Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 19490 keer)

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 21-10-2005, 22:22:57 »
Aflevering 2 was wederom geweldig.

Dolf, Stella en Andreas hebben enorm veel respect verdiend. En Isaak ook wel.
Prachtig weer, prachtige locaties, mooi camerawerk, verukkelijk.
Ik denk wel dat als Stella dit nog al te lang doet het wel der kop zal kosten.

Eric als regent... tja... wat moet je zeggen? Ik had liever Isaak of Bob gewild, dan was het waarschijnlijk een stuk interessanter geweest... maar wie weet doet hij nog alsof zijn neus bloed en komt dadelijk echt de aap uit de mouw...

Die proef was ook wel zeer heftig! heb er met plezier naar gekeken!

Wat was daar oneerlijk aan? Het was juist wél eerlijk dat hij die evenveel gewicht als Jeroen moest meeslepen.

Pardon? Eerlijk? Daar ben ik het niet mee eens. Die jeroen loopt al zijn hele leven met dat gewicht en dat wordt gecompenseerd met zijn spiermassa. Maar dat is het ergste nog niet, hij is het gewoon simpelweg gewent, en Isaak loopt niet dagelijk met een ketting van ~30 kilo rond. Daarnaast struikelde hij zowat over die kettingen, er was ook nog een duidelijk shot waarin hij echt ~5 seconden verloor omdat hij zijn kettingen goed moest doen (en dat was 1 shot).

Even ter vergelijking: Als mijn vriend en ik een wedstrijdje moesten hindernis lopen, en hij zou ter compensatie een malienkolder van 30 kilo aan zou moeten (hier heeft hij wel ervaring mee ;)) dan zou hij het binnen een paar minuten afleggen, want dit is hij en zijn spiermassa gewoon niet gewent.

Ter conclusie: integer van Isaak, maar uiteindelijk niet slim. (Hij moest ook kiezen voor de handicap voordat hij echt wist wat het precies inhield, ik denk dat hij achteraf nee had gezegd)

Laten we eerlijk wezen: Als hij die compensatie niet had genomen, of het gewicht was beter verdeeld, en de kettingen niet in de weg zouden zitten, dan had Isaak makkelijk gewonnen.

~Tycho

Offline Hivey

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 21-10-2005, 22:26:55 »
Ik ben het volledig met je eens over de Isaak en zijn kettingen Tycho. Jeroen is er aan gewend, zijn spieren zijn daardoor veel sterker geworden en hierdoor werd de straijd dus alleen maar oneerlijker. 

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 21-10-2005, 22:36:01 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Isaak veel leuker persoon vind dan Jeroen. Maar daar blijk ik één van de enige in te zijn ???

Leuke aflevering! Ik vond de stommiteiten die Stella beging geweldig om naar te kijken. Al denk ik dat ze daar nogal spijt van gaat krijgen in de toekomst. ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 21-10-2005, 22:40:48 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Isaak veel leuker persoon vind dan Jeroen. Maar daar blijk ik één van de enige in te zijn ???

Vast niet hoor, ik vind Isaak nog steeds de leukste  ::ok::
Wel respect voor Jeroen overigens, tering wat een kracht heeft die vent.
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Taxus

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 21-10-2005, 22:50:30 »
o ja ,het duel ...

die ketting was echt  ::oink::welvan den hond zijn kl..., en ik verdenk de productie ervan dat ze die met opzet niet goed aangebracht hebben . Wie weet kunnen Isaak en Jeroen morgen wel een revanche doen onder elkaar , zonder publiek ?

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 21-10-2005, 23:37:30 »
Ik vind het eigenlijk wel heel slim van Isaak dat hij de extra ballast meenam (ondanks dat het hem niet alleen een gewichts maar vooral een bewegingshandicap opleverde). Natuurlijk kan je beter proberen op het kasteel te blijven, maar met nog een aflevering of 10 te gaan lijkt het me statistisch gezien heel moeilijk om dat daar vol te blijven houden. Hij valt nu terug naar het armenhuis, maar door z'n gewicht en z'n tactische spel om zich even tot de orde te roepen en te blijven liggen lijkt zelfs heel gunstig voor hem uit te pakken. In dit stadium terugvallen lijkt me niet zo'n hele grote zorg, eerder mss wel gunstig omdat je dan ook nog wat contact met de armen op kan bouwen (voor zover die niet inmiddels richting kasteel zijn vertrokken). Ik heb Isaak nog steeds als favoriet iig. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 22-10-2005, 09:48:30 »
Isaak heeft zeker symphatie gewonnen bij de armen, ook dankzij het nemen van die extra ballast (ik denk ook dat hun inzagen dat die kettingen als handicap nemen een flinke was).

Ik denk dat we nog wel veel van hem zullen horen :)

~Tycho

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Aflevering 2
« Reactie #27 Gepost op: 22-10-2005, 09:55:07 »
Ik denk dat we nog wel veel van hem zullen horen :)

Dat denk ik ook  :)
Jammer dat er nog geen herhaling online staat, wil o.a. het duel zeker nog eens terugkijken.
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 22-10-2005, 10:09:18 »
Dat denk ik ook  :)
Jammer dat er nog geen herhaling online staat, wil o.a. het duel zeker nog eens terugkijken.

