Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 14934 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 26-11-2005, 00:13:30 »
Mooie aflevering! ::ok::
Jammer voor Polly, maar ik hoop dat Riet en Iris nog ver zullen komen! :D
🜃

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 26-11-2005, 00:48:11 »
Ik hoop dat Stella haar plaats weer terugkrijgt en nóg verder komt.
The British are not impressed.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 26-11-2005, 08:07:37 »
het was een mooie strategische aflevering ::jaja::...die Cor weet zich wel te redden in het kasteel ::ok:: maar of hij tot koning wordt gekroond...neh dat denk ik niet ::ohno::

Ik vond deze aflevering Erik nog enger overkomen dan de voorgaande afleveringen, hij heeft zo'n kille/vreemde blik vind ik...daarbij doet hij me denken aan een soort van wrede sherriff of Nottingham of zoiets :-X

ps ik vond die odnertiteling op de belg juist wel fijn, maar ja ik ben al wat ouder ::) en slechthorend af en toe...nu kon ik het prima volgen ::rofl::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 26-11-2005, 10:58:31 »
Is er niet gewoon op 888 ondertiteling dan? Ik kan me voorstellen dat dat een aanvulling is, als ze nou met digitale tv inbouwen dat je het aan of uit kan zetten, zou het helemaal te gek zijn.
The British are not impressed.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 26-11-2005, 11:19:05 »
Vond het wel leuk dat eindelijk Riet een keer veel in beeld was. Dat is volgens mij mentaal een sterke hé.

Mooie actie van Dolf en Erik  ::ok::

De hechte groep zal denk wel uit elkaar gaan vallen.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 26-11-2005, 11:55:17 »
Hier in België keken we vrijdagavond op Nederland 2 naar 'Ter land, ter zee en in de lucht'  ???

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 26-11-2005, 12:35:09 »
Ja, ze zenden het tegenwoordig om 23.10 uur uit. Ik kijk voortaan op één.
The British are not impressed.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 26-11-2005, 12:43:06 »
Ja, ze zenden het tegenwoordig om 23.10 uur uit. Ik kijk voortaan op één.

Wij ook...
We hadden gelukkig op één gekeken, anders hadden we het gemist. Hier lag ned 2 er sinds 22.15u uit.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 26-11-2005, 13:31:07 »
Ik snapte het kiezen van wie naar het kasteel mocht niet echt? Imelda, Andreas, Iris en Riet hadden met elkaar afgesproken wie mocht promoveren en hadden samen bekokstooft wie in ieder geval niet mochten promoveren: Dolf en Erik mochten niet omdat ze al edele waren geweest en Olivier en Silke mochten niet omdat zij nieuw waren.

Beetje vreemde gang van zaken.  ??? Ik dacht dat dit altijd een groepsbeslissing moest zijn.
Nog even niks.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 26-11-2005, 14:08:00 »
Inderdaad wel vreemd. Cor is ook net nieuw en is ook al regent.
The British are not impressed.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 26-11-2005, 14:30:09 »
Ik snapte het kiezen van wie naar het kasteel mocht niet echt? Imelda, Andreas, Iris en Riet hadden met elkaar afgesproken wie mocht promoveren en hadden samen bekokstooft wie in ieder geval niet mochten promoveren: Dolf en Erik mochten niet omdat ze al edele waren geweest en Olivier en Silke mochten niet omdat zij nieuw waren.

Beetje vreemde gang van zaken.  ??? Ik dacht dat dit altijd een groepsbeslissing moest zijn.
Ik vind ook dat Imelda teveel Andreas promoot en zich niet sympathiek opstelt tov Silke en Olivier...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 26-11-2005, 14:37:56 »
Had Stella nu die kippen en konijnen vermoord of zijn die vanzelf doodgegaan ???

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #32 Gepost op: 26-11-2005, 15:16:51 »
Nee, die zijn doodgebeten door fretten.
The British are not impressed.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #33 Gepost op: 26-11-2005, 17:32:12 »
Ik snapte het kiezen van wie naar het kasteel mocht niet echt? Imelda, Andreas, Iris en Riet hadden met elkaar afgesproken wie mocht promoveren en hadden samen bekokstooft wie in ieder geval niet mochten promoveren: Dolf en Erik mochten niet omdat ze al edele waren geweest en Olivier en Silke mochten niet omdat zij nieuw waren.

