Auteur Topic: Polly [kandidaat NL]  (gelezen 8706 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Polly [kandidaat NL]
« Gepost op: 24-09-2005, 21:40:08 »


Naam: Polly Oskam
Leeftijd: 34 jaar
Woonplaats: Rotterdam
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #1 Gepost op: 6-10-2005, 13:53:53 »
Lijkt op mijn lerares Management & Organisatie... Die komt ook uit Rotterdam, maar die heet geen Oskam

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #2 Gepost op: 30-10-2005, 08:50:10 »
Ik vind Polly een goede kandidaat. Goed dat ze is gepromoveerd naar het kasteel.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2005, 22:05:39 »
Ik vindt dat ze erg verandert is sinds ze naar het kasteel is gegaan.
Ze trekt erg met Stella op.
En kiest ook steeds partij voor haar.
Daarbij doet ze ook mee met de ideeen van Stella..
Dat moet zij weten maar zo maakt ze zich minder geliefd bij de arme. Als ze terug komt bij de arme zal ze het zwaar krijgen omdat ze JUIST voor de kant van Stella heeft gekozen.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #4 Gepost op: 4-11-2005, 22:24:06 »
Ook geschikt voor het armenhuis. Maar zeker niet als edele, nog minder als regentes... >:D

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #5 Gepost op: 4-11-2005, 22:36:37 »
Als Polly regentes wordt dan zal ze waarschijn gesteund worden door haar vriendin Stella. En dan is de kans groot dat ze de streken over neemt van haar voorgangster Stella.
Daar mogen de arme niet blij mee zijn. Ook zie ik Polly niet zoveel verantwoordelijkheid op zich nemen. En grote besluiten nemen.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #6 Gepost op: 4-11-2005, 22:44:33 »
Ik vind het een mee-loper  :-\\

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #7 Gepost op: 5-11-2005, 09:28:21 »
Ik neem het terug. Ze is heel erg goed bevriend met Stella maar Stella zit zelfs te liegen tegen haar. Ik zou het niet pikken maar zij is gewoon een meeloper geworden van Stella. En Stella vindt ik nu ook niks meer.

Offline deja-vu

  • Forumlid
  • knorknor
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #8 Gepost op: 5-11-2005, 09:51:21 »
een lieve misschien wat goedgelovig meid, jammer dat ze zich laat inmpalmen door stella. misschien is het wel een doordachte taktiek. afwachten....

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #9 Gepost op: 6-11-2005, 17:46:46 »
Maar Polly staat bij mij nog wel oop de 2de plek na Candida.

Offline Fredje Rookhol

  • Forumlid
  • Het rokend ettertje
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #10 Gepost op: 6-11-2005, 20:12:26 »
Polly komt op mij over als een aardige en rustige
kandidaat,maar ze laat zich volgens mij iets teveel
in een hoekje drukken door Stella?Kom op meid iets
meer van je afbijten?

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #11 Gepost op: 8-11-2005, 11:58:34 »
 ::) Polly? Polly? is er iemand die Polly heet in het kasteel? Ik dacht dat dat gewoon de schaduw van Stella was  ;) hoop wel dat ze wat meer haarzelf wordt als Stella komende aflevering aan de noodklok gaat hangen
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #12 Gepost op: 18-11-2005, 15:55:41 »
::) Polly? Polly? is er iemand die Polly heet in het kasteel? Ik dacht dat dat gewoon de schaduw van Stella was  ;) hoop wel dat ze wat meer haarzelf wordt als Stella komende aflevering aan de noodklok gaat hangen

Ok even slightly offtopic  :-X

Waarom zou Stella aan de noodklok hangen? Omdat ze de rekening gepresenteerd krijgt van haar regime? Zou goed kunnen maar dat kregen Dolf en Isaak ook. Dolf is ambitieus en blijft erin, Isaak kiest eieren voor zn geld omdat hij niet meer in zn eigen kansen gelooft.

