sfeer op het plaatje. Die vonden wij wel passen bij het programma. En dat een Schots kasteel is ipv een Pools maakt toch niet zoveel uit?
Geniet nooit met mate...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen over deze site
« Reactie #2 Gepost op: 28-09-2005, 20:09:10 »
Ik kijk al naar Expeditie Robinson en heb daar de avatar van Maxime staan. Binnenkort is het Oberon waar ik beslist ook mijn favoriet of favoiete in zal hebben. Hoe kunnen we dat oplossen. Nogal stom dat ik met mijn avatar van ER op Oberon kom of omgekeerd... ????

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over deze site
« Reactie #3 Gepost op: 28-09-2005, 20:23:08 »
Helaas kan dat niet...

Ik ben natuurlijk nooit te beroerd (aangezien ik zowel als voor ER als voor Oberon de avataters heb gemaakt) om speciaal voor jou een avatar te maken. Dan moet je me even een PM sturen of mailen naar jvb@realitynet.nl dan kan ik bijv een avatar maken met alle 2 je favorieten.

Maar NEE, het is niet mogelijk om op elk forum een andere Avatar te hebben.

Trouwens, zo stom is het niet hoor :D  :-X
« Laatst bewerkt op: 28-09-2005, 20:33:39 door JvB »
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen over deze site
« Reactie #4 Gepost op: 28-09-2005, 23:46:45 »
Ik heb de oplossing.... Ik kijk enkele weken naar Oberon en wat ik het leukste vind daar neem ik de avatar van. Proficiat voor het ontwerpen in elk geval. Bedankt in elk geva voor het aanbod... ::bravo::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over deze site
« Reactie #5 Gepost op: 6-10-2005, 12:19:52 »
Nog enkele weken Oberon afwachten en dan is ER weer afgelopen en kan je overschakelen op je Oberon-avatar  ::rofl::  ::rofl::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over deze site
« Reactie #6 Gepost op: 11-10-2005, 19:48:15 »
Ik kijk al naar Expeditie Robinson en heb daar de avatar van Maxime staan. Binnenkort is het Oberon waar ik beslist ook mijn favoriet of favoiete in zal hebben. Hoe kunnen we dat oplossen. Nogal stom dat ik met mijn avatar van ER op Oberon kom of omgekeerd... ????
moest ik al mijn favo avatars naast elkaar kunnen zetten.........

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over deze site
« Reactie #7 Gepost op: 13-10-2005, 15:14:40 »
Is er geen Oberon-Pool? Ik zie de optie wel, maar het doet het (nog?) niet.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over deze site
« Reactie #8 Gepost op: 13-10-2005, 15:33:08 »
De pool komt er vanaf aflevering 2. Dus hij gaat open na aflevering 1. Zo kunnen we eerst even in het programma komen. Plus tijdens de persbijeenkomt heeft men de eerste aflevering al vertoond en dat zou sommige mensen misschien wat veel voordeel opleveren in de pool. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over deze site
« Reactie #9 Gepost op: 13-10-2005, 19:07:39 »
Ok thanx!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over deze site
« Reactie #10 Gepost op: 22-10-2005, 13:13:38 »
De pool komt er vanaf aflevering 2. Dus hij gaat open na aflevering 1. Zo kunnen we eerst even in het programma komen. Plus tijdens de persbijeenkomt heeft men de eerste aflevering al vertoond en dat zou sommige mensen misschien wat veel voordeel opleveren in de pool. ;)
aan de uitslag v/d pool te zien,was het niet alleen de 1é aflevering   >:D >:D >:D

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Vragen over deze site
« Reactie #11 Gepost op: 24-10-2005, 21:49:23 »
waar kan ik me wallpaper naar toe sturen zodat ie op de site kan staan bij oberon stuff?

dit is de link: http://www.euronet.nl/users/meerlogi/plaatjes/oberon1.jpg

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen over deze site
« Reactie #12 Gepost op: 24-10-2005, 22:23:54 »
waar kan ik me wallpaper naar toe sturen zodat ie op de site kan staan bij oberon stuff?

dit is de link: http://www.euronet.nl/users/meerlogi/plaatjes/oberon1.jpg
naar jvb@realitynet.nl hij gaat daar erg blij mee zijn  ::ok::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Vragen over deze site
« Reactie #13 Gepost op: 26-10-2005, 12:23:50 »
Mooi gemaakt DragonRider ::ok::

Hij is dus op de Oberon Funstuffpagina    geplaatst :)  Voor een ieder die nog creatieve inspiratie voelt  ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Masahiko

  • Forumlid
waar vind ik voorfilmpjes voor de volgende afleveringen?
« Reactie #14 Gepost op: 26-10-2005, 22:53:13 »
...zoals je uit de titel reeds kon afleiden: waar kan ik dergelijke filmpjes bekijken?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over deze site
« Reactie #15 Gepost op: 26-10-2005, 23:28:34 »
Boven in beeld zie je een menubalk. Als je daar nou eens een aflevering aanklikt en onderin de afleveringsmenupagina gaat, dan vind je daar een link voor het filmpje van volgende week.
Geniet nooit met mate...

Offline Masahiko

  • Forumlid
Re: Vragen over deze site
« Reactie #16 Gepost op: 26-10-2005, 23:32:49 »
Boven in beeld zie je een menubalk. Als je daar nou eens een aflevering aanklikt en onderin de afleveringsmenupagina gaat, dan vind je daar een link voor het filmpje van volgende week.


OK, bedankt. Dat filmpje heb ik ondertussen bekeken, maar worden er op TV geen verschillende voorfilmpjes getoond waarvan er dan maar één hier op de site staat? Ik meen reeds andere dingen gezien te hebben. Of heb ik het verkeerd voor?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over deze site
« Reactie #17 Gepost op: 26-10-2005, 23:40:10 »

OK, bedankt. Dat filmpje heb ik ondertussen bekeken, maar worden er op TV geen verschillende voorfilmpjes getoond waarvan er dan maar één hier op de site staat? Ik meen reeds andere dingen gezien te hebben. Of heb ik het verkeerd voor?

Klopt op tv komen ook andere filmpjes. Die filmpjes staan niet op deze site. Het filmpje van deze site is het filmpje dat je aan het eind van de uitzending ziet.
Geniet nooit met mate...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen over deze site
« Reactie #18 Gepost op: 27-10-2005, 00:13:33 »
Ik zag op e vrt een filmpje met ongeveer dezelfde beelden als hier met daarbij nog :
een zwaar werkende Nicolle die met de voeten druiven aan het vertrappelen was (misschien om zelf wijn te maken ?)
Na het feest hoor je raadsman Zebardyn zeggen : hekserij is al helemaal verboden in Oberon.
En dan zie je de noodklok enkele verbaase gezichten waaronder duidelijk gezien Iris en misschien ookn nog Peter (dat weet ik niet meer) en je hoort de voice-over zeggen : "en volgende week luidt iemand express de noodbel en verlaat definitief Oberon...