Auteur Topic: Guik en Daedalus filmisch hoekje...  (gelezen 32627 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Guik en Daedalus filmisch hoekje...
« Reactie #80 Gepost op: 4-11-2005, 22:43:17 »
Ja... Viel deze uitzending weerop dat de cameramensen moe waren.. trilllll

Verder vond ik de proef opnieuw onduidelijk.. ik haalde er niet uit wie wie was totdat die stem zijn.. dat die griet bijna raak sloeg.. een shot van de helmen op was leuk geweest  ::jaja::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Guik en Daedalus filmisch hoekje...
« Reactie #81 Gepost op: 4-11-2005, 22:48:49 »
Ja, wie wie was was onduidelijk. Daarentegen vind ik het wel al verbeterd. Nu ineens een voice-over "Polly moet haar eerste kaart nog leggen". Dat maakte het wel duidelijk, alhoewel die opdracht al zo duidelijk was, het enige dat miste was een goed shot op de rij voorbeeldkaarten.
Ook de close up op het vallende plaatje na het vertrek van... van wie ook alweer? We zagen dat maar één keer zo. Enfin, dat was ook goed.
The British are not impressed.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Guik en Daedalus filmisch hoekje...
« Reactie #82 Gepost op: 4-11-2005, 22:50:35 »
Misschien luisteren ze wel naar onze kritieken  :P

Nee.. het was wel beter.. maar steady niet  :-\\

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Guik en Daedalus filmisch hoekje...
« Reactie #83 Gepost op: 4-11-2005, 22:58:30 »
Nee, maar aan het materiaal kunnen ze niks meer veranderen. Dus als ze dan luisteren, blijft dat nou eenmaal zo.
Misschien leuk als ze een hint geven dat ze inderdaad naar ons luisteren. Dat de voice-over ineens een bepaald woord gebruikt. Bijvoorbeeld 'ergo' in plaats van 'dus'.
"Stella verloor het duel, ergo ze moet de ketting voortaan laten liggen." Bijvoorbeeld. :D
The British are not impressed.

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Guik en Daedalus filmisch hoekje...
« Reactie #84 Gepost op: 5-11-2005, 20:36:08 »
Nee, maar aan het materiaal kunnen ze niks meer veranderen. Dus als ze dan luisteren, blijft dat nou eenmaal zo.
Misschien leuk als ze een hint geven dat ze inderdaad naar ons luisteren. Dat de voice-over ineens een bepaald woord gebruikt. Bijvoorbeeld 'ergo' in plaats van 'dus'.
"Stella verloor het duel, ergo ze moet de ketting voortaan laten liggen." Bijvoorbeeld. :D

Is te ingewikkeld voor het TROS-publiek...    ;) :-X
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Guik en Daedalus filmisch hoekje...
« Reactie #85 Gepost op: 8-11-2005, 16:39:05 »
Onder de noemer 'Middeleeuws taalgebruik'.
The British are not impressed.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Guik en Daedalus filmisch hoekje...
« Reactie #86 Gepost op: 26-11-2005, 00:12:36 »
 :o bij de uitleg van de proef om leven en dood... Huub close in beeld!! TOTAAL uit Focus leek het wel  ::ohno:: daarna terug op die camera terwijl hij naar totaal shot ging  :o Weer uit focus  ::ohno:: ... verder  :) Ging het wel geloof ik  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 26-11-2005, 00:18:19 door Guikie »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Guik en Daedalus filmisch hoekje...
« Reactie #87 Gepost op: 26-11-2005, 00:46:55 »
Oh, dat heb ik niet gezien. Ik heb maar een klein schermpje en onze kabelmaatschappij is al tevreden met 15% ontvangst, dus of dingen wel of niet scherp zijn, geen idee.
The British are not impressed.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Guik en Daedalus filmisch hoekje...
« Reactie #88 Gepost op: 3-12-2005, 00:05:21 »
Het was vandaag echt heel erg slecht  ::jaja:: Ik denk dat de Editor ziek was ofzo...  ::ohno:: En de focusringen van de lenzen op de camera`s waren ook stuk  ::jaja:: ik heb 1 scherp shot gezien geloof ik  ::ohno:: ::ohno:: ... t word met de week slechter  ::jaja::