De overigen die het spel verlieten deden dit om hun eigen redenen: gezondheid, hardheid van het spel, te weinig kans. Alles hangt af van je persoonlijke verwachtingen en insteek, of je dat besluit gaat nemen ja/ nee. Ik zie Stella dat nog niet zo snel doen eerlijk gezegd. Misschien, het zou natuurlijk kunnen, maar het lijkt me juist dat ze opfleurt in de underdog positie en dan juist vecht voor wat ze waard is. Natuurlijk weegt het sociale aspect maar of dat zo zwaar gaat wegen is de vraag. Iedereen ziet iedereen wel wát veranderen als hij of zij eenmaal in het kasteel is, en wrsch vinden de armen vroeger of later dat iedere edele te weinig doet en wegmoet. Hoort bij de ongelijkheid van de situatie. Dus als er nieuwe machtsfiguren zitten is de vraag hoe lang Stella nog mikpunt is van dit soort gedrag. Aan de andere kant lijken me mensen als Iris niet erg vergevingsgezind als je eenmaal aan hun verkeerde zijde bent gekomen ;) Toch is Stella redelijk veerkrachtig en zie ik haar nog niet zomaar opgeven.


Maar goed dit topic gaat over Polly  :-[  Polly lijkt me een interessanter iemand dan ze overkomt op tv momenteel. Ze wordt een beetje neergezet als schaduw/ medestander van Stella. Als we op haar eigen site afgaan is ook dit een vertekend beeld, was het vooral veel meer lol en goed op kunnen schieten veeleer dan wat hier geschetst wordt. Maar dat is natuurlijk veel minder interessant om te laten zien voor wat betreft de 'kampen' ;) Anyway voor Polly geldt denk ik net als voor een aantal andere kandidaten: er zijn er veel, en er gebeurt veel- de productie heeft maar 1 uur en moet een keuze maken. M.a.w. bepaalde facetten worden gewoon onderbelicht. Jammer want ik denk dat Polly best een interessant iemand is waarvan meer kan worden laten gezien, maar misschien komt dat nog :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #13 Gepost op: 18-11-2005, 21:52:36 »
Ze wordt een beetje neergezet als schaduw/ medestander van Stella.
Ze wordt zelfs in de intro "bloedzuster" genoemd van Stella... dus ik denk dat je het "beetje" wel weg kan laten. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #14 Gepost op: 18-11-2005, 21:57:48 »
Ze wordt zelfs in de intro "bloedzuster" genoemd van Stella... dus ik denk dat je het "beetje" wel weg kan laten. ;)

;D .. consider it dropped

Het bizarre is dat dit woord letterlijk door mn hoofd ging vanmiddag :o Toch voor neutralere omschrijving gekozen.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #15 Gepost op: 18-11-2005, 22:25:09 »
Ze wordt zelfs in de intro "bloedzuster" genoemd van Stella... dus ik denk dat je het "beetje" wel weg kan laten. ;)
Zoals ik ook reeds schreef op http://strocirkel.web-log.nl/, Stella en Polly merkten op een gegeven moment dat ze tegelijk ongesteld waren geworden. Dus dat 'bloedzuster' kun je wel vrij letterlijk nemen :P
The British are not impressed.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #16 Gepost op: 18-11-2005, 22:27:35 »
Zoals ik ook reeds schreef op http://strocirkel.web-log.nl/, Stella en Polly merkten op een gegeven moment dat ze tegelijk ongesteld waren geworden. Dus dat 'bloedzuster' kun je wel vrij letterlijk nemen :P
Hahaha, ok... maar als doorsnee kijker weet je dat natuurlijk niet. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Polly [kandidaat NL]
« Reactie #17 Gepost op: 18-11-2005, 22:29:21 »
Zoals ik ook reeds schreef op http://strocirkel.web-log.nl/, Stella en Polly merkten op een gegeven moment dat ze tegelijk ongesteld waren geworden. Dus dat 'bloedzuster' kun je wel vrij letterlijk nemen :P

Wayyyy too much information ::ohno:: ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you