Auteur Topic: Jeroen [kandidaat B]  (gelezen 24371 keer)

Offline Taxus

  • Forumlid
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #40 Gepost op: 16-10-2005, 09:56:38 »
Jeroen houdt zich aan oudere wetten dan die van Oberon , de brehon law , lees er anders maar eens je klassiekers op na (neem de visserkoning bv) en kijk wat er gebeurt met een koning (of stamhoofd)die zijn verantwoordelijkheid niet neemt . En als het Dolfje of die ****ing raadsheer niet leuk vonden wat er gebeurde , dan hadden ze hem maar moeten straffen . Dat hebben ze niet gedaan . Geen kloten misschien ,die heertjes op 't kasteel ?  ::oink::

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #41 Gepost op: 16-10-2005, 10:02:43 »
Jeroen houdt zich aan oudere wetten dan die van Oberon , de brehon law ,lees er anders maar eens je klassiekers op na (neem de visserkoning bv)
Ik leef al jaren volgens de brehon law, alleen de overheid wil niet meewerken. Kan inderdaad komen doordat ze de visserskoning niet hebben gelezen.  ::jaja::
Bedankt voor de tip.  ::ok::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #42 Gepost op: 16-10-2005, 22:09:05 »
Jeroen heeft het op een gegeven moment over Klis als iets dat hij had gezien en dat je kon eten ???
Weet iemand wat dat is?
er was eens......

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #43 Gepost op: 16-10-2005, 22:31:03 »
Jeroen heeft het op een gegeven moment over Klis als iets dat hij had gezien en dat je kon eten ???
Weet iemand wat dat is?

Dat vroeg ik me ook al af.
Ik ken de 'klis' alleen als die bollen met stekels die aan je kleren blijven hangen, kon me daar weinig eetbaars bij voorstellen.  :o

Even gezocht, misschien bedoelde hij dit?
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Taxus

  • Forumlid
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #44 Gepost op: 16-10-2005, 23:57:19 »
Het gaat hier inderdaad om de grote klis ,ofte arctium lappa , waarvan je de jonge scheuten als sla en de wortels als een soort schorseneer kunt klaarmaken en eten . Lekker , maar verdomd frustrerend als je er net niet bij kunt ... 

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #45 Gepost op: 17-10-2005, 00:14:45 »
den deze dus:
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #46 Gepost op: 18-10-2005, 21:27:05 »
Ik zou het aanzien als onkruid denk ik... :-X
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #47 Gepost op: 18-10-2005, 23:36:36 »
Ik zou het aanzien als onkruid denk ik... :-X

Ja DDT erover  :P ;D :-X :-X
sic transit gloria mundi

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #48 Gepost op: 21-10-2005, 21:36:58 »
Mijn hemel wat een kracht heeft die man. Eerst met dat ploegen en dan ondanks zijn onatletische toestand en een pijnlijke voet toch nog die hindernis baan winnen.... ::respect::. Buite dat denk ik dat hij een wijs man is met een natuurlijk overwicht. Ik gok er op dat hij wel eens koning zou kunnen worden. ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Taxus

  • Forumlid
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #49 Gepost op: 21-10-2005, 22:52:28 »
You're not aulde enuf to knowah ::oink::

Offline RockinInk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guinness is good for you!
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #50 Gepost op: 22-10-2005, 20:49:53 »
Ik geloof (en hoop) dat je nog wel eens gelijk zou kunnen krijgen mapel! Jeroen lijkt mij ook wel een beetje een koning-in-spe!  ::jaja::

Enneuh, toen ik hem gisteren zo voor die ploeg zag sjouwen en over die hindernisbaan zag gaan, had ik toch ook wel zoiets van  ::oink::  Denk dat we nog best veel van hem mogen verwachten!
Life is what happens to you while you're busy making other plans - John Lennon

Offline Paige

  • Forumlid
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #51 Gepost op: 24-10-2005, 17:17:25 »
Zou het niet kunnen dat er acteurs mee doen aan Oberon? Zoals jeroen of dolf bijvoorbeeld. Zij verwoorden alles zo mooi ( denk maar aan de eerste aflevering waar jeroen tegen dolf oppraat) en niet zoals in het dagelijkse leven. En ze zijn beide zo begaan met de mensen, maar dan soms ook weer wat teveel met het spel bezig(gespeeld?). En dan nog zoiets Dolf is fietskoerier, dat is toch maar bizar, miss ook gekozen omdat 'acteur zijn' te verbergen ??? Het zou me zeker niet verwonderen dat er een actuer bij zit, die laten nog iets speciaal in het programma zou betekenen  :)(~de mol).

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #52 Gepost op: 24-10-2005, 17:35:41 »
Zou het niet kunnen dat er acteurs mee doen aan Oberon? Zoals jeroen of dolf bijvoorbeeld. Zij verwoorden alles zo mooi ( denk maar aan de eerste aflevering waar jeroen tegen dolf oppraat)

Ik denk had ik meegedaan aan Oberon, ik ook een rolletje zou aanmeten, misschien niet altijd even tof. Ik zou ook heel kordaat zijn tegen de lijfeigenen als edele en zou als arme misschien ook wel al eens bot doen tegen de edele. Hier moet je wel een dubbel "spelletje" spelen.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #53 Gepost op: 26-10-2005, 12:16:16 »
Het zou me zeker niet verwonderen dat er een actuer bij zit, die laten nog iets speciaal in het programma zou betekenen  :)(~de mol).

:D :D Wie is de edelemol ? :D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #54 Gepost op: 26-10-2005, 23:49:26 »
Ik zou het aanzien als onkruid denk ik... :-X

 ::rofl:: Haha ik ook denk ik.

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #55 Gepost op: 29-10-2005, 14:37:16 »
Ik vind het echt jammer dat Jeroen eruit is. Vond het een hele leuke vent die zeker in het programma paste.
JJF

Offline faustino

  • Forumlid
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #56 Gepost op: 2-11-2005, 14:58:16 »
Ik zal 'm gaan missen. Hij en Isaak waren mijn favorieten. Jeroen is er nu uit, en Isaak begint irritant te worden...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Jeroen [kandidaat B]
« Reactie #57 Gepost op: 3-11-2005, 20:27:44 »
RIP