Beetje vreemde gang van zaken.  ??? Ik dacht dat dit altijd een groepsbeslissing moest zijn.
Ja, vond ik ook wel ja... op zich wel terecht van Erik vond ik dat ie dus niet stemde... hij krijgt toch geen kans meer  van hen.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 7
« Reactie #34 Gepost op: 26-11-2005, 20:21:08 »
Ik snapte het kiezen van wie naar het kasteel mocht niet echt? Imelda, Andreas, Iris en Riet hadden met elkaar afgesproken wie mocht promoveren en hadden samen bekokstooft wie in ieder geval niet mochten promoveren: Dolf en Erik mochten niet omdat ze al edele waren geweest en Olivier en Silke mochten niet omdat zij nieuw waren.

Beetje vreemde gang van zaken.  ??? Ik dacht dat dit altijd een groepsbeslissing moest zijn.
Dat vond ik nu ook. Als men consequent was geweest mochten Iris en Imelda ook niet naar boven omdat ze zelf al een kans gehad hebben om naar boven te kunnen geraken.
Riet heeft het wel verdiend hoor, die heeft zelf een gevecht 'op leven en dood' moeten ondergaan. Nu ben ik ook niet rouwig om het vertrek van Polly. Ik heb liever 10 keer Riet dan 1 keer Polly.
Maar sowieso...ik vind de Vlaamse deelnemers leuker dan mijn eigen landgenoten! Voor Exclusief Fred, Bob en Iris. Stella en Polly zijn niet mijn type en Cor speelt het sluwer dan ik het gedaan zou hebben (daar is niets mis mee hoor, complimenten voor Cor).

Maar volgens mij veranderd er niet veel bij elke nieuwe regent of ligt dat aan mij? Men lijkt het probleem van de armen spontaan te vergeten als regent zijnde.

Verder ben ik wel teleurgesteld in Candida. Ik dacht echt dat zij een goede regentes zou zijn.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Aflevering 7
« Reactie #35 Gepost op: 27-11-2005, 11:24:15 »
Ik denk nu Iris en Riet in het kasteel zijn dat er wel
wat veranderd voor de arme,althans dat hoop ik?
ik ben ook benieuwd wat er zou gebeuren als Silke en Olivier
ook naar het kasteel gaan?moet een gekkehuis worden dan dat kan niet anders?
Jammer dat er maar 4 edele in mogen in plaats van 6,persoonlijk
zie ik graag Iris,Riet,Silke,Olivier en Cor en Candida in het kasteel.
Wel jammer dat Bob,Nicolle en Fred eruit zijn dat was een lekker
stel bij elkaar zeg die 9 volgens mij?Ik hoop dat ze in de compilatie
laten zien hoe ze echt met elkaar omgingen?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 27-11-2005, 11:42:30 »
Fred & Nicolle waren zeker goede maatjes, hij heeft dat zelf verteld.
Citaat
S'avonds hebben we nog wat bij zitten keuvelen en nog wat beter kennis met elkaar gemaakt en dan vooral met Nicolle. Hoe het precies is gekomen dat wij het zo snel met elkaar konden vinden weet ik niet meer precies. Ik dacht dat het al in het busje naar het kasteel was begonnen toen ik een opmerking maakte over dat ik met mijn reet op een gesp van een autogordel zat en daar moest zij erg om lachen. Nicolle en ik zijn dan ook vanaf dag 2 slaapmaatjes geworden en gebleven (met het accent op slapen) en verder niets behalve veel lachen samen. Wat een heerlijke, oprechte en goedlachse vrouw is dat zeg. Ondanks alles wat er in haar hoofd omging in die periode toch blijven lachen dat vind ik knap en ik wens haar dan ook vanuit de grond van mijn hart het allerbeste want dat verdient ze!

Lijkt me een fantastische man, die Fred!
Wat hij allemaal nog meer vertelt kun je hier lezen.
The British are not impressed.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 27-11-2005, 12:21:42 »
Ja, vond ik ook wel ja... op zich wel terecht van Erik vond ik dat ie dus niet stemde... hij krijgt toch geen kans meer  van hen.

Als de voormalige edelen en de nieuwkomers gaan 'samenspannen' kunnen zij met een meerderheid van stemmen één van hun naar het kasteel sturen. Zij zijn dan met 5 of 6 of zo en de 'oorspronkelijken' nog maar met z'n tweeën.
Nog even niks.