Klopt, je kan gewoon niet met iedereen goed opschieten in een groep van 16 man. Dat is gewoon realiteit.
mijn vraag is, wie heb jij (Cor) niet meer gezien naast Oberon.
Volgens mij is Imelda gewoon weer in haar sauna-leven gegaan en het groepje Stella heb je ook niet meer gezien. En Dolf en Erik??
Ik gok maar aangezien ik niet in je ogen kan kijken.
Ik hoop wel dat iedereen een maatje uit hun Oberontijdperk heeft gehouden!
Na de Oberon periode heb ik Dolf, Isaak en Stella in elk geval niet meer gezien. Verder hebben we twee keer een bijeenkomst gehad, georganiseerd door Kanakna. Helaas heb ik 1 zo'n feestje moeten missen. In Belgie zijn we met Candida, Ollie, Iris en Nicolle te gast geweest in het mooie Oostende van de eveneens mooie Silke en in Rotterdam zijn we met Riet, Candida, Bob, Ollie, Nicolle, Iris en Silke te gast geweest bij Fred. Dit zijn dus gelijk de mensen met wie ik nog contact heb, hetzij per mail, telefoon. Met de één meer dan met de andere uiteraard.
Verder heb ik met Iris nog een keer op een terras gezeten... en ga absoluut Bob nog een keer opzoeken in zijn mooie Brabant.
Ik weet niet of iedereen een maatje heeft overgehouden uit Oberon... Met Ollie heb ik in elk geval heel veel contact en heb daar zeker een hele goede maat aan...