Volgens mij staat hij er inmiddels op bij www.uitzendinggemist.nl
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 22-10-2005, 10:19:16 »
Volgens mij staat hij er inmiddels op bij www.uitzendinggemist.nl

klopt! toen ik keek was het nog het eerste deel, thanks   ::ok::
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Fred

  • kandidaat Oberon
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Beware the uglyone
Re: Aflevering 2
« Reactie #30 Gepost op: 23-10-2005, 11:10:11 »
het gaat er niet om wie de leukste is maar wie het het meeste verdient om Koning(in) te worden.
Vast niet hoor, ik vind Isaak nog steeds de leukste  ::ok::
Wel respect voor Jeroen overigens, tering wat een kracht heeft die vent.

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Aflevering 2
« Reactie #31 Gepost op: 23-10-2005, 11:24:47 »
het gaat er niet om wie de leukste is maar wie het het meeste verdient om Koning(in) te worden.
Dat is moeilijk te bepalen na twee afleveringen hè  ;)
Bovendien mag ik toch wel melden wie ik leuk vind?
Had ik al gezegd dat zijn haar zo mooi is?  >:D 

...unbeschreiblich weiblich...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #32 Gepost op: 23-10-2005, 11:38:06 »
Dat is moeilijk te bepalen na twee afleveringen hè  ;)
Bovendien mag ik toch wel melden wie ik leuk vind?
Had ik al gezegd dat zijn haar zo mooi is?  >:D 

Ik vind Jeroen een goeie koning. Over de rest kan ik nog weinig zeggen. Erik spreekt me ook wel aan, maar de manier waar hij regent was, deed me nou niet overlopen van enthousiasme. Maar misschien verandert het nog.

Isaak vind ik er qua uiterlijk erg leuk, maar qua innerlijk mag ik hem niet zo. En een goeie regent of koning zou ik hem ook niet vinden. Maar daarom blijft ie wel lekker uitzien  ;D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 2
« Reactie #33 Gepost op: 23-10-2005, 13:43:58 »
Maar daarom blijft ie wel lekker uitzien  ;D

Ik mis kennelijk iets ofzo  ??? ;D Innerlijk, nja is moeilijk te zeggen. Niet vergeten dat iedereen in een spel zit, dus in hoeverre dit iets zegt over hoe iemand ´normaal´ is is nog maar af te wachten denk ik.

Maar iig maakt hij het spel interessanter om naar te kijken, hij lekker fanatiek. Zolang hij wel consideratie blijft houden voor de anderen cq ook een duidelijke sociale rol vervult kan dat iig voor het programma meer interessante beelden opleveren mi. Belooft nog wel wat spectakel hier en daar zeker straks ook wel in het armenhuis denk ik ;) ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #34 Gepost op: 23-10-2005, 13:52:01 »
Ik snap uberhaupt niet zo wat er tegen Isaak is. Ik vind hem wel een leuke rol spelen in de uitzendingen. En veel meer dan een rol die hij (en de anderen ook trouwens) spelen zie ik er ook niet in hoor. Het is duidelijk een heel ander programma als ER of WIDM waar mensen wel zichzelf zijn.
Geniet nooit met mate...

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #35 Gepost op: 24-10-2005, 18:58:29 »
ook deze Aflevering was weer super  ;D

Het viel me ook op dat de ingestudeerde teksten die we in aflevering 1 tegen kwamen, hier ontbraken  ::ok::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Borghild

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #36 Gepost op: 24-10-2005, 20:57:17 »
Ik vond het een toffe aflevering, alleen jammer dat Isaak naar de armen moet. Vond het best onterecht van die kettingen, maar hij had er nee kunnen zeggen, dus tja.

Vind eigenlijk ook dat Stella harder gestraft moest worden! Klinkt lullig, maar die straf die ze nu kreeg vond ik eigenlijk maar mild.

En Jeroen gun ik best wel een plaatsje in het kasteel als edele. Hij is zeker niet mijn favoriet, alleen ik vind het wel knap hoeveel doorzettingsvermogen hij toonde tijdens het duel!

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #37 Gepost op: 24-10-2005, 21:49:58 »
ook deze Aflevering was weer super  ;D

Het viel me ook op dat de ingestudeerde teksten die we in aflevering 1 tegen kwamen, hier ontbraken  ::ok::
hmmm, 't kwam bij mij toch af en toe nog steeds wat gekunsteld over hoor  ::niet-ok::
vond de opdrachten wel erg leuk  ::ok:: ::jaja::
 .....en Stella...   ::rofl:: ....is toch wel een verhaal apart!!  ::rofl:: ::jaja::
moest zó lachen dat Huub helemaal verbaast was dat ze het wéér deed! LOL  ::bravo::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #38 Gepost op: 24-10-2005, 22:19:59 »
  ::rofl:: ;D haha idd en dat gezicht wat die er bij trekt ::)  maar vond het ook minder overdreven als aflevering 1.  ::tandpastasmiley::

Offline mw

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mark
Re: Aflevering 2
« Reactie #39 Gepost op: 25-10-2005, 14:48:28 »
 :-\\
ik ben toch nog niet helemaal overtuigd. er zijn nog een aantal kadidaten die naar mijn mening te weinig initiatief nemen, daardoor blijven ze een beetje onderbelicht.
 :-\\
de proef op de hindernisbaan werd op eerlijke wijze gestreden. isaac nam zelf de beslissing om die extra kilo's mee te torsen  ::ok::, het is wel jammer dat ie daarna zijn strategie zo uitvoerig toelicht  :(.
hij moet zich gewoon gaan bewijzen in het armenhuis, er komen nog kansen genoeg om weer in de edelstand verheven te worden  ;)
 ::zwaai::
MW