Auteur Topic: Media-aandacht Oberon ?????????  (gelezen 8416 keer)

Offline peevee

  • Forumlid
Media-aandacht Oberon ?????????
« Gepost op: 21-11-2005, 10:09:06 »
Ik vind dat zowel de TV-zenders één en TROS, als de schrijvende pers weinig aandacht schenken aan Oberon in tegenstelling tot heel wat andere programma's.
Zouden duistere (middeleeuwse) krachten dit misschien beïnvloeden?
Meer trailers, reclameboodschappen, reportages of tussentijdse interviews en het stimuleren van de schrijvende pers zouden de kijkcijfers wel optrekken, zeker nu het programma echt losgekomen is ! TV-zenders moeten zich actief inzetten voor hun kijkcijfers en niet vanzelfsprekend toekijken vanop de zijlijn !!!!!
Voorstellen ?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2005, 18:22:55 »
Voorstellen? Ten eerste moeten ze Oberon op een andere dag zetten, want de vrijdagavond is al voor RTL4! Als ze het nou op Woensdag 20:30 doen, dan zijn bijna alleen maar herhaling en dus goed voor de kijkcijfers!
🜃

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #2 Gepost op: 21-11-2005, 19:30:29 »
Voorstellen? Ten eerste moeten ze Oberon op een andere dag zetten, want de vrijdagavond is al voor RTL4! Als ze het nou op Woensdag 20:30 doen, dan zijn bijna alleen maar herhaling en dus goed voor de kijkcijfers!

heel goied punt Faabjuh ::ok::

helemaal mee eens.

En wat betreft Trailers en recalame....Oberon heeft veel geld gekost...ik denk dat de Tros denk dat het tog neit veel beter kan worden, en niet meer geld eraan wil verspillen  :-\\
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #3 Gepost op: 21-11-2005, 19:32:55 »
Voorstellen? Ten eerste moeten ze Oberon op een andere dag zetten, want de vrijdagavond is al voor RTL4! Als ze het nou op Woensdag 20:30 doen, dan zijn bijna alleen maar herhaling en dus goed voor de kijkcijfers!

hoezo is de vrijdagavond voor RTL4) ???
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #4 Gepost op: 21-11-2005, 19:49:46 »
hoezo is de vrijdagavond voor RTL4) ???
Baantjer! ::jaja::
🜃

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #5 Gepost op: 21-11-2005, 20:19:58 »
Lijkt me ook niet slim want dan heb je Championsleague voetbal. ::ok::
Voorstellen? Ten eerste moeten ze Oberon op een andere dag zetten, want de vrijdagavond is al voor RTL4! Als ze het nou op Woensdag 20:30 doen, dan zijn bijna alleen maar herhaling en dus goed voor de kijkcijfers!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #6 Gepost op: 21-11-2005, 22:12:22 »
Lijkt me ook niet slim want dan heb je Championsleague voetbal. ::ok::
Voetbal s*cks! :-X ::)
🜃

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #7 Gepost op: 21-11-2005, 22:42:15 »
De uitzendtijd vindt ik zelf ideaal zo op vrijdagavond om 20:30... nog ruim te tijd om daarna ff te kletsen over de aflvering en daarna een heel weekend voor de boeg waarin je dat ook nog kan doen. :D Niet op andere door de weekse dagen iig, want dan hebben juist veel mensen iets te doen (sporten of andere hobbies).
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #8 Gepost op: 22-11-2005, 14:19:49 »
Ik vind dat zowel de TV-zenders één en TROS, als de schrijvende pers weinig aandacht schenken aan Oberon in tegenstelling tot heel wat andere programma's.
Zouden duistere (middeleeuwse) krachten dit misschien beïnvloeden?
Meer trailers, reclameboodschappen, reportages of tussentijdse interviews en het stimuleren van de schrijvende pers zouden de kijkcijfers wel optrekken, zeker nu het programma echt losgekomen is ! TV-zenders moeten zich actief inzetten voor hun kijkcijfers en niet vanzelfsprekend toekijken vanop de zijlijn !!!!!
Voorstellen ?
Ik ben het helemaal met je eens als je ziet hoe het in Belgie eraan toegaat. Daar worden de kandidaten gevraagt en hier doen ze geen kloot!!!Typisch hollands.

Offline tqam

  • Forumlid
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #9 Gepost op: 24-11-2005, 09:06:23 »
Ik ben het helemaal met je eens als je ziet hoe het in Belgie eraan toegaat. Daar worden de kandidaten gevraagt en hier doen ze geen kloot!!!Typisch hollands.

Ja het programma is een flop en over een flop schrijf je niet.
Jammer maar ze hadden het anders moeten filmen.
Ze hadden er een soort film van moeten maken en niet zo als het nu gaat met kleine stukjes en dan daar over praten dat haalt het verhaal uit Oberon.

Conclusie kon een leuke serie worden maar is verkeerd gemonteerd.
Kanana's fout

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #10 Gepost op: 24-11-2005, 11:39:04 »
Ja het programma is een flop en over een flop schrijf je niet.
Jammer maar ze hadden het anders moeten filmen.
Ze hadden er een soort film van moeten maken en niet zo als het nu gaat met kleine stukjes en dan daar over praten dat haalt het verhaal uit Oberon.

Conclusie kon een leuke serie worden maar is verkeerd gemonteerd.
Kanana's fout

ER is ook zo opgenomen. Stukjes en dan interviews met de kandidaten er tussendoor. En ER is wel een succes. Dus verkeerd gemonteerd kan ik niet direct zeggen.
Overigens vind ik Oberon geen flop. Ik vind het een hele leuke serie.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline dumpy

  • Forumlid
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #11 Gepost op: 25-11-2005, 00:04:57 »
Ja het programma is een flop en over een flop schrijf je niet.
Jammer maar ze hadden het anders moeten filmen.
Ze hadden er een soort film van moeten maken en niet zo als het nu gaat met kleine stukjes en dan daar over praten dat haalt het verhaal uit Oberon.

Conclusie kon een leuke serie worden maar is verkeerd gemonteerd.
Kanana's fout
  ::jaja:: ::jaja::tqam ik ben het deels met je eens dat sommige kandidaten naar voren worden gehaald en sommige worden weggedrukt. En volgens mij is er zoveel geknipt Jammer. Volgens mij heeft de montage een belangrijke stempel op oberon en is het niet zo hoe het moet zijn. Jammer Maar ook voor de kandidaten die hier aan meehebben gedaan. Want die hebben tenslotte alles gegeven, maar ik weet dat het niet uit de bus kwam. En ze laten een persoon steeds zien maar is ie dan zo leuk???? Gelukkig zijn de meeste mensen haar al een beetje zat. Nou een beetje.  ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #12 Gepost op: 25-11-2005, 00:59:14 »
Gelukkig zijn de meeste mensen haar al een beetje zat. Nou een beetje.  ;D

Ik niet hoor. Ik vind haar (Stella) veel kleur geven aan de uitzendingen. Ik kan me best voorstellen dat het niet altijd even positief overkomt wat ze doet, maar veel kwaad zit er niet achter denk ik.

Ben het trouwens niet eens dat het programma een flop is. Ok, er kijken niet zoveel mensen naar. Maar dat wil niet zeggen dat het programma slecht zou zijn. Ik vind het zeker boeiend. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #13 Gepost op: 25-11-2005, 12:26:59 »
Ben ook beslist niet van mening dat het een flop is. Ik vind het idee op zich heel leuk, en denk dat een ''film-scenario'' de boel alleen maar zou vertragen.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #14 Gepost op: 25-11-2005, 20:40:13 »
at your service

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #15 Gepost op: 26-11-2005, 08:12:27 »
ik vind Oberon absoluut geen flop. Het is mss het thema waardoor de mensen niet gaan kijken....de middeleeuwen boeit niet iedereen zeg maar.

En ja over het tijdstip van utizenden kan gediscussieerd worden, maar ik denk dat je elke avond wel programma's die meer kijkers trekken zeg maar, de vrijdagavond vind ik wel een mooie avond hoor, en tegenwoordig met al dat voetbal(en schaatsen :-X) weet je toch niet meer wanneer je favo programma's bij de publieken worden uitgezonden ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #16 Gepost op: 26-11-2005, 10:19:47 »
ik vind Oberon absoluut geen flop. Het is mss het thema waardoor de mensen niet gaan kijken....de middeleeuwen boeit niet iedereen zeg maar.
Zou het wezenlijk anders zijn, als het in de verre toekomst speelt? Ik denk dat het een ander publiek zou trekken, en dat juist de mensen die DAAR niets mee hebben, dan zouden afhaken.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Media-aandacht Oberon ?????????
« Reactie #17 Gepost op: 26-11-2005, 10:46:20 »
Zou het wezenlijk anders zijn, als het in de verre toekomst speelt? Ik denk dat het een ander publiek zou trekken, en dat juist de mensen die DAAR niets mee hebben, dan zouden afhaken.

ben ik geheel met je eens joh....ik zou dan bijvb niet gaan kijken, maar mijn echtgenoot dus wel ::rofl::
Oberon is echt ene programma wat je trekt of niet, maar dat geldt voor de meeste realityprogrmma's denk ik